odwiedzin
www.into.pl    tel. 071 39 22 034, 0602 46 54 01,   Nasz
adres


Samochód elektryczny Coda EV


Kliknij - zobaczysz stronę producenta

Kliknij w zdjęcie - zobaczysz stronę producenta



Nad samochodem elektrycznym Coda EV/Coda Sedan (wcześniejsze nazwy Javlon lub XS500) pracowała najpierw firma Miles Electric Vehicles, należąca do Miles Automotive Group. W czerwcu 2009r. ujawniono, że auto będzie produkowane przez nową, założoną specjalnie do tego celu, firmę - Coda Automotive. Ostatecznie produkcja i sprzedaż Coda Sedan rozpoczęła się w marcu 2012r. , jednak początkowo jedynie w wersji z mniejszym pakietem akumulatorów 31 kWh. Coda Automotive przewiduje, że auto otrzyma 4 lub 5 gwiazdek w testach zderzeniowych. Akumulatory LiFePO4 dla Coda EV są produkowane przez chińską firmę Tianjin Lishen Battery Joint-Stock Co., Ltd., (Lishen), natomiast pakiety składane są przez Coda Automotive w USA.  





CODA EV- dane techniczne (wersja 2012 z pakietem 36 kWh):

  • Przyspieszenie: 0-100 km/h w 9-10 s [29]
  • Prędkość maksymalna: około 137 km/h (ograniczona elektronicznie)
  • Zasięg na jednym ładowaniu: od 150 do 240 km (wersja z pakietem 31 kWh do 200 km)
  • Liczba miejsc: 5
  • Masa: około 1665 kg

  • Silnik elektryczny: firmy UQM
  • Maks. moc: 134 KM (100 kW)
  • Maks. moment obrotowy: 300 Nm
  • Hamowanie odzyskowe: tak
  • Przeniesienie napędu: stałe przełożenie 6,54:1, brak sprzęgła
  • Napęd: na przednią oś

  • Akumulatory: LiFePO4 firmy Lishen
  • Liczba pojedynczych akumulatorków: 728 szt. (14,5 Ah, 3,2 V), 7 rzędów po 104 szt. szeregowo
  • Czas ładowania 0-100%: około 6 h ładowarką na pokładzie o mocy 6,6 kW
  • Energia zgromadzona w akumulatorach: około 36 kWh (według [29] całkowita energia sięga około 39 kWh)
  • Gwarancja na akumulatory: 160 000 km lub 10 lat
  • Szacowana żywotność: po około 160 tys. km akumulatory powinny zachować 93% pojemności początkowej [30]
  • Napięcie nominalne akumulatorów: 333 V
  • Masa pakietu: około 450 kg [29]

Dane techniczne (opublikowane w 2010r.)

  • Przyspieszenie: 0-100 km/h w 11 s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
  • Zasięg na jednym ładowaniu: 145 - 190 km
  • Liczba miejsc: 5
  • Masa: około 1450 kg

  • Silnik elektryczny: firmy UQM
  • Maks. moc: 134 KM (100 kW)
  • Maks. moment obrotowy: 300 Nm
  • Hamowanie odzyskowe: tak
  • Przeniesienie napędu: stałe przełożenie 6,54:1, brak sprzęgła
  • Napęd: na przednią oś

  • Akumulatory: LiFePO4 firmy Lishen
  • Liczba pojedynczych akumulatorków: 728 szt. (14,5 Ah, 3,2 V), 7 rzędów po 104 szt. szeregowo
  • Czas ładowania 0-100%: poniżej 6 h ze standardowego gniazdka (dwie ładowarki 3,3 kW na pokładzie)
  • Energia zgromadzona w akumulatorach: 33,8 kWh
  • Szacowana żywotność: 160 000 km, ponad 1500 cykli lub 8 lat
  • Napięcie nominalne akumulatorów: 333 V
  • Masa: około 320 kg

Cena (bez dopłat)

  • Wersja 36 kWh: od 39 900 USD
  • Wersja 31 kWh: od 37 250 USD

 









Nasz Adres

P.P.H.U. "INTO"
57-100 Strzelin   ul. Kamienna 3
tel. fax. 071 39 22 034,   0602 46 54 01

adres poczty elektronicznej: into@into.pl
NIP. 914-000-85-78   Powiatowy Bank Spółdzielczy w Strzelinie   Numer konta 69 9588 0004 0012 6003 2000 0010
najlepiej oglądać w rozdzielczości 1024x768,   polskie znaczki standardzie Windows-1250