odwiedzin
INTO   into@into.pl   tel./fax. 071 39 22 034,  tel.602 46 54 01     aktualizacja dn. 14-04-2014 Mapa
adres
Przeliczanie jednostek Elektryczna Astra Kombi z silnikiem 4kW Zalety i wady napędu elektrycznego Najczęściej zadawane pytania


Silniki  elektryczne  do  motocykli,  samochodów,  łodzi,  motolotni  i  innych  pojazdów.


dokładny opis

  Silnik szczotkowy 4kW,   48V...72V,   55A,   waga 4,8kg,     cena 1000zł

dokładny opis

  Silnik bezszczotkowy 15kW,   36V...90V,   180A,   waga 2,6kg,     cena 2000zł  

dokładny opis

  Silnik bezszczotkowy 15kW,   36V...90V,   250A,   waga 3kg,     cena 3000zł  

dokładny opis

  Silnik bezszczotkowy 20kW,   36V...90V,   230A,   waga 3,6kg,     cena 3000zł  

dokładny opis

  Silnik szczotkowy 20kW,   48V...72V,   300A,   waga 14kg,     cena 3000zł

dokładny opis

  Silnik indukcyjny 60kW,   48V...144V,   500A,   waga 23kg,   cena 3000zł
NOWOŚĆ

dokładny opis

  Silnik indukcyjny 90kW,   48V...144V,   700A,   waga 25kg,   cena 4000zł
NOWOŚĆ

Silniki mogą być zasilane prądem stałym z akumulatorów kwasowych, litowych lub z pakietów baterii litowych. Silniki przy dłuższej pracy wymagają chłodzenia. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 70 stopni C.






Regulatory  obrotów  silników.

dokładny opis

  Regulator  silnika szczotkowego 48V i 72V,   200A,   waga 485g,     cena 600zł

dokładny opis

  Regulator  silnika szczotkowego 24V...72V,   200A,   waga 359g,     cena 1000zł

dokładny opis

  Regulator  silnika bezszczotkowego 24...60V,   190A,   waga 410g,     cena 2000zł

dokładny opis

  Regulator  silnika szczotkowego 18V...90V,   400A,   waga 1320g,     cena 2000zł

dokładny opis

  Regulator silnika indukcyjnego 24V...72V,   280A,   waga 1400g,     cena 4000zł     NOWOŚĆ

dokładny opis

  Regulator silnika indukcyjnego 24V...72V,   520A,   waga 2600g,     cena 5000zł     NOWOŚĆ

Regulatory służą do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy, na przykład roweru, skutera, motocykla, gokarta, samochodu, łodzi, motolotni lub innego pojazdu.






Polecane zestawy napędowe do pojazdów elektrycznych.

dokładny opis

  Polecane do motocykla
Silnik 4kW z regulatorem 200A,   waga 5,25kg,     cena 1600zł

dokładny opis

  Polecane do motocykla
Silnik 4kW z regulatorem 200A,   waga 5,20kg,     cena 2000zł

dokładny opis

  Polecane do łodzi
Silnik 15kW z regulatorem 190A,   waga 3,5kg,     cena 5000zł

dokładny opis

  Polecane do samochodu
Silnik 20kW z regulatorem 400A,   waga 15kg,     cena 5000zł

dokładny opis

  Polecane do samochodu
Silnik 60kW z regulatorem 280A,   waga 25kg,     cena 7000zł

dokładny opis

  Polecane do samochodu
Silnik 90kW z regulatorem 520A,   waga 28kg,     cena 9000zł








dokładny opis
  Pedał płynnej regulacji obrotów,  waga 330g,     cena 220zł












Silnik  szczotkowy   4kW  48V...72V



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 48V 72V
Maksymalna moc przez 20 sekund 3kW 4kW
Moc przy pracy ciągłej 2kW 2,5kW
Maksymalny pobór prądu 65A 55A
Prąd przy pracy ciągłej 41A 35A
Prąd bez obciążenia 1,9A 2,2A
Obroty przy maksymalnej mocy 2300 obr/min 4500 obr/min
Obroty przy pracy ciągłej 3000 obr/min 5100 obr/min
Obroty bez obciążenia 4100 obr/min 6100 obr/min
Max. moment obr. przez 20 sekund 13Nm
Max. moment obr. pracy ciągłej 6Nm
Rezystancja 300mOhm
Średnica osi 12mm
Waga silnika 4,8kg
Średnica silnika 108mm
Długość z osią 180mm

Cena 1000zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Termometr cyfrowy
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Silnik szczotkowy prądu stałego, jest polecany do napędu roweru, skutera, motocykla, gokarta, i innych pojazdów. W silniku są zamontowane 4 szczotki i magnesy. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle, bez przerwy, przy zasilaniu 72V, pobierać prąd 35A, osiąga wtedy moc 2,5kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 55A, osiąga wtedy moc 4kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termostat, który wyłączy go gdy jego temperatura przekroczy 70 stopni C.











Silnik   bezszczotkowy  15kW  36V...90V

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 36V 48V 72V 90V
Maksymalna moc przez 5 sekund 6kW 8kW 12kW 15kW
Moc przy pracy ciągłej 3kW 4kW 6kW 7,5kW
Maksymalny pobór prądu 180A 180A 180A 180A
Prąd przy pracy ciągłej 90A 90A 90A 90A
Prąd bez obciążenia 4A 8A 12A 16A
Obroty przy maksymalnej mocy 4500obr/min   6000obr/min  9000obr/min  11000obr/min
Obroty przy pracy ciągłej 4800obr/min   6500obr/min  9800obr/min  12200obr/min
Obroty bez obciążenia 5700obr/min  7600obr/min  11500obr/min  14400obr/min
Max. moment obr. przez 5 s 13Nm
Max. moment obr. pracy ciągłej 6Nm
Rezystancja 11mOhm
Średnica osi 17mm
Waga silnika 2,6kg
Średnica silnika 100mm
Długość z osią 170mm

Cena 2000zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Silnik bezszczotkowy, polecany do napędu roweru, skutera, motocykla, gokarta, motolotni i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle, bez przerwy, przy zasilaniu 90V, pobierać prąd 90A, osiąga wtedy moc 7,5kW, oraz może przez 5 sekund pobierać prąd 180A, osiąga wtedy moc 15kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termostat, który wyłączy go gdy jego temperatura przekroczy 70 stopni  C.











Silnik   bezszczotkowy  15kW  36V...90V



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 36V 48V 72V 90V
Maksymalna moc przez 20 sekund 8kW 10kW 13kW 15kW
Moc przy pracy ciągłej 6kW 7,5kW 9,5kW 11kW
Maksymalny pobór prądu 250A 250A 250A 250A
Prąd przy pracy ciągłej 200A 200A 200A 200A
Prąd bez obciążenia 30A 40A 60A 80A
Obroty przy maksymalnej mocy 3700obr/min   4800obr/min  5800obr/min  7000obr/min
Obroty przy pracy ciągłej 4000obr/min   5200obr/min  6400obr/min  8000obr/min
Obroty bez obciążenia 5000obr/min  6000obr/min  8000obr/min  10000obr/min
Max. moment obr. przez 20 s 20Nm
Max. moment obr. pracy ciągłej 14Nm
Rezystancja 11mOhm
Średnica osi 17mm
Waga silnika 3kg
Średnica silnika 100mm
Długość z osią 250mm

Cena 3000zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Silnik bezszczotkowy, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, motolotni i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, bez przerwy, przy zasilaniu 90V, pobierać prąd 200A, osiąga wtedy moc 11kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 250A, osiąga wtedy moc 15kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termostat, który wyłączy go gdy jego temperatura przekroczy 70 stopni C.











Silnik   bezszczotkowy  20kW  36V...90V

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 36V 48V 72V 90V
Maksymalna moc przez 5 sekund 8kW 11kW 16kW 20kW
Moc przy pracy ciągłej 5kW 7kW 10kW 13kW
Maksymalny pobór prądu 230A 230A 230A 230A
Prąd przy pracy ciągłej 150A 150A 150A 150A
Prąd bez obciążenia 4A 8A 12A 16A
Obroty przy maksymalnej mocy 4300obr/min   5700obr/min  8600obr/min  10800obr/min
Obroty przy pracy ciągłej 4600obr/min   6200obr/min  9300obr/min  11700obr/min
Obroty bez obciążenia 5400obr/min  7200obr/min  10800obr/min  13500obr/min
Max. moment obr. przez 5 s 18Nm
Max. moment obr. pracy ciągłej 10Nm
Rezystancja 11mOhm
Średnica osi 17mm
Waga silnika 3,6kg
Średnica silnika 120mm
Długość z osią 190mm

Cena 3000zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Silnik bezszczotkowy, polecany do napędu roweru, skutera, motocykla, gokarta, motolotni i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle, bez przerwy, przy zasilaniu 90V, pobierać prąd 150A, osiąga wtedy moc 13kW, oraz może przez 5 sekund pobierać prąd 230A, osiąga wtedy moc 20kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termostat, który wyłączy go gdy jego temperatura przekroczy 70 stopni C.












Silnik  szczotkowy  20kW  48V...72V


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Dane techniczne

Maksymalne napięcie 48V 72V
Maksymalna moc przez 20 sekund 15kW 20kW
Moc przy pracy ciągłej 10kW 12kW
Maksymalny pobór prądu 330A 300A
Prąd przy pracy ciągłej 250A 200A
Prąd bez obciążenia 17A 22A
Obroty przy maksymalnej mocy 2700 obr/min 3700 obr/min
Obroty przy pracy ciągłej 3000 obr/min 4400 obr/min
Obroty bez obciążenia 4100 obr/min 6200 obr/min
Max. moment obr. przez 20 sekund 53Nm
Max. moment obr. pracy ciągłej 32Nm
Rezystancja 40mOhm
Średnica osi 22mm
Długość wystającej osi 23,8mm
Szerokość klina osi 4,8mm
Waga silnika 14kg
Średnica silnika 201mm
Długość z osią 180mm

Cena 3000zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Termometr cyfrowy
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Silnik szczotkowy prądu stałego, jest polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe i 8 szczotek. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle, bez przerwy, przy zasilaniu 72V, pobierać prąd 200A, osiąga wtedy moc 12kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 300A, osiąga wtedy moc 20kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termostat, który wyłączy go gdy jego temperatura przekroczy 70 stopni C.











Silnik  indukcyjny asynchroniczny  60kW  48V...144V


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 48V 72V 144V
Maks. moc przez 5 sekund 20kW 30kW 60kW
Moc przy pracy ciągłej 13kW 20kW 40kW
Maksymalny pobór prądu 500A 500A 500A
Prąd przy pracy ciągłej 300A 300A 300A
Prąd bez obciążenia 9A 6A 3A
Obroty przy maks. mocy 3500obr/min   5200obr/min  10400obr/min
Maks. obroty bez obciążenia 12000obr/min  12000obr/min  12000obr/min
Max. moment obr. przez 5 s 57Nm
Max. moment obr. pracy ciągłej 36Nm
Średnica osi 28mm
Waga silnika 23kg
Średnica silnika 193mm
Długość z osią 340mm

Cena 3000zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Silnik indukcyjny asynchroniczny, jest polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle, bez przerwy, przy zasilaniu 144V, pobierać prąd 300A, osiąga wtedy moc 40kW, oraz może przez 5 sekund pobierać prąd 500A, osiąga wtedy moc 60kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termostat, który wyłączy go gdy jego temperatura przekroczy 70 stopni C.
























Silnik  indukcyjny asynchroniczny  90kW  48V...144V


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 48V 72V 144V
Maks. moc przez 20 sekund 30kW 45kW 90kW
Moc przy pracy ciągłej 20kW 30kW 60kW
Maksymalny pobór prądu 700A 700A 700A
Prąd przy pracy ciągłej 500A 500A 500A
Prąd bez obciążenia dla 3000obr/min 22A 16A 9A
Obroty przy maks. mocy 3500obr/min   5200obr/min  10400obr/min
Maks. obroty bez obciążenia 12000obr/min  12000obr/min  12000obr/min
Max. moment obr. przez 5 sekund 80Nm
Max. moment obr.pracy ciągłej 55Nm
Średnica osi 28mm
Waga silnika 25kg
Średnica silnika 193mm
Długość z osią 340mm

Cena 4000zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, bez przerwy, przy zasilaniu 144V, pobierać prąd 500A, osiąga wtedy moc 60kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 700A, osiąga wtedy moc 90kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termostat, który wyłączy go gdy jego temperatura przekroczy 70 stopni& C.
























Regulator   48V i 72V 200A

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne

Napięcie zasilania 48V i 72V
Maksymalny ciągły pobór prądu 100A
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 200A
Waga urządzenia 485g
Długość, szerokość i wysokość urządzenia 10cm x 9cm x 5,5cm

Cena 600zł
Komplet  zawiera:
- Regulator  z  potencjometrem
- Gwarancję,  Fakturę VAT


Elektroniczny regulator obrotów silników szczotkowych prądu stałego. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość pojazdu elektrycznego.


Uruchomienie urządzenia:
1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora.
2. Do zacisku z napisem + (plus) i do zacisku z napisem S podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 200A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 20mm2.
4. Do zacisku z napisem - (minus) podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku z napisem + (plus) podłączyć plus zasilania.
6. Na przewodzie brązowym przy potencjometrze można założyć włącznik.
7. Za pomocą włącznika można włączać i wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
8. Za pomocą potencjometru można regulować prędkość obrotową silnika.
9. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 200A.
10. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora.
11. Jeżeli obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy do niej podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.


Schemat podłączenia silnika z regulatorem













Regulator   24V...72V 200A



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

Dane techniczne


Napięcie zasilania 24V...72V
Maksymalny ciągły pobór prądu 100A
Maksymalny pobór prądu przez 1 minutę 200A
Waga urządzenia 359g
Długość, szerokość i wysokość urządzenia 12cm x 8cm x 4cm

Cena 1000zł
Komplet  zawiera:
- Regulator  z  potencjometrem
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Elektroniczny regulator obrotów silników szczotkowych prądu stałego. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość pojazdu elektrycznego.


Uruchomienie urządzenia:
1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora.
2. Do zacisku B+ i M podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 200A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 20mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do przewodu czerwonego i do zacisku B+ podłączyć włącznik.
7. Za pomocą włącznika można włączać i wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
8. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 200A.
9. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zacisk M.
10. Jeżeli zacisk M lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.

 











Regulator   24V...60V 190A



 


Dane techniczne


Napięcie zasilania 24V...60V
Maksymalny ciągły pobór prądu 100A
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 190A
Waga urządzenia 410g
Długość, szerokość i wysokość urządzenia 12cm x 7,3cm x 2,5cm

Cena 2000zł
Komplet  zawiera:
- Regulator  z  potencjometrem
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Elektroniczny regulator obrotów silników bezszczotkowych. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość pojazdu elektrycznego.


Uruchomienie urządzenia:
1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora.
2. Do gniazd A B C  podłączyć bezszczotkowy silnik elektryczny.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 20mm2.
4. Do przewodu czarnego podłączyć minus zasilania.
5. Do przewodu czerwonego podłączyć plus zasilania.
8. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 200A.
5. Ustawić strzałkę gałki potencjometru przy literce T.
6. Włączyć regulator, przesuwając przełącznik w pozycję ON.
6. Przy gałce powinna zapalić się dioda na niebiesko i silnik wyda krótkie dźwięki.
7. Za pomocą włącznika można wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
7. Obracając gałką można regulować obroty silnika.
9. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora.
10. Jeżeli obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.



Schemat podłączenia silnika z regulatorem












Regulator   18V...90V 400A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 


Dane techniczne

Napięcie zasilania 18V...90V
Maksymalny ciągły pobór prądu 200A
Maksymalny pobór prądu przez minutę 400A
Waga urządzenia 1320g
Długość, szerokość i wysokość 20cm x 14,5cm x 6,2cm

Cena 2000zł
Komplet  zawiera:
- Regulator
- Kabel  z  potencjometrem
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Elektroniczny regulator obrotów silników szczotkowych prądu stałego. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika na napięcie 18V...90V. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość pojazdu elektrycznego.




Uruchomienie regulatora:
1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora.
2. Do zacisku B+ i M podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 400A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 40mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu 1 PWR i do zacisku B+ podłączyć włącznik.
8. Za pomocą włącznika można włączać i wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 400A.
10. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zacisk M.
11. Jeżeli zacisk M lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.




Schemat podłączenia silnika z regulatorem










Regulator   24V...72V 280A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



DANE   TECHNICZNE

Maksymalna moc 20kW
Napięcie zasilania 24V...72V
Maksymalny pobór prądu przez 10 sek 280A
Maksymalny ciągły pobór prądu 112A
Waga urządzenia 1,4kg
Długość, szerokość i wysokość 20cm x 14,5cm x 6,2cm

Cena 4000zł
Komplet  zawiera:
- Regulator
- Kabel  z  potencjometrem
- Enkoder
- Mocowanie   enkodera
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Elektroniczny regulator obrotów silników indukcyjnych KIM7230. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość pojazdu elektrycznego.




Szczegółowe dane techniczne są na stronie http://kellycontroller.com/kim723024v-72vac-induction-motor-controller-p-1262.html





Uruchomienie regulatora:
1. W celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora urządzenie należy przymocować do metalowej ramy pojazdu lub do radiatora z wentylatorem.
2. Do zacisków A, B i C podłączyć silnik indukcyjny.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 20mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu czerwonego i do zacisku B+ podłączyć włącznik i szeregowo z nim bezpiecznik 2A, wszystkie połączenia należy wykonać zgodnie z rysunkiem w instrukcji
8. Za pomocą włącznika można włączać i wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 250A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zaciski A, B, C.
12. Jeżeli zaciski A, B, C lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.



Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7230 - schemat połączeń











Regulator   24V...72V  520A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



DANE   TECHNICZNE

Maksymalna moc 37kW
Napięcie zasilania 24V...72V
Maksymalny pobór prądu przez 10 sek 520A
Maksymalny ciągły pobór prądu 192A
Waga urządzenia 2,6kg
Długość, szerokość i wysokość 25cm x 16cm x 8,5cm

Cena 5000zł
Komplet  zawiera:
- Regulator
- Kabel  z  potencjometrem
- Enkoder
- Mocowanie   enkodera
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Elektroniczny regulator obrotów silników indukcyjnych KIM7260E.  Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość pojazdu elektrycznego.




Szczegółowe dane techniczne są na stronie http://kellycontroller.com/kim7260e24v-72vac-induction-motor-controller-p-1263.html





Uruchomienie regulatora:
1. W celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora urządzenie należy przymocować do metalowej ramy pojazdu lub do radiatora z wentylatorem.
2. Do zacisków A, B i C podłączyć silnik indukcyjny.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 40mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu czerwonego i do zacisku B+ podłączyć włącznik i szeregowo z nim bezpiecznik 2A, wszystkie połączenia należy wykonać zgodnie z rysunkiem w instrukcji
8. Za pomocą włącznika można włączać i wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10.Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 500A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zaciski A, B, C.
12. Jeżeli zaciski A, B, C lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.



Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7260E - schemat połączeń











Silnik  szczotkowy  4kW  z  regulatorem  obrotów


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Zestaw przy zasilaniu napięciem 48V, maksymalnie może pobierać prąd 65A, uzyska wtedy moc 3kW. Silnik uzyska 2300 obrotów na minutę.

Zestaw przy zasilaniu napięciem 72V, maksymalnie może pobierać prąd 55A, uzyska wtedy moc 4kW. Silnik uzyska 4500 obrotów na minutę.


Szczegółowy opis silnika             Szczegółowy opis regulatora

Cena 1600zł
Komplet  zawiera:
- Silnik
- Termometr cyfrowy
- Regulator z potencjometrem
- Instrukcję obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Zestaw napędowy, polecany do roweru, skutera, motocykla, gokarta, quada, łodzi i innych pojazdów. Za pomocą regulatora można płynnie regulować prędkość pojazdu.

Schemat podłączenia silnika z regulatorem










Silnik  szczotkowy  4kW  z  regulatorem  obrotów


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Zestaw przy zasilaniu napięciem 48V, maksymalnie może pobierać prąd 65A, uzyska wtedy moc 3kW. Silnik uzyska 2300 obrotów na minutę.

Zestaw przy zasilaniu napięciem 72V, maksymalnie może pobierać prąd 55A, uzyska wtedy moc 4kW. Silnik uzyska 4500 obrotów na minutę.


Szczegółowy opis silnika             Szczegółowy opis regulatora

Cena 2000zł
Komplet  zawiera:
- Silnik
- Termometr cyfrowy
- Regulator z potencjometrem
- Instrukcję obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Zestaw napędowy, polecany do roweru, skutera, motocykla, gokarta, quada, łodzi i innych pojazdów. Za pomocą regulatora można płynnie regulować prędkość pojazdu.

regulator 200A z silnikiem











Silnik   bezszczotkowy   15kW  z  regulatorem  obrotów



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie





Zestaw przy zasilaniu napięciem 48V, maksymalnie może pobierać prąd 190A, uzyska wtedy moc 7kW. Silnik uzyska 5000 obrotów na minutę.



Szczegółowy opis silnika             Szczegółowy opis regulatora


Cena 5000zł
Komplet  zawiera:
- Silnik
- Regulator z potencjometrem
- Instrukcję obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Zestaw napędowy, polecany do skutera, motocykla, gokarta, quada, łodzi i innych pojazdów. Za pomocą regulatora można płynnie regulować prędkość pojazdu elektrycznego.


Schemat podłączenia silnika z regulatorem













Silnik  szczotkowy 20kW  z  regulatorem  obrotów


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie




Zestaw przy zasilaniu napięciem 48V, maksymalnie może pobierać prąd 330A, uzyska wtedy moc 15kW. Silnik uzyska 2700 obrotów na minutę.

Zestaw przy zasilaniu napięciem 72V, maksymalnie może pobierać prąd 300A, uzyska wtedy moc 20kW. Silnik uzyska 3700 obrotów na minutę.



Szczegółowy opis silnika             Szczegółowy opis regulatora

Cena 5000zł
Komplet  zawiera:
- Silnik
- Termometr cyfrowy
- Regulator z potencjometrem
- Instrukcję obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Zestaw napędowy, polecany do skutera, motocykla, gokarta, quada, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Za pomocą regulatora można płynnie regulować prędkość pojazdu.

Schemat podłączenia silnika z regulatorem










Silnik indukcyjny 60kW  z  regulatorem  obrotów


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie




Zestaw przy zasilaniu napięciem 72V, maksymalnie może pobierać prąd 280A, uzyska wtedy moc 20kW. Silnik uzyska 5200 obrotów na minutę.



Szczegółowy opis silnika             Szczegółowy opis regulatora

Cena 7000zł
Komplet  zawiera:
- Silnik
- Enkoder z uchwytem
- Regulator z potencjometrem
- Instrukcję obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Zestaw napędowy, polecany do skutera, motocykla, gokarta, quada, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Za pomocą regulatora można płynnie regulować prędkość pojazdu.


Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7230 - schemat połączeń











Silnik indukcyjny 90kW  z  regulatorem  obrotów


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie




Zestaw przy zasilaniu napięciem 72V, maksymalnie może pobierać prąd 520A, uzyska wtedy moc 37kW. Silnik uzyska 5200 obrotów na minutę.



Szczegółowy opis silnika             Szczegółowy opis regulatora

Cena 9000zł
Komplet  zawiera:
- Silnik
- Enkoder z uchwytem
- Regulator z potencjometrem
- Instrukcję obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Zestaw napędowy, polecany do skutera, motocykla, gokarta, quada, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Za pomocą regulatora można płynnie regulować prędkość pojazdu.

Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7260E - schemat połączeń













PEDAŁ  PŁYNNEJ  REGULACJI  OBROTÓW


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Dane techniczne

Napięcie zasilania 5V
Długość, szerokość i wysokość 14cm x 4cm x 13,5cm
Wymiary stopki 12cm x 4cm
Średnica otworów 6mm
Długość kabla 1,15m
Waga urządzenia 330g

Cena 220zł
Komplet  zawiera:
- Pedał do regulatora obrotów
- Gwarancję
- Fakturę VAT





Pedał do regulatora obrotów. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy elektrycznego pojazdu.











Astrę Kombi potrafi napędzić już silnik o mocy 4kW












Czy chciałbyś mieć samochód, który pokonuje dystans 100km za 5 PLN, nie potrzebuje przeglądów silnika, wymiany oleju, alternatora, układu chłodzenia, katalizatora, baku i układu wydechowego?

Firma INTO jest producentem komponentów ( silniki i regulatory ) niezbędnych do przeprowadzenia konwersji (przeróbki) samochodów o napędzie spalinowym na napęd elektryczny. Konwersja ( przeróbka ) samochodu spalinowego na elektryczny polega na wymianie silnika spalinowego na elektryczny.



Zalety i wady pojazdów z napędem elektrycznym.


ZALETY:

WADY:

- Pojazdy elektryczne są tańsze w eksploatacji (koszt przejechania 100 km samochodem elektrycznym zamyka się w kwocie 2-10 zł, w zależności od prędkości pojazdu i kosztów 1 kWh) dla porównania koszt przejechania 100 km samochodem spalinowym wynosi ponad 40zł (koszt samej benzyny), wzrasta nawet dwukrotnie przy jeździe w mieście.

- Pojazd elektryczny przy jeździe miejskiej i przy chwilowym postoju na skrzyżowaniu lub przed światłami nie pobiera energii z akumulatora ponieważ silnik jest wtedy wyłączony (dodatkowa oszczędność energii) . Gorzej jest w pojazdach z silnikiem spalinowym, ponieważ większość kierowców nie wyłącza silnika przy postojach na skrzyżowaniu i przed światłami, silnik spalinowy pracuje i zużywa paliwo.

- Zastosowanie silnika elektrycznego sprawia, że jest łatwo sterowalny, posiada najwyższą sprawność przy zamianie energii elektrycznej na ruch (ponad 90% a niektóre modele nawet 98%)

- Silnik elektryczny posiada wysoki moment obrotowy już od pierwszych obrotów.

- Samochody elektryczne są bardzo proste w konstrukcji, silniki elektryczne posiadają bardzo mało części ruchomych, przez co zmniejsza się prawdopodobieństwo awarii oraz koszty eksploatacji, Nie ma też okresowych wymian oleju itd.

- Silnik elektryczny jest w stanie odzyskiwać prąd w czasie hamowania (zachowując się wówczas jako prądnica). Zastosowanie hamowania regeneracyjnego zwiększa, o około 5-30% zasięg pojazdu (szczególnie w jeździe po mieście ).

- Pojazdy elektryczne są cichsze i czyste ekologicznie.

- Ceny energii elektrycznej nie drożeją tak szybko jak ceny gazu albo ropy.
- przy -20 st. C pojemność akumulatorów spada do 50%, co spowoduje też zmniejszenie zasięgu.

- włączenie ogrzewania zmniejsza zasięg, chociaż chłodzenie silnika można też wykorzystać do ogrzewania pojazdu.

- cena konwersji ( przeróbki ) samochodu spalinowego na elektryczny wynosi od 5 000zł do 40 000zł.

- samochody elektryczne są bardzo ciche i przez to łatwiej o kolizję z pieszym.

- do kosztów eksploatacji samochodu elektrycznego dochodzi jeszcze koszt wymiany akumulatorów ( ołowiowych co 2 lata, a litowych co 10lat ).










PRZELICZANIE   JEDNOSTEK   MIAR




Przeliczanie Mocy; z kilowatów na konie mechaniczne

1 kW (kilowat) = 1,36 KM (konie mechaniczne).

Aby przeliczyć jednostki należy wpisać w lewym oknie moc i nacisnąć przycisk "Przelicz".

Przelicza : kW (kilowaty) na KM (konie mechaniczne)
moc w kW   moc w KM
Przelicza : KM (konie mechaniczne) na kW (kilowaty)
moc w KM   moc w kW

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5









Obliczenie momentu obrotowego silnika elektrycznego

 

Aby przeliczyć jednostki należy wpisać moc silnika w kW i obroty silnika (obr/min) oraz nacisnąć przycisk "Przelicz".

moc w kW obroty obr/min   moment obrotowy w Nm

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5









Przeliczanie Prędkości; z kilometrów na godzinę na mile na godzinę

1 km/h (kilometr na godzinę) = 0,6214 mph (mile na godzinę).

Aby przeliczyć jednostki należy wpisać w lewym oknie prędkość i nacisnąć przycisk "Przelicz".

Przelicza : km/h (kilometry na godzinę) na mph (mile na godzinę)
prędkość w km/h   prędkość w mph
Przelicza : mph (mile na godzinę) na km/h (kilometry na godzinę)
prędkść w mph   prędkość w km/h

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5









Przeliczanie Długości; z cali na centymetry

1 cal = 2,54 cm.

Aby przeliczyć jednostki należy wpisać w lewym oknie prędkość i nacisnąć przycisk "Przelicz".

Przelicza : cale na centymetry
długość w calach   długość w centymetrach
Przelicza : centymetry na cale
długość w centymetrach   długość w calach

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5









Przeliczanie Wagi; z funtów na kilogramy

1 lb (funt) = 0,45359237kg (kilogramy).

Aby przeliczyć jednostki należy wpisać w lewym oknie prędkość i nacisnąć przycisk "Przelicz".

Przelicza : lb (funty) na kg (kilogramy)
waga w funtach   waga w kilogramach
Przelicza : kg (kilogramy) na lb (funty)
waga w kilogramach   waga w funtach

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5













Najczęściej zadawane pytania


Jaką prędkość osiągnie pojazd z silnikiem o mocy 20kW ? Silnik elektryczny o mocy 20kW może rozpędzić pojazd o wadze ok. 1500kg do prędkości ponad 120km/h, a motocykl o wadze ok. 250kg do prędkości ponad 160km/h.


Ile kilometrów można przejechać motocyklem elektrycznym z akumulatorami o wadze 50kg ? W motocyklu elektrycznym akumulatory ołowiowe o wadze 50kg wystarczą na przejechanie ok. 100km, ale wtedy gdy będziemy jechać ekonomicznie z prędkością ok. 60km/h. Jadąc z prędkością 90km/h zasięg zmniejszy się prawie o połowę.
















P.P.H.U. "INTO"   Adam Szymański   57-100 Strzelin   ul. Kamienna 3   tel. fax. 071 39 22 034,   0602 46 54 01   into@into.pl   NIP: 914-000-85-78   Powiatowy Bank Spółdzielczy w Strzelinie   Numer konta 69 9588 0004 0012 6003 2000 0010