<<<  Aktualny kurs polskiej waluty
INTO   into@into.pl     tel. 691 516 270     aktualizacja dn. 6-12-2016
Mapa
adres
Regulatory obrotów silników Akcesoria Zlecę wykonanie falownika Sposoby chłodzenia silnika Przeliczanie jednostek Najlepsze samochody elektryczne Najczęściej zadawane pytania Najmocniejszy silnik Silnik 32kW w maluchu


Silniki  elektryczne  do  motocykli,  samochodów,  łodzi,  motolotni  i  innych  pojazdów.


dokładny opis
24kW  Silnik indukcyjny
24V...96V   300A   7,1kg
cena  
1722zł

dokładny opis
24kW  Silnik indukcyjny
24V...96V   300A   7,5kg
cena  
1845zł

dokładny opis
38kW  Silnik indukcyjny
24V...120V   380A   11,3kg
cena  
2460zł

dokładny opis

38kW  Silnik indukcyjny
24V...120V   380A   12kg
cena  
2583zł

dokładny opis
62kW  Silnik indukcyjny
24V...120V   610A   17kg
cena  
3444zł

dokładny opis

62kW  Silnik indukcyjny
24V...120V   610A   18kg
cena  
3616zł

dokładny opis
100kW  Silnik indukcyjny
24V...144V   800A   23kg
cena  
4920zł
dokładny opis
100kW  Silnik indukcyjny
24V...144V   800A   25kg
cena  
5043zł
dokładny opis
250kW  Silnik indukcyjny
24V...288V   1000A   64kg
cena  
9923zł
NOWOŚĆ

dokładny opis
15kW  Silnik BLDC
24V...90V   180A   2,6kg
cena  
3000zł

dokładny opis

15kW  Silnik BLDC
24V...90V   250A   3kg
cena  
3813zł

dokładny opis

20kW  Silnik BLDC
24V...90V   230A   3,6kg
cena  
3936zł



dokładny opis
16kW  Silnik szczotkowy
24V...72V   420A   12kg
cena  
2952zł



dokładny opis

23kW  Silnik szczotkowy
24V...96V   500A   14kg
cena  
3567zł


dokładny opis

27kW  Silnik szczotkowy
24V...96V   540A   17kg
cena  
3813zł


dokładny opis

32kW  Silnik szczotkowy
24V...120V   600A   18kg
cena  
4059zł




Regulatory  obrotów  silników.

dokładny opis

11kW   Regulator
silnika BLDC
24V...60V   190A   0,4kg
cena 
2337zł


dokładny opis

  29kW   Regulator
silnika szczotkowego
24V...72V   400A   1,3kg
cena 
2091zł



dokładny opis

  50kW   Regulator
silnika szczotkowego
24V...72V   700A   1,6kg
cena 
4305zł



dokładny opis

  86kW   Regulator
silnika szczotkowego
24V...144V   600A   3,4kg
cena 
6888zł
NOWOŚĆ


dokładny opis

9,6kW   Regulator
silnika indukcyjnego
24V...60V   200A   1,2kg
cena 
1735zł


dokładny opis

15kW   Regulator
silnika indukcyjnego
24V...60V   320A   1,4kg
cena 
1981zł


dokładny opis

20kW   Regulator
silnika indukcyjnego
24V...72V   280A   1,4kg
cena 
4182zł


dokładny opis

37kW   Regulator
silnika indukcyjnego
24V...72V   520A   2,6kg
cena 
5289zł


dokładny opis

65kW   Regulator
silnika indukcyjnego
24V...144V   450A   9kg
cena 
8241zł







Akcesoria do pojazdów elektrycznych.



dokładny opis


8A  Ładowarka Z8 do akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych,  Prąd ładowania 8A,   waga 0,3kg
cena  
98,40zł
dokładny opis
8A  Ładowarka ZL8 do akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych,  Prąd ładowania 8A,   waga 0,9kg
cena  
159,90zł
dokładny opis
8A  Ładowarka ZW8 akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych,  Prąd ładowania 8A,    waga 0,9kg
cena  
221,40zł

dokładny opis

32A  Ładowarka Z32 akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych,  Prąd ładowania 32A,    waga 1,1kg
cena  
369zł
dokładny opis
32A
  Ładowarka ZW32 akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych,  Prąd ładowania 32A,    waga 1,5kg
cena  
492zł
dokładny opis
100 i 360 imp./obr   Enkoder
,      waga 0,11kg
cena  
240zł





dokładny opis

  Szczotkotrzymacz  do silnika 16kW  z kompletem szczotek,    waga 0,6kg
cena  
492zł

dokładny opis

  Szczotkotrzymacz  do silnika 23kW  z kompletem szczotek,    waga 0,9kg
cena  
517zł

dokładny opis

  Szczotkotrzymacz  do silnika 32kW  z kompletem szczotek,    waga 0,9kg
cena  
615zł

dokładny opis

  Stopka płynnej regulacji obrotów,  waga 0,3kg
cena  
246zł

dokładny opis

  Wentylator do chłodzenia silnika elektrycznego, zasilanie 32V,  maksymalna  moc  67W,    waga 0,5kg
cena  
369zł

dokładny opis

  Wentylator do chłodzenia silnika elektrycznego, zasilanie 12V,  maksymalna  moc  96W,    waga 0,7kg
cena  
468zł

dokładny opis

Wentylator do chłodzenia silnika elektrycznego, zasilanie 12V,  maksymalna  moc  192W,    waga 1,3g
cena  
738zł



















Silnik   bezszczotkowy  15kW  24V...90V

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 90V
Maksymalna moc przez 5 sekund 4kW 6kW 8kW 12kW 15kW
Moc przy pracy ciągłej 2kW 3kW 4kW 6kW 7,5kW
Maksymalny pobór prądu 180A 180A 180A 180A 180A
Prąd przy pracy ciągłej 90A 90A 90A 90A 90A
Prąd bez obciążenia 4A 6A 8A 12A 15A
Obroty przy maksymalnej mocy 3000obr/min  4500obr/min  6000obr/min  9000obr/min  11000obr/min
Obroty przy pracy ciągłej 3250obr/min  4800obr/min  6500obr/min  9800obr/min  12200obr/min
Obroty bez obciążenia 3800obr/min 5700obr/min  7600obr/min  11500obr/min  14400obr/min
Max. moment obr. przez 5 s 13Nm
Max. moment obr. pracy ciągłej 6Nm
Średnica osi 17mm
Średnica silnika 100mm
Waga silnika 2,6kg

Cena 3000zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Silnik bezszczotkowy, polecany do napędu roweru, skutera, motocykla, gokarta, motolotni i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 90A, a przy zasilaniu 90V osiąga moc 7,5kW, oraz może przez 5 sekund pobierać prąd 180A, osiąga wtedy moc 15kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.


































Silnik  szczotkowy  16kW  24V...72V


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Dane techniczne

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V
Maksymalna moc przez 5 sekund 8kW 11kW 13kW 16kW
Moc przy pracy ciągłej 5kW 7kW 9kW 11kW
Maksymalny pobór prądu 420A 360A 320A 260A
Prąd przy pracy ciągłej 280A 240A 210A 170A
Prąd bez obciążenia 3,4A 5,2A 6,6A 8,9A
Obroty bez obciążenia 2200 rpm 3400 rpm 4500 rpm 6800 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 1700 rpm 2600 rpm 3400 rpm 5600 rpm
Maksymalny moment obrotowy 45Nm 40Nm 36Nm 27Nm
Średnica osi 22mm
Średnica silnika 176mm
Waga silnika 12kg

Cena 2952zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Termometr cyfrowy
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Silnik szczotkowy prądu stałego, jest polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe i 6 szczotek. Gdy silnik jest zasilany napięciem 72V to może przez 5 sekund pobierać prąd 260A, osiąga wtedy moc 16kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termometr , który wskazuje temperaturę szczotek silnika oraz jest wyposażony w termostat. Gdy temperatura szczotek silnika przekroczy 70stC to styki termostatu się zwierają (maksymalne obciążenie styków wynosi 1A). Z silnika są wyprowadzone przewody od termostatu, które można wykorzystać do włączania sygnalizatora świetlnego lub dźwiękowego.

Rozstaw śrub mocujących, po kwadracie wynosi 105mm, czyli od osi śruby do osi jest 105mm. Śruby mocujące mają gwint na długości 25mm a średnicę 10mm.











silnik_16kW_szczotkowy - wymiary




















Silnik   bezszczotkowy  15kW  24V...90V



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 90V
Maksymalna moc przez 20 sekund 5kW 8kW 10kW 13kW 15kW
Moc przy pracy ciągłej 3,8kW 6kW 7,5kW 9,5kW 11kW
Maksymalny pobór prądu 250A 250A 250A 250A 250A
Prąd przy pracy ciągłej 200A 200A 200A 200A 200A
Prąd bez obciążenia 20A 30A 40A 60A 80A
Obroty przy maksymalnej mocy 2400obr/min  3700obr/min  4800obr/min  5800obr/min  7000obr/min
Obroty przy pracy ciągłej 2600obr/min  4000obr/min  5200obr/min  6400obr/min  8000obr/min
Obroty bez obciążenia 3000obr/min 5000obr/min  6000obr/min  8000obr/min  10000obr/min
Max. moment obr. przez 20 s 20Nm
Max. moment obr. pracy ciągłej 14Nm
Średnica osi 17mm
Średnica silnika 100mm
Waga silnika 3kg

Cena 3813zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Silnik bezszczotkowy, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, motolotni i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 200A, a przy zasilaniu 90V osiąga moc 11kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 250A, osiąga wtedy moc 15kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.





















Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie




















Silnik   bezszczotkowy  20kW  24V...90V

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 90V
Maksymalna moc przez 5 sekund 5,5kW 8kW 11kW 16kW 20kW
Moc przy pracy ciągłej 3,5kW 5kW 7kW 10kW 13kW
Maksymalny pobór prądu 5 sekund 230A 230A 230A 230A 230A
Prąd przy pracy ciągłej 150A 150A 150A 150A 150A
Prąd bez obciążenia 4A 6A 8A 12A 15A
Obroty przy maksymalnej mocy 2850obr/min 4300obr/min  5700obr/min  8600obr/min  10800obr/min
Obroty przy pracy ciągłej 3100obr/min 4600obr/min  6200obr/min  9300obr/min  11700obr/min
Obroty bez obciążenia 3600obr/min 5400obr/min  7200obr/min  10800obr/min  13500obr/min
Max. moment obr. przez 5 s 18Nm
Max. moment obr. pracy ciągłej 10Nm
Średnica osi 17mm
Średnica silnika 120mm
Waga silnika 3,6kg

Cena 3936zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Silnik bezszczotkowy, polecany do napędu roweru, skutera, motocykla, gokarta, motolotni i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 150A, a przy zasilaniu 90V osiąga moc 13kW, oraz może przez 5 sekund pobierać prąd 230A, osiąga wtedy moc 20kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.







































Silnik  szczotkowy  23kW  24V...96V


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Dane techniczne

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 96V
Maksymalna moc przez 5 sekund 10kW 14kW 18kW 21kW 23kW
Moc przy pracy ciągłej 7kW 9kW 12kW 14kW 15kW
Maksymalny pobór prądu 500A 450A 420A 350A 280A
Prąd przy pracy ciągłej 330A 300A 280A 230A 190A
Prąd bez obciążenia 9A 9,7A 10,2A 11,8A 12,5A
Obroty bez obciążenia 1900 rpm 2900 rpm 3850 rpm 5800 rpm 7700 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 1400 rpm 2000 rpm 2900 rpm 4200 rpm 6000 rpm
Maksymalny moment obrotowy 68Nm 67Nm 59Nm 48Nm 36Nm
Średnica osi 22mm
Średnica silnika 201mm
Waga silnika 14kg

Cena 3567zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Termometr cyfrowy
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Silnik szczotkowy prądu stałego, jest polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe i 8 szczotek. Gdy silnik jest zasilany napięciem 96V to może przez 5 sekund pobierać prąd 280A, osiąga wtedy moc 23kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termometr , który wskazuje temperaturę szczotek silnika oraz jest wyposażony w termostat. Gdy temperatura szczotek silnika przekroczy 70stC to styki termostatu się zwierają (maksymalne obciążenie styków wynosi 1A). Z silnika są wyprowadzone przewody od termostatu, które można wykorzystać do włączania sygnalizatora świetlnego lub dźwiękowego.

Rozstaw śrub mocujących, po kwadracie wynosi 105mm, czyli od osi śruby do osi jest 105mm. Śruby mocujące mają gwint na długości 25mm a średnicę 10mm.











Silnik 20kW - wymiary




















Silnik  szczotkowy  27kW  24V...96V


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Dane techniczne

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 96V
Maksymalna moc przez 5 sekund 11kW 15kW 19kW 23kW 27kW
Moc przy pracy ciągłej 7kW 10kW 12kW 15kW 17kW
Maksymalny pobór prądu 540A 490A 450A 390A 330A
Prąd przy pracy ciągłej 360A 330A 290A 260A 220A
Prąd bez obciążenia 17,8A 24,8A 28,1A 26,2A 26A
Obroty bez obciążenia 1350 rpm 2060 rpm 2740 rpm 4120 rpm 5490 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 950 rpm 1430 rpm 1900 rpm 2860 rpm 3800 rpm
Maksymalny moment obrotowy 111Nm 100Nm 95Nm 77Nm 68Nm
Średnica osi 22mm
Średnica silnika 201mm
Waga silnika 17kg

Cena 3813zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Termometr cyfrowy
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Silnik szczotkowy prądu stałego, jest polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe i 8 szczotek. Gdy silnik jest zasilany napięciem 96V to może przez 5 sekund pobierać prąd 330A, osiąga wtedy moc 27kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termometr , który wskazuje temperaturę szczotek silnika oraz jest wyposażony w termostat. Gdy temperatura szczotek silnika przekroczy 70stC to styki termostatu się zwierają (maksymalne obciążenie styków wynosi 1A). Z silnika są wyprowadzone przewody od termostatu, które można wykorzystać do włączania sygnalizatora świetlnego lub dźwiękowego.

Rozstaw śrub mocujących, po kwadracie wynosi 105mm, czyli od osi śruby do osi jest 105mm. Śruby mocujące mają gwint na długości 25mm a średnicę 10mm.









Silnik 20kW - wymiary




















Silnik  szczotkowy  32kW  24V...120V


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Dane techniczne

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 96V 120V
Maksymalna moc przez 5 sekund 12kW 16kW 20kW 26kW 30kW 32kW
Moc przy pracy ciągłej 8kW 11kW 13kW 17kW 20kW 21kW
Maksymalny pobór prądu 600A 550A 500A 430A 370A 320A
Prąd przy pracy ciągłej 400A 370A 330A 290A 250A 210A
Prąd bez obciążenia 10,5A 12,7A 14,5A 15,7A 17,4A 18,8A
Obroty bez obciążenia 1260 rpm 1910 rpm 2550 rpm 3820 rpm 5100 rpm 6350 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 950 rpm 1430 rpm 1900 rpm 2860 rpm 3800 rpm 4800 rpm
Maksymalny moment obrotowy 121Nm 107Nm 100Nm 87Nm 75Nm 64Nm
Średnica osi 22mm
Średnica silnika 201mm
Waga silnika 18kg

Cena 4059zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Termometr cyfrowy
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Silnik szczotkowy prądu stałego, jest polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe i 16 szczotek. Gdy silnik jest zasilany napięciem 120V to może przez 5 sekund pobierać prąd 320A, osiąga wtedy moc 32kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termometr , który wskazuje temperaturę szczotek silnika oraz jest wyposażony w termostat. Gdy temperatura szczotek silnika przekroczy 70stC to styki termostatu się zwierają (maksymalne obciążenie styków wynosi 1A). Z silnika są wyprowadzone przewody od termostatu, które można wykorzystać do włączania sygnalizatora świetlnego lub dźwiękowego.

Rozstaw śrub mocujących, po kwadracie wynosi 105mm, czyli od osi śruby do osi jest 105mm. Śruby mocujące mają gwint na długości 25mm a średnicę 10mm.


















Silnik 20kW - wymiary




















Silnik  indukcyjny asynchroniczny  24kW  24V...96V


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 96V
Maks. moc przez 5 sekund 6kW 9kW 12kW 18kW 24kW
Moc przy pracy ciągłej 2kW 3kW 4kW 6kW 8kW
Maksymalny pobór prądu 300A 300A 300A 300A 300A
Prąd przy pracy ciągłej 100A 100A 100A 100A 100A
Prąd bez obciążenia 6A 4A 3A 2A 1,5A
Obroty bez obciążenia 15000 rpm  15000 rpm 15000 rpm  15000 rpm 15000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 3000 rpm 4500 rpm 6000 rpm  9000 rpm 12000 rpm
Max moment obrotowy 19Nm 19Nm 19Nm  19Nm 19Nm
Średnica osi 14mm
Średnica silnika 137mm
Waga silnika 7,1kg

Cena 1722zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony wentylatorem, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 100A, a przy zasilaniu 96V osiąga moc 8kW, oraz może przez 5 sekund pobierać prąd 300A, osiąga wtedy moc 24kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.







































Silnik  indukcyjny asynchroniczny  24kW  24V...96V  chłodzony olejem


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 96V
Maks. moc przez 20 sekund 6kW 9kW 12kW 18kW 24kW
Moc przy pracy ciągłej 4kW 6kW 8kW 12kW 16kW
Maksymalny pobór prądu 300A 300A 300A 300A 300A
Prąd przy pracy ciągłej 200A 200A 200A 200A 200A
Prąd bez obciążenia 12A 8A 6A 4A 3A
Obroty bez obciążenia 15000 rpm  15000 rpm 15000 rpm  15000 rpm 15000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 3000 rpm 4500 rpm 6000 rpm  9000 rpm 12000 rpm
Max moment obrotowy 19Nm 19Nm 19Nm  19Nm 19Nm
Średnica osi 14mm
Średnica silnika 137mm
Waga silnika 7,5kg

Cena 1845zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT




Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 200A, a przy zasilaniu 96V osiąga moc 16kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 300A, osiąga wtedy moc 24kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.
















Silnik Indukcyjny 100kW - wymiary





















Silnik  indukcyjny asynchroniczny  38kW  24V...120V


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 96V 120V
Maks. moc przez 5 sekund 6kW 11kW 15kW 22kW 30kW 38kW
Moc przy pracy ciągłej 2,5kW 3,7kW 5kW 7,3kW 10kW 12,5kW
Maksymalny pobór prądu 300A 380A 380A 380A 380A 380A
Prąd przy pracy ciągłej 127A 127A 127A 127A 127A 127A
Prąd bez obciążenia 8A 5,3A 4A 2,7A 2A 1,6A
Obroty bez obciążenia 12000 rpm  12000 rpm 12000 rpm  12000 rpm 12000 rpm  12000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 2000 rpm 3000 rpm 4000 rpm  6000 rpm 8000 rpm  10000 rpm
Max moment obrotowy 28Nm 35Nm 35Nm  35Nm 35Nm  35Nm
Średnica osi 19mm
Średnica silnika 154mm
Waga silnika 11,3kg

Cena 2460zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony wentylatorem, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 127A, a przy zasilaniu 120V osiąga moc 12,5kW, oraz może przez 5 sekund pobierać prąd 380A, osiąga wtedy moc 38kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.







wykres dla silnika indukcyjnego 38kW































Silnik  indukcyjny asynchroniczny  38kW  24V...120V  chłodzony olejem


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 96V 120V
Maks. moc przez 20 sekund 6kW 11kW 15kW 22kW 30kW 38kW
Moc przy pracy ciągłej 5kW 7kW 10kW 14,5kW 20kW 25kW
Maksymalny pobór prądu 300A 380A 380A 380A 380A 380A
Prąd przy pracy ciągłej 254A 254A 254A 254A 254A 254A
Prąd bez obciążenia 16A 10,6A 8A 5,3A 4A 3,2A
Obroty bez obciążenia 12000 rpm  12000 rpm 12000 rpm  12000 rpm 12000 rpm  12000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 2000 rpm 3000 rpm 4000 rpm  6000 rpm 8000 rpm  10000 rpm
Max moment obrotowy 28Nm 35Nm 35Nm  35Nm 35Nm  35Nm
Średnica osi 19mm
Średnica silnika 154mm
Waga silnika 12kg

Cena 2583zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT




Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 254A, a przy zasilaniu 120V osiąga moc 25kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 380A, osiąga wtedy moc 38kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.







wykres dla silnika indukcyjnego 38kW








Silnik Indukcyjny 100kW - wymiary





















Silnik  indukcyjny asynchroniczny  62kW  24V...120V


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 96V 120V
Maks. moc przez 5 sekund 12kW 18kW 25kW 37kW 50kW 62kW
Moc przy pracy ciągłej 4kW 6kW 8kW 12kW 16kW 20kW
Maksymalny pobór prądu 610A 610A 610A 610A 610A 610A
Prąd przy pracy ciągłej 200A 200A 200A 200A 200A 200A
Prąd bez obciążenia 12A 8A 6A 4A 3A 2,4A
Obroty bez obciążenia 12000 rpm  12000 rpm 12000 rpm  12000 rpm 12000 rpm  12000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 2000 rpm 3000 rpm 4000 rpm  6000 rpm 8000 rpm  10000 rpm
Max moment obrotowy 59Nm 59Nm 59Nm  59Nm 59Nm  59Nm
Średnica osi 24mm
Średnica silnika 171mm
Waga silnika 17kg

Cena 3444zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony wentylatorem, to osiąga moc 62kW podczas mocy chwilowej 5s, oraz osiąga moc 20kW przy pracy ciągłej.







wykres dla silnika indukcyjnego 38kW































Silnik  indukcyjny asynchroniczny  62kW  24V...120V  chłodzony olejem


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 96V 120V
Maks. moc przez 20 sekund 12kW 18kW 25kW 37kW 50kW 62kW
Moc przy pracy ciągłej 8kW 12kW 16kW 24kW 36kW 40kW
Maksymalny pobór prądu 610A 610A 610A 610A 610A 610A
Prąd przy pracy ciągłej 400A 400A 400A 400A 400A 400A
Prąd bez obciążenia 24A 16A 12A 8A 6A 5A
Obroty bez obciążenia 12000 rpm  12000 rpm 12000 rpm  12000 rpm 12000 rpm  12000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 2000 rpm 3000 rpm 4000 rpm  6000 rpm 8000 rpm  10000 rpm
Max moment obrotowy 59Nm 59Nm 59Nm  59Nm 59Nm  59Nm
Średnica osi 24mm
Średnica silnika 171mm
Waga silnika 18kg

Cena 3616zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT




Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to osiąga moc 62kW podczas pracy chwilowej 20s, oraz osiąga moc 40kW przy pracy ciągłej.







wykres dla silnika indukcyjnego 38kW








Silnik Indukcyjny 62kW - wymiary




















Silnik  indukcyjny asynchroniczny  100kW  24V...144V


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 96V 144V
Maks. moc przez 5 sekund 9kW 18kW 33kW 50kW 67kW 100kW
Moc przy pracy ciągłej 5,5kW 8kW 11kW 17kW 22kW 33kW
Maksymalny pobór prądu 450A 600A 800A 800A 800A 800A
Prąd przy pracy ciągłej 267A 267A 267A 267A 267A 267A
Prąd bez obciążenia 15A 10A 7,5A 5A 3,7A 2,5A
Obroty bez obciążenia 10000 rpm  10000 rpm 10000 rpm  10000 rpm 10000 rpm  10000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 1400 rpm 2100 rpm 2800 rpm  4200 rpm 5600 rpm  8400 rpm
Max moment obrotowy 62Nm 83Nm 110Nm  110Nm 110Nm  110Nm
Średnica osi 28mm
Średnica silnika 191mm
Waga silnika 23kg

Cena 4920zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony wentylatorem, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 267A, a przy zasilaniu 144V osiąga moc 33kW, oraz może przez 5 sekund pobierać prąd 800A, osiąga wtedy moc 100kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.







































Silnik  indukcyjny asynchroniczny  100kW  24V...144V  chłodzony olejem


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 96V 144V
Maks. moc przez 20 sekund 9kW 18kW 33kW 50kW 67kW 100kW
Moc przy pracy ciągłej 9kW 16kW 22kW 33kW 45kW 67kW
Maksymalny pobór prądu 450A 600A 800A 800A 800A 800A
Prąd przy pracy ciągłej 450A 530A 530A 530A 530A 530A
Prąd bez obciążenia 30A 20A 15A 10A 7,5A 5A
Obroty bez obciążenia 10000 rpm  10000 rpm 10000 rpm  10000 rpm 10000 rpm  10000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 1400 rpm 2100 rpm 2800 rpm  4200 rpm 5600 rpm  8400 rpm
Max moment obrotowy 62Nm 83Nm 110Nm  110Nm 110Nm  110Nm
Średnica osi 28mm
Średnica silnika 191mm
Waga silnika 25kg

Cena 5043zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT




Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 530A, a przy zasilaniu 144V osiąga moc 67kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 800A, osiąga wtedy moc 100kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.
















Silnik Indukcyjny 100kW - wymiary





















Silnik  indukcyjny asynchroniczny  250kW  24V...288V  chłodzony olejem


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 24V 48V 72V 96V 144V 288V
Maks. moc przez 20 sekund 5kW 21kW 47kW 83kW 125kW 250kW
Moc przy pracy ciągłej 5kW 21kW 42kW 56kW 85kW 170kW
Maksymalny pobór prądu 250A 500A 750A 1000A 1000A 1000A
Prąd przy pracy ciągłej 250A 500A 670A 670A 670A 670A
Prąd bez obciążenia 60A 30A 20A 15A 10A 5A
Obroty bez obciążenia 10000 rpm  10000 rpm  10000 rpm 10000 rpm  10000 rpm 10000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 700 rpm 1400 rpm  2100 rpm 2800 rpm  4200 rpm 8400 rpm
Max moment obrotowy 68Nm 143Nm  214Nm 284Nm  284Nm 284Nm
Średnica osi 38mm
Średnica silnika 270mm
Waga silnika 64kg

Cena 9923zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT




Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 670A, a przy zasilaniu 288V osiąga moc 170kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 1000A, osiąga wtedy moc 250kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.
















Silnik Indukcyjny 250kW - wymiary
























Regulator   11kW  24V...60V 190A



 


Dane techniczne


Maksymalna moc 11kW
Napięcie zasilania 24V...60V
Maksymalny ciągły pobór prądu 100A
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 190A
Waga urządzenia 0,4kg
Długość, szerokość i wysokość urządzenia 12cm x 7,3cm x 2,5cm

Cena 2337zł
Komplet  zawiera:
- Regulator  z  potencjometrem
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Elektroniczny regulator obrotów silników BLDC. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość pojazdu elektrycznego.


Uruchomienie urządzenia:
1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora.
2. Do gniazd A B C  podłączyć bezszczotkowy silnik elektryczny.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 20mm2.
4. Do przewodu czarnego podłączyć minus zasilania.
5. Do przewodu czerwonego podłączyć plus zasilania.
8. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 200A.
5. Ustawić strzałkę gałki potencjometru przy literce T.
6. Włączyć regulator, przesuwając przełącznik w pozycję ON.
6. Przy gałce powinna zapalić się dioda na niebiesko i silnik wyda krótkie dźwięki.
7. Za pomocą włącznika można wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
7. Obracając gałką można regulować obroty silnika.
9. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora.
10. Jeżeli obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.



Schemat podłączenia silnika z regulatorem






















Regulator   29kW  24V...72V 400A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 


Dane techniczne

Maksymalna moc 29kW
Napięcie zasilania 24V...72V
Maksymalny ciągły pobór prądu 160A
Maksymalny pobór prądu przez minutę 400A
Waga urządzenia 1,3kg
Długość, szerokość i wysokość 20cm x 14,5cm x 6,2cm

Cena 2091zł
Komplet  zawiera:
- Regulator
- Kabel  z  potencjometrem
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Elektroniczny regulator obrotów silników szczotkowych prądu stałego. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika na napięcie 24V...72V.
Regulator posiada:
- zabezpieczenie termiczne, to znaczy gdy temperatura wewnątrz regulatora przekroczy 110 stopni C, to regulator się wyłączy;
- zabezpieczenie prądowe, można ustawić jaki maksymalny prąd może podawać regulator do silnika;
- wolny start (soft-start), można ustawić tak aby, silnik powoli się rozpędzał do maksymalnych obrotów.




Uruchomienie regulatora:
1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora.
2. Do zacisku B+ i M podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 400A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 40mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu 1 PWR i do zacisku B+ podłączyć włącznik.
8. Za pomocą włącznika można włączać i wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 400A.
10. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zacisk M.
11. Jeżeli zacisk M lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.




Schemat podłączenia silnika z regulatorem




















Regulator   50kW  24V...72V 700A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 


Dane techniczne

Maksymalna moc 50kW
Napięcie zasilania 24V...72V
Maksymalny ciągły pobór prądu 280A
Maksymalny pobór prądu przez 10 sekund 700A
Waga urządzenia 1,6kg
Długość, szerokość i wysokość 20cm x 14,5cm x 6,2cm

Cena 4305zł
Komplet  zawiera:
- Regulator
- Kabel  z  potencjometrem
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Jest to elektroniczny regulator obrotów silników szczotkowych prądu stałego, z odzyskiem energii podczas hamowania.
Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy skutera,
motocykla, gokarta, łodzi, samochodu lub innego pojazdu.




1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora.
2. Do zacisku B+ i M podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 700A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 100mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu 1 PWR i do zacisku B+ podłączyć włącznik.
8. Za pomocą włącznika można wyłączyć silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 700A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zacisk M.
12. Jeżeli zacisk M lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.




Schemat podłączenia silnika z regulatorem




















Regulator   86kW  24V...144V 600A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 


Dane techniczne

Maksymalna moc 86kW
Napięcie zasilania 24V...144V
Maksymalny ciągły pobór prądu 300A
Maksymalny pobór prądu przez 60 sekund 600A
Waga urządzenia 3,4kg
Długość, szerokość i wysokość 24,7cm x 16,2cm x 8,5cm

Cena 6888zł
Komplet  zawiera:
- Regulator
- Kabel  z  potencjometrem
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Jest to elektroniczny regulator obrotów silników szczotkowych prądu stałego, z odzyskiem energii podczas hamowania.
Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy skutera,
motocykla, gokarta, łodzi, samochodu lub innego pojazdu.




1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora.
2. Do zacisku B+ i M podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 600A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 100mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu 1 PWR i do zacisku B+ podłączyć włącznik.
8. Za pomocą włącznika można wyłączyć silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 700A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zacisk M.
12. Jeżeli zacisk M lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.




Schemat podłączenia silnika z regulatorem




















Regulator   9,6kW  24V...60V 200A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



DANE   TECHNICZNE

Reguluje obroty silnikiem AC24kW96V o mocy 24kW AC38kW120V o mocy 38kW
Napięcie zasilania 24V 36V 48V 60V   24V 36V 48V 60V
Maksymalna moc przez 20 sekund 4kW 4,7kW 5,8kW 6kW   4,8kW 6,5kW 8,2kW 9,6kW
Moc przy ciągłej pracy 2,8kW 3,6kW 3,8kW 4,2kW   3,1kW 4,3kW 4,8kW 5,4kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 170A 130A 120A 100A   200A 180A 170A 160A
Prąd przy ciągłej pracy 120A 100A 80A 70A   130A 120A 100A 90A
Prąd bez obciążenia 5,0A 3,7A 3,3A 2,6A   7,4A 5,2A 4,0A 3,4A
Obroty na minutę przy maksymalnej mocy 1500 2800 3400 3800   1000 2000 2900 3800
Długość, szerokość i wysokość 15,5cm x 9,5cm x 7,5cm
Waga urządzenia 1,2kg

Cena 1735zł
Komplet  zawiera:
- Regulator
- Kabel  z  potencjometrem
- Enkoder
- Mocowanie   enkodera
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Jest to elektroniczny regulator obrotów do silników indukcyjnych. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy roweru, skutera, motocykla, gokarta, samochodu lub innego pojazdu.




Szczegółowe dane techniczne są na stronie http://kellycontroller.com/kac6018s24v-60v240aac-induction-motor-controller-p-1405.html





Uruchomienie regulatora:
1. Kabel żółty, zielony i niebieski podłączyć do silnika indukcyjnego.
2. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 20mm2.
3. Do kabla czarnego podłączyć minus zasilania.
4. Do kabla czerwonego podłączyć plus zasilania.
5. Do kwadratowego gniazda włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
6. Do płaskiego gniazda włożyć wtyczkę kabla od enkodera.
7. Połączenia należy wykonać zgodnie z rysunkiem.
8. Za pomocą włącznika można włączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 200A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zaciski przewodów.
12. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy do radiatora przymocować wentylator.



Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7230 - schemat połączeń






















Regulator   15kW  24V...60V 320A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



DANE   TECHNICZNE

Reguluje obroty silnikiem AC24kW96V o mocy 24kW   AC38kW120Vt o mocy 38kW   AC62kW120Vg o mocy 62kW
Napięcie zasilania 24V 36V 48V 60V   24V 36V 48V 60V   24V 36V 48V 60V
Maksymalna moc przez 20 sekund 5,7kW 7,2kW 8,6kW 10,8kW   6kW 10kW 14kW 14kW   5,7kW 10kW 15kW 13kW
Moc przy ciągłej pracy 4,3kW 5,0kW 6,7kW 8,4kW   4kW 6,1kW 8,1kW 10kW   4,3kW 6,4kW 8,6kW 10,8kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 240A 200A 180A 180A   250A 280A 300A 240A   240A 280A 320A 220A
Prąd przy ciągłej pracy 180A 140A 140A 140A   170A 170A 170A 170A   180A 180A 180A 180A
Prąd bez obciążenia 16A 11A 7A 5A   30A 20A 15A 10A   40A 30A 24A 18A
Obroty na minutę przy maksymalnej mocy 3000 2000 3000 4000   2800 3600 4500 5500   1600 2400 3200 4000
Długość, szerokość i wysokość 14,6cm x 12,3cm x 6cm
Waga urządzenia 1,4kg

Cena 1981zł
Komplet  zawiera:
- Regulator
- Kabel  z  potencjometrem
- Enkoder
- Mocowanie   enkodera
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Jest to elektroniczny regulator obrotów do silników indukcyjnych. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy roweru, skutera, motocykla, gokarta, samochodu lub innego pojazdu.




Szczegółowe dane techniczne są na stronie http://kellycontroller.com/kac7230s24v-72v300aac-induction-motor-controller-p-1409.html





Uruchomienie regulatora:
1. Kabel żółty, zielony i niebieski podłączyć do silnika indukcyjnego.
2. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 20mm2.
3. Do kabla czarnego podłączyć minus zasilania.
4. Do kabla czerwonego podłączyć plus zasilania.
5. Do kwadratowego gniazda włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
6. Do płaskiego gniazda włożyć wtyczkę kabla od enkodera.
7. Połączenia należy wykonać zgodnie z rysunkiem.
8. Za pomocą włącznika można włączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 400A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zaciski przewodów.
12. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy do radiatora przymocować wentylator.



Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7230 - schemat połączeń






















Regulator   20kW  24V...72V 280A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



DANE   TECHNICZNE

Maksymalna moc 20kW
Napięcie zasilania 24V...72V
Maksymalny pobór prądu przez 10 sek 280A
Maksymalny ciągły pobór prądu 112A
Waga urządzenia 1,4kg
Długość, szerokość i wysokość 20cm x 14,5cm x 6,2cm

Cena 4182zł
Komplet  zawiera:
- Regulator
- Kabel  z  potencjometrem
- Enkoder
- Mocowanie   enkodera
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Elektroniczny regulator obrotów silników indukcyjnych KIM7230. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość pojazdu elektrycznego.




Szczegółowe dane techniczne są na stronie http://kellycontroller.com/kim723024v-72vac-induction-motor-controller-p-1262.html





Uruchomienie regulatora:
1. W celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora urządzenie należy przymocować do metalowej ramy pojazdu lub do radiatora z wentylatorem.
2. Do zacisków A, B i C podłączyć silnik indukcyjny.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 20mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu czerwonego i do zacisku B+ podłączyć włącznik i szeregowo z nim bezpiecznik 2A, wszystkie połączenia należy wykonać zgodnie z rysunkiem w instrukcji
8. Za pomocą włącznika można włączać i wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 250A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zaciski A, B, C.
12. Jeżeli zaciski A, B, C lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.



Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7230 - schemat połączeń





















Regulator   37kW  24V...72V  520A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



DANE   TECHNICZNE

Maksymalna moc 37kW
Napięcie zasilania 24V...72V
Maksymalny pobór prądu przez 10 sek 520A
Maksymalny ciągły pobór prądu 192A
Waga urządzenia 2,6kg
Długość, szerokość i wysokość 25cm x 16cm x 8,5cm

Cena 5289zł
Komplet  zawiera:
- Regulator
- Kabel  z  potencjometrem
- Enkoder
- Mocowanie   enkodera
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Elektroniczny regulator obrotów silników indukcyjnych KIM7260E.  Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość pojazdu elektrycznego.








Uruchomienie regulatora:
1. W celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora urządzenie należy przymocować do metalowej ramy pojazdu lub do radiatora z wentylatorem.
2. Do zacisków A, B i C podłączyć silnik indukcyjny.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 40mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu czerwonego i do zacisku B+ podłączyć włącznik i szeregowo z nim bezpiecznik 2A, wszystkie połączenia należy wykonać zgodnie z rysunkiem w instrukcji
8. Za pomocą włącznika można włączać i wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10.Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 500A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zaciski A, B, C.
12. Jeżeli zaciski A, B, C lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.



Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7260E - schemat połączeń





















Regulator   65kW  24V...144V  450A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



DANE   TECHNICZNE

Maksymalna moc 65kW
Napięcie zasilania 24V...144V
Maksymalny pobór prądu przez 10 sek 450A
Maksymalny ciągły pobór prądu 180A
Waga urządzenia 9kg
Długość, szerokość i wysokość 35cm x 26cm x 12cm

Cena 8241zł
Komplet  zawiera:
- Regulator
- Kabel  z  potencjometrem
- Enkoder
- Mocowanie   enkodera
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Jest to elektroniczny regulator obrotów do silników indukcyjnych. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy skutera, motocykla, gokarta, samochodu lub innego pojazdu.








Uruchomienie regulatora:
1. Do zacisków W, V i U podłączyć silnik indukcyjny.
2. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 50mm2.
3. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
4. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
5. Do kwadratowego gniazda włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
6. Do płaskiego gniazda włożyć wtyczkę kabla od enkodera.
7. Połączenia należy wykonać zgodnie z rysunkiem.
8. Za pomocą włącznika można włączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 500A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zaciski przewodów.
12. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy do radiatora przymocować wentylator.



Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7260E - schemat połączeń





















ŁADOWARKA  Z8  AKUMULATORÓW  12V




Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

 

 

Ładowarka Z8 akumulatorów 12V
kwasowo-ołowiowych i żelowych

Napięcie zasilania 230V
Napięcie ładowania 14,2V
Maksymalny prąd ładowania 8A
Długość, szerokość i wysokość 11,1cm x 7,7cm x 5cm
Waga urządzenia 0,3kg
Zabezpieczenie przed zwarciem posiada
Zabezpieczenie przed przegrzaniem posiada
Zakres temperatury pracy -5...+35stC


Cena 98,40zł
Komplet zawiera:
- Ładowarkę akumulatorów
- Gwarancję
- Instrukcję
- Fakturę VAT







Jest to automatyczny zasilacz do ładowania akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych o pojemnościach od 10 do 250Ah. Przystosowany jest do ładowania akumulatorów samochodów osobowych, busów, łodzi.

Jest bardzo prosty w obsłudze, wystarczy go podłączyć do akumulatora i do zasilania z sieci 230V. Gdy akumulator jest mocno rozładowany to ładowarka ładuje go prądem 8A. W trakcie ładowania, im akumulator jest bardziej naładowany, to ładowarka obniża prąd ładowania, ponieważ tylko małym prądem da się naładować akumulator do pełna. Po całkowitym naładowaniu akumulatora, ładowarka bardzo małym prądem utrzymuje akumulator w pełnej gotowości do pracy i może go tak utrzymywać non stop nawet przez wiele lat.

W ładowarce zamontowany jest termostat, który zabezpiecza przed przegrzaniem, ładowarka wyłączy się gdy jej temperatura będzie za wysoka. Po ostygnięciu sama się załączy.
Wentylator umożliwia prawidłową pracę ładowarki nawet w temperaturze 35stC. Ładowarkę można na stałe podłączyć do akumulatora.





Uruchomienie urządzenia:

1. Ładowarkę można na stałe przymocować w pobliżu akumulatora, w takim miejscu aby się nie zachlapała wodą, oraz z dala od wysokiej temperatury silnika.
2. Do zacisku L należy podłączyć fazę zasilania 230V.
3. Do zacisku N należy podłączyć zero zasilania.
4. Do zacisku należy podłączyć uziemienie zasilania.
5. Do zacisku -V należy podłączyć minus akumulatora.
6. Do zacisku +V należy podłączyć plus akumulatora.
7. Do zasilacza można podłączyć zwijacz kabla, podobny do zwijacza w odkurzaczu.





Schemat podłączenia silnika z regulatorem




GWARANCJA

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie ładowarki.

Gwarancja jest nieważna w przypadku;
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.





















ŁADOWARKA  ZL8  AKUMULATORÓW  12V




Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

 

 

Ładowarka ZL8 akumulatorów 12V
kwasowo-ołowiowych i żelowych

Napięcie zasilania 230V
Napięcie ładowania 14,2V
Maksymalny prąd ładowania 8A
Długość, szerokość i wysokość 13,8cm x 8,6cm x 5,5cm
Waga urządzenia 0,9kg
Zabezpieczenie przed zwarciem posiada
Zabezpieczenie przed przegrzaniem posiada
Zakres temperatury pracy -5...+35stC
długość kabla zasilającego 2m
długość kabla klemy 1m


Cena  159,90zł
Komplet zawiera:
- Ładowarkę akumulatorów
- Gwarancję
- Instrukcję
- Fakturę VAT







Jest to automatyczny zasilacz do ładowania akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych o pojemnościach od 10 do 250Ah. Przystosowany jest do ładowania akumulatorów samochodów osobowych, busów, łodzi .
Jest bardzo prosty w obsłudze, wystarczy go podłączyć do akumulatora i do zasilania z sieci 230V, Czerwona dioda sygnalizuje, że w gniazdku zasilającym jest napięcie 230V.

Zielona dioda przy kablu czerwonej klemy sygnalizuje gotowość urządzenia do ładowania akumulatora. Gdy któraś z klem jest nieprawidłowo podłączona ( nie ma styku z akumulatorem ) to zielona dioda przy kablu czarnej klemy będzie słabiej świecić. Słabsze świecenie diody sygnalizuje, że akumulator nie jest ładowany. Jaśniejsze świecenie diody sygnalizuje, że akumulator jest prawidłowo ładowany. Gdy akumulator jest mocno rozładowany to ładowarka ładuje go prądem 8A. W trakcie ładowania, im akumulator jest bardziej naładowany, to ładowarka obniża prąd ładowania , ponieważ tylko małym prądem da się naładować akumulator do pełna. Po całkowitym naładowaniu akumulatora, ładowarka bardzo małym prądem utrzymuje akumulator w pełnej gotowości do pracy i może go tak utrzymywać non stop nawet przez wiele lat.

W ładowarce zamontowany jest termostat, który zabezpiecza przed przegrzaniem, ładowarka wyłączy się gdy jej temperatura będzie za wysoka. Po ostygnięciu sama się załączy.
Wentylator umożliwia prawidłową pracę ładowarki nawet w temperaturze 35stC. Mrugająca dioda sygnalizuje przypadkowe zwarcie przewodów ładowania lub zwarcie w akumulatorze.




Uruchomienie urządzenia:

1. Najpierw ładowarkę należy podłączyć do akumulatora, a następnie do gniazda zasilania 230V.
2. Klemę czerwoną należy podłączyć do plusa akumulatora.
3. Klemę czarną należy podłączyć do minusa akumulatora.
4. Wtyczkę należy włożyć do gniazdka sieciowego z uziemieniem.
5. Zielona dioda przy kablu z czarną klemą wskazuje prąd ładowania akumulatora, im jaśniej się świeci tym większy jest prąd ładowania.




Gwarancja:
Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie ładowarki.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.






















ŁADOWARKA   ZW8  AKUMULATORÓW  12V




Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

 

 

Ładowarka ZW8 akumulatorów 12V
kwasowo-ołowiowych i żelowych

Napięcie zasilania 230V
Napięcie ładowania 13,7V
Maksymalny prąd ładowania 8A
Długość, szerokość i wysokość 13,8cm x 8,6cm x 5,5cm
Waga urządzenia 0,9kg
Zabezpieczenie przed zwarciem posiada
Zabezpieczenie przed przegrzaniem posiada
Zakres temperatury pracy -5...+35stC
długość kabla zasilającego 2m
długość kabla klemy 1m


Cena 221,40zł
Komplet zawiera:
- Ładowarkę akumulatorów
- Gwarancję
- Instrukcję
- Fakturę VAT







Jest to automatyczny zasilacz do ładowania akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych o pojemnościach od 10 do 250Ah. Przystosowany jest do ładowania akumulatorów samochodów osobowych, busów, łodzi.
Jest bardzo prosty w obsłudze, wystarczy go podłączyć do akumulatora i do zasilania z sieci 230V, Gdy zaświeci się czerwona dioda, to zasygnalizuje że w gniazdku zasilającym jest napięcie 230V.
Wyświetlacz czerwonymi cyframi wskazuje napięcie, a niebieskimi cyframi prąd ładowania akumulatora. Gdy akumulator jest mocno rozładowany to ładowarka ładuje go prądem 8A. W trakcie ładowania, im akumulator jest bardziej naładowany, to ładowarka obniża prąd ładowania, ponieważ tylko małym prądem da się naładować akumulator do pełna. Po całkowitym naładowaniu akumulatora, ładowarka bardzo małym prądem utrzymuje akumulator w pełnej gotowości do pracy i może go tak utrzymywać non stop nawet przez wiele lat.

W ładowarce zamontowany jest termostat, który zabezpiecza przed przegrzaniem, ładowarka wyłączy się gdy jej temperatura będzie za wysoka. Po ostygnięciu sama się załączy.
Wentylator umożliwia prawidłową pracę ładowarki nawet w temperaturze 35stC. Przypadkowe zwarcie przewodów ładowania lub zwarcie w akumulatorze jest sygnalizowane dużymi wahaniami prądu ładowania.


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

Uruchomienie urządzenia:

1. Najpierw ładowarkę należy podłączyć do akumulatora, a następnie do gniazda zasilania 230V.
2. Klemę czerwoną należy podłączyć do plusa akumulatora.
3. Klemę czarną należy podłączyć do minusa akumulatora.
4. Wtyczkę należy włożyć do gniazdka sieciowego z uziemieniem.
5. W trakcie ładowania akumulatora, wyświetlacz czerwonymi cyframi wskazuje napięcie a niebieskimi prąd.




GWARANCJA:

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie ładowarki.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.






















ŁADOWARKA  Z32  AKUMULATORÓW  12V




Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

 

 

Ładowarka Z32 akumulatorów 12V
kwasowo-ołowiowych i żelowych

Napięcie zasilania 230V
Napięcie ładowania 14,2V
Maksymalny prąd ładowania 32A
Długość, szerokość i wysokość 18,4cm x 10,3cm x 8,8cm
Waga urządzenia 1,1kg
Zabezpieczenie przed zwarciem posiada
Zabezpieczenie przed przegrzaniem posiada
Zakres temperatury pracy -5...+35stC


Cena 369zł
Komplet zawiera:
- Ładowarkę akumulatorów
- Gwarancję
- Instrukcję
- Fakturę VAT








Jest to automatyczny zasilacz do ładowania akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych o pojemnościach od 10 do 250Ah. Przystosowany jest do ładowania akumulatorów samochodów osobowych, busów, łodzi.

Jest bardzo prosty w obsłudze, wystarczy go podłączyć do akumulatora i do zasilania z sieci 230V. Zielona dioda sygnalizuje gotowość urządzenia do ładowania akumulatora. Gdy akumulator jest mocno rozładowany to ładowarka ładuje go prądem 32A. W trakcie ładowania, im akumulator jest bardziej naładowany, to ładowarka obniża prąd ładowania, ponieważ tylko małym prądem da się naładować akumulator do pełna. Po całkowitym naładowaniu akumulatora, ładowarka bardzo małym prądem utrzymuje akumulator w pełnej gotowości do pracy i może go tak utrzymywać non stop nawet przez wiele lat.

W ładowarce zamontowany jest termostat, który zabezpiecza przed przegrzaniem, ładowarka wyłączy się gdy jej temperatura będzie za wysoka. Po ostygnięciu sama się załączy.
Wentylator umożliwia prawidłową pracę ładowarki nawet w temperaturze 35stC.





Uruchomienie urządzenia:

1. Ładowarkę można na stałe przymocować w pobliżu akumulatora, w takim miejscu aby się nie zachlapała wodą, oraz z dala od wysokiej temperatury silnika.
2. Do zacisku L należy podłączyć fazę zasilania 230V.
3. Do zacisku N należy podłączyć zero zasilania.
4. Do zacisku należy podłączyć uziemienie zasilania.
5. Do zacisku -V należy podłączyć minus akumulatora.
6. Do zacisku +V należy podłączyć plus akumulatora.
7. Do zasilacza można podłączyć zwijacz kabla, podobny do zwijacza w odkurzaczu.





Schemat podłączenia silnika z regulatorem





GWARANCJA

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie ładowarki.

Gwarancja jest nieważna w przypadku;
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.





















ŁADOWARKA  ZW32  AKUMULATORÓW  12V




Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

 

 

Ładowarka ZW32 akumulatorów 12V
kwasowo-ołowiowych i żelowych

Napięcie zasilania 230V
Napięcie ładowania 13,7V
Maksymalny prąd ładowania 32A
Długość, szerokość i wysokość 18,4cm x 10,3cm x 8,8cm
Waga urządzenia 1,5kg
Zabezpieczenie przed zwarciem posiada
Zabezpieczenie przed przegrzaniem posiada
Zakres temperatury pracy -5...+35stC
długość kabla zasilającego 2m
długość kabla klemy 1m


Cena 492zł
Komplet zawiera:
- Ładowarkę akumulatorów
- Gwarancję
- Instrukcję
- Fakturę VAT







Jest to automatyczny zasilacz do ładowania akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych o pojemnościach od 10 do 250Ah. Przystosowany jest do ładowania akumulatorów samochodów osobowych, busów, łodzi.
Jest bardzo prosty w obsłudze, wystarczy go podłączyć do akumulatora i do zasilania z sieci 230V. Wyświetlacz czerwonymi cyframi wskazuje napięcie, a niebieskimi cyframi prąd ładowania akumulatora. Gdy akumulator jest mocno rozładowany to ładowarka ładuje go prądem 32A. W trakcie ładowania, im akumulator jest bardziej naładowany, to ładowarka obniża prąd ładowania, ponieważ tylko małym prądem da się naładować akumulator do pełna. Po całkowitym naładowaniu akumulatora, ładowarka bardzo małym prądem utrzymuje akumulator w pełnej gotowości do pracy i może go tak utrzymywać non stop nawet przez wiele lat.

W ładowarce zamontowany jest termostat, który zabezpiecza przed przegrzaniem, ładowarka wyłączy się gdy jej temperatura będzie za wysoka. Po ostygnięciu sama się załączy.
Wentylator umożliwia prawidłową pracę ładowarki nawet w temperaturze 35stC. Przypadkowe zwarcie przewodów ładowania lub zwarcie w akumulatorze jest sygnalizowane dużymi wahaniami prądu ładowania.

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

Uruchomienie urządzenia:

1. Najpierw ładowarkę należy podłączyć do akumulatora, a następnie do gniazda zasilania 230V.
2. Klemę czerwoną należy podłączyć do plusa akumulatora.
3. Klemę czarną należy podłączyć do minusa akumulatora.
4. Wtyczkę należy włożyć do gniazdka sieciowego z uziemieniem.
5. W trakcie ładowania akumulatora, wyświetlacz czerwonymi cyframi wskazuje napięcie a niebieskimi prąd.




GWARANCJA:

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie ładowarki.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.






















ENKODER 100 i 360 IMPULSÓW NA OBRÓT




Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Dane techniczne

Typ enkodera RLE3806-AB-100N LPD3806-360BM-G5-24C
Napięcie zasilania 5V ... 24V 5V ... 24V
Rozdzielczość 100 imp./obr 360 imp./obr
Maksymalna prędkość 5000 obr/min 5000 obr/min
Typ wyjścia open collector open collector
Sygnały wyjściowe AB AB
Maksymalna częstotliwość 20 kHz 20 kHz
Średnica wałka 6mm 6mm
Długość wałka 17mm 13mm
Średnica enkodera 38mm 38mm
Długość przewodu 1,2m 1,5m
Waga 0,11kg 0,11kg

 

Cena 240zł
Komplet zawiera:
- Enkoder
- Instrukcję obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT





Enkoder to urządzenie elektroniczne pokazujące położenie wału silnika w danej chwili. Może służyć do sterowania pozycją maszyny, ewentualnie do obliczenia prędkości silnika
























SZCZOTKOTRZYMACZ  DO SILNIKA  16KW


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Dane techniczne

Ilość szczotek 6
Długość, szerokość i wysokość szczotki 23mm x 26mm x 7mm
Średnica zewnętrzna pierścienia 165mm
Waga urządzenia 0,6kg

Cena 492zł
Komplet  zawiera:
- Szczotkotrzymacz z kompletem 6 szczotek i 6 sprężyn
- Gwarancję
- Fakturę VAT





Szczotkotrzymacz do silnika 16kW z kompletem 6 szczotek i 6 sprężyn. Pasuje do: silnika szczotkowego o mocy 16kW z naszej oferty





















SZCZOTKOTRZYMACZ  DO SILNIKA  23KW


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Dane techniczne

Ilość szczotek 8
Długość, szerokość i wysokość szczotki 23mm x 26mm x 7mm
Średnica zewnętrzna pierścienia 195mm
Waga urządzenia 0,9kg

Cena 517zł
Komplet  zawiera:
- Szczotkotrzymacz z kompletem 8 szczotek i 8 sprężyn
- Gwarancję
- Fakturę VAT





Szczotkotrzymacz do silnika 23kW z kompletem 8 szczotek i 8 sprężyn. Pasuje do: silnika szczotkowego o mocy 23kW z naszej oferty























Szczotkotrzymacz   do   silnika   32KW


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Ilość szczotek 16
Długość, szerokość i wysokość szczotki 24mm x 19,5mm x 7mm
Średnica zewnętrzna pierścienia 195mm
Waga urządzenia 1kg

Cena 615zł
Komplet  zawiera:
- Szczotkotrzymacz z kompletem 16 szczotek i 16 sprężyn
- Gwarancję
- Fakturę VAT





Szczotkotrzymacz do silnika 32kW z kompletem 16 szczotek i 16 sprężyn. Pasuje do: silnika szczotkowego o mocy 32kW z naszej oferty





















STOPKA  PŁYNNEJ  REGULACJI  OBROTÓW


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Dane techniczne

Napięcie zasilania 5V
Długość, szerokość i wysokość 14cm x 4cm x 13,5cm
Wymiary stopki 12cm x 4cm
Średnica otworów 6mm
Długość kabla 1,15m
Waga urządzenia 0,3kg

Cena 246zł
Komplet  zawiera:
- Stopka do regulatora obrotów
- Gwarancję
- Fakturę VAT





Stopka do regulatora obrotów. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy elektrycznego pojazdu.






















WENTYLATOR   32V  DO   CHŁODZENIA   SILNIKA   ELEKTRYCZNEGO



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Zasilanie 32V
Maksymalna moc 67W
Maksymalny pobór prądu 2,1A
Średnica zewnętrzna 195mm
Średnica wewnętrzna 193mm
Wysokość 134mm
Średnica turbinki 62mm
Waga 0,5kg

Cena 369zł
Komplet  zawiera:
- Wentylator
- Gwarancję
- Instrukcję
- Fakturę VAT







Wentylator przeznaczony do chłodzenia silnika elektrycznego. Dzięki niemu silnik może dłużej pracować z pełną mocą. Jeżeli silnik elektryczny posiada termostat zabezpieczający (np. 70stC), to gdy temperatura silnika przekroczy 70stC, wtedy wentylator może zostać automatycznie włączony przez termostat żeby zwiększyć wydajność chłodzenia silnika.






Uruchomienie urządzenia:

1. Najpierw wentylator należy nałożyć na tylną część silnika (pasuje do silników o średnicy zewnętrznej do 193mm).
2. Przewód zasilający podłączyć do zasilania 32V.
3. Przewód oznaczony na czerwono podłączyć do plusa zasilania a czarny należy podłączyć do minusa zasilania.






GWARANCJA:

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie urządzenia.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.






















WENTYLATOR   DO   CHŁODZENIA   SILNIKA   ELEKTRYCZNEGO



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Zasilanie 12V
Maksymalna moc 96W
Mniejszy poziom mocy 27W
Maksymalny pobór prądu 7A
Prąd przy mniejszej mocy 2A
Średnica zewnętrzna 210mm
Średnica wewnętrzna 200mm
Wysokość 100mm
Średnica turbinki 62mm
Waga 0,7kg

Cena 468zł
Komplet  zawiera:
- Wentylator
- Gwarancję
- Instrukcję
- Fakturę VAT







Jest to automatyczny wentylator do chłodzenia silnika elektrycznego. Dzięki niemu silnik może dłużej pracować z pełną mocą. Posiada możliwość ustawienia 2 poziomów wydajności chłodzenia. Jeżeli silnik elektryczny posiada termostat zwierny (np. 70stC), to gdy temperatura silnika przekroczy 70stC, wtedy wentylator automatycznie przełączy się na wydajniejszy poziom chłodzenia.





Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Uruchomienie urządzenia:

1. Najpierw wentylator należy nałożyć na tylną część silnika (pasuje do silników o średnicy zewnętrznej do 200mm).
2. Grubszy przewód podłączyć do zasilania 12V.
3. Przewód brązowy podłączyć do plusa akumulatora a niebieski należy podłączyć do minusa akumulatora.
4. Jeżeli silnik wyposażony jest w termostat zwierny, to cieńszy przewód należy do niego podłączyć. Zwarcie przewodów przez termostat powoduje zwiększenie obrotów i wydajności chłodzenia.





GWARANCJA:

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie urządzenia.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.






















WENTYLATOR   DWUTURBINOWY   DO   CHŁODZENIA   SILNIKA   ELEKTRYCZNEGO



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Zasilanie 12V
Maksymalna moc 192W
Mniejszy poziom mocy 54W
Maksymalny pobór prądu 14A
Prąd przy mniejszej mocy 4A
Średnica zewnętrzna 210mm
Średnica wewnętrzna 200mm
Wysokość 200mm
Średnica turbinki 62mm
Ilość turbin 2
Waga 1,3kg

Cena 738zł
Komplet  zawiera:
- Wentylator
- Gwarancję
- Instrukcję
- Fakturę VAT







Jest to automatyczny wentylator do chłodzenia silnika elektrycznego. Dzięki niemu silnik może dłużej pracować z pełną mocą. Wentylator jest wyposażony w dwie turbiny i posiada możliwość ustawienia 2 poziomów wydajności chłodzenia. Jeżeli silnik elektryczny posiada termostat zwierny (np. 70stC), to gdy temperatura silnika przekroczy 70stC, wtedy wentylator automatycznie przełączy się na wydajniejszy poziom chłodzenia.





Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Uruchomienie urządzenia:

1. Najpierw wentylator należy nałożyć na tylną część silnika (pasuje do silników o średnicy zewnętrznej do 200mm).
2. Grubszy przewód podłączyć do zasilania 12V.
3. Przewód brązowy podłączyć do plusa akumulatora a niebieski należy podłączyć do minusa akumulatora.
4. Jeżeli silnik wyposażony jest w termostat zwierny, to cieńszy przewód należy do niego podłączyć. Zwarcie przewodów przez termostat powoduje zwiększenie obrotów i wydajności chłodzenia.





GWARANCJA:

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie urządzenia.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.
























Sposoby chłodzenia silnika


Silnik elektryczny podobnie jak silnik spalinowy wymaga chłodzenia. Silnik spalinowy najlepiej pracuje i osiąga największą moc, gdy jego temperatura wynosi 90 stopni C. Silnik elektryczny, im bardziej jest chłodzony tym może dłużej pracować z pełną mocą. Temperatura silnika elektrycznego nie powinna przekraczać 70 stopni C.

Do silnika chłodzonego powietrzem polecam turbinkę z suszarki do włosów z własnym silniczkiem. Bardzo dobra jest turbinka z suszarki Remington PRO-AIR 2200. Turbinka wymaga zasilania prądem stałym o napięciu ok. 30V. Można ją zasilać z akumulatora 12V za pomocą przetwornicy, która podnosi napięcie do 30V.

Do silnika chłodzonego olejem należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową i zbiorniczek wyrównawczy. To wszystko wypełnić olejem przekładniowym stosowanym w skrzyniach biegów. Gdy silnik będzie się kręcić to olej zacznie samoczynnie krążyć. Do silnika można podłączyć pompkę oleju. Pompka zwiększy prędkość krążącego oleju, i silnik będzie lepiej chłodzony.






















Tesla Model X 90D najlepiej sprzedający się samochód elektryczny   249km/h  100km/h w 4,4s   2391kg  








Drive eO PP100 najmocniejszy samochód elektryczny   260km/h   1190kW   100km/h w 3,5s   1200kg   2520Nm








RIMAC najszybszy samochód elektryczny   365km/h   1018kW   100km/h w 2,5s









White Zombie, najszybciej startujący samochód elektryczny   100km/h w 1,8s   199km/h   355V
















Silnik szczotkowy 32kW zamontowany do skrzyni biegów i sprzęgła w maluchu, próba bez obciążenia.























PRZELICZANIE   JEDNOSTEK   MIAR




Przeliczanie mocy: z kilowatów na konie mechaniczne

1 kW (kilowat) = 1,36 KM (konie mechaniczne).

Aby przeliczyć należy wpisać w oknie wartość jednostki i nacisnąć przycisk "Przelicz".



Przelicza : kW (kilowaty) na KM (konie mechaniczne)
moc w kW   moc w KM
 

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5










Przeliczanie ciągu silnika : z LBS na waty

1 LBS = 13,535 W.

Aby przeliczyć należy wpisać w oknie wartość jednostki i nacisnąć przycisk "Przelicz".



Przelicza : LBS na waty
LBS   waty
 

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5









Przeliczanie prędkości: z kilometrów na godzinę, na mile na godzinę

1 km/h (kilometr na godzinę) = 0,6214 mph (mile na godzinę).

Aby przeliczyć należy wpisać w oknie wartość jednostki i nacisnąć przycisk "Przelicz".



Przelicza : km/h (kilometry na godzinę) na mph (mile na godzinę)
prędkość w km/h   prędkość w mph

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5









Przeliczanie długości: z cali na centymetry

1 cal = 2,54 cm.

Aby przeliczyć należy wpisać w oknie wartość jednostki i nacisnąć przycisk "Przelicz".



Przelicza : cale na centymetry
długość w calach   długość w centymetrach
 

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5









Przeliczanie ciężaru: z funtów na kilogramy

1 lb (funt) = 0,45359237kg (kilogramy).

Aby przeliczyć należy wpisać w oknie wartość jednostki i nacisnąć przycisk "Przelicz".



Przelicza : lb (funty) na kg (kilogramy)
waga w funtach   waga w kilogramach

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5









Przeliczanie momentu obrotowego: z ft lb na niutonometry

1 Nm (niutonometr) = 0.73756214837 ft lb.

Aby przeliczyć należy wpisać w oknie wartość jednostki i nacisnąć przycisk "Przelicz".



Przelicza : ft lb na Nm (niutonometry)
moment obrotowy w ft lb   moment obrotowy w niutonometrach

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5










Obliczenie momentu obrotowego silnika elektrycznego

 

Aby obliczyć należy wpisać moc silnika w kW i obroty silnika (obr/min) oraz nacisnąć przycisk "Przelicz".

moc w kW obroty obr/min   moment obrotowy w Nm

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5




















Najczęściej zadawane pytania



Jaki jest koszt przejechania pojazdem elektrycznym 100km ? Koszt przejechania 100km pojazdem elektrycznym jest średnio 5 razy niższy niż pojazdem z napędem spalinowym.



Który silnik klienci najczęściej kupują do napędu samochodu ? Najczęściej sprzedawany jest silnik szczotkowy o mocy 23kW.



Jaki jest koszt całego kompletu silnika 23kW z akumulatorami kwasowymi 300kg i pozostałymi akcesoriami do przeróbki samochodu na elektryczny? Koszt całego kompletu wynosi około 12000zł.



Jaką prędkość osiągnie samochód z silnikiem o mocy 23kW ? Po dłuższym rozpędzeniu przekroczy 120km/h.



Ile kilometrów można przejechać samochodem elektrycznym z 6 akumulatorami kwasowymi o pojemności 100Ah ? Można przejechać 50km, ale tylko wtedy gdy będziemy jechać z prędkością około 50km/h, przy poborze prądu około 50A.



Ile kilometrów można przejechać pojazdem elektrycznym z akumulatorami o wadze 300 kg ? Na akumulatorach kwasowych można przejechać ok 150 km ale jadąc tylko z prędkością 50km/h . Można przejechać nawet 300 km ale na akumulatorach litowych i jadąc z prędkością ok 80km/h.



Ile kilometrów można przejechać motocyklem elektrycznym z akumulatorami o wadze 50kg ? W motocyklu elektrycznym akumulatory litowe o wadze 50kg wystarczą na przejechanie ok. 100km, ale wtedy gdy będziemy jechać ekonomicznie z prędkością ok. 60km/h. Jadąc z prędkością 90km/h zasięg zmniejszy się prawie o połowę.



O ile jest droższy akumulator litowy od kwasowego ? Akumulator litowy jest 8 razy droższy od kwasowego.



Dlaczego silniki indukcyjne nie posiadają wentylatora ? Ponieważ mają szerokie zastosowanie. Wentylator jest niepotrzebny, gdy silnik pracuje krótko lub gdy pracuje z małą mocą. Wentylator należy zamontować wtedy, gdy stwierdzimy że silnik się mocno grzeje, przekracza temperaturę 70 stopni C.



Czy sprzęgło i skrzynia biegów jest potrzebna w pojeździe elektrycznym ? Pojazd bez sprzęgła i bez skrzyni biegów jest prostszy, bardziej trwały i wygodniejszy w obsłudze, ale wymaga zastosowania silnika czterokrotnie mocniejszego.






















Najmocniejszy silnik do pojazdów elektrycznych






















Silnik   indukcyjny   EVD-AMR-250-115 dual core



                  Dane  techniczne:

Napięcie zasilania 700V
Maksymalna moc przez 5 sekund 700kW
Maksymalny pobór prądu 968A
Obroty przy maksymalnej mocy 10000 rpm
Maksymalny moment obrotowy 812Nm
Waga silnika 107kg
Średnica silnika 270mm

 

 

 

 

 

 

 







Charakterystyka:





Wymiary:

Szczegółowe dane techniczne są na stronie http://www.evdrive.com/products/evd-motor-controller/







NAJLEPSZE   SILNIKI   ELEKTRYCZNE
( znalazłem w internecie, jak ktoś znajdzie dobry silnik to, proszę o kontakt into@into.pl   691516270)

  15kW - Silnik BLDC NT-POWER   80V   280A   61Nm   2850obr   fi 20,2cm   5,4kg   nt-power.eu   2,8kW/kg
  36kW - Silnik szczotkowy LEMCO LEM-200 D135RAGS   110V   400A   84Nm   4400obr   fi 200mm   10,7kg   lynchmotors.co.uk   3,4kW/kg
  75kW - Silnik BLDC Protean Drive w kole   400V   1000Nm   34kg   fi420mm   www.proteanelectric.com   2,2kW/kg
  80kW - Silnik BLDC EMRAX 208   350V   320A   160Nm   7000obr   9,4kg   fi 208mm   95%   www.enstroj.si   8,5kW/kg
100kW - Silnik szczotkowy Kostov K11 Alpha 250V   500A   194Nm   5800obr   fi 268mm   75kg   2700USD   kostov-motors.com   1,3kW/kg
100kW - Silnik BLDC EMRAX 228   540V   340A   240Nm   6500obr   12,3kg   fi 228mm   95%   www.enstroj.si   8,1kW/kg
123kW - Silnik indukcyjny HPEVS AC-35x2   144V   1000A   256Nm   8000obr   68kg   fi 228mm   hpevs.com   1,8kW/kg
124kW - Silnik szczotkowy WarP 11 HV   288V   600A   235Nm   5000obr   fi 290mm   101kg   3100USD   www.evsource.com   1,2kW/kg
165kW - Silnik BLDC YASA P400   700V   450A   360Nm   7500obr   24kg   fi 280mm   95%   www.yasamotors.com   6,9kW/kg
170kW - Silnik BLDC Zytek 350V   1000A   460Nm   12000obr   75kg   fi 340mm   www.zytekautomotive.co.uk   2,3kW/kg
200kW - Silnik BLDC YASA P750   700V   450A   790Nm   3250obr   37kg   fi 368mm   95%   www.yasamotors.com   5,4kW/kg
200kW - Silnik BLDC EMRAX 268   400V   360A   500Nm   5000obr   20,3kg   fi 268mm   95%   www.enstroj.si   9,9kW/kg
220kW - Silnik indukcyjny Hybrid Synchron Motor HSM1-10.18.22   400V   460Nm   12000obr   fi 29cm   76kg   95%   www.brusa.biz   2,9kW/kg
250kW - Silnik BLDC PowerPhase HD 250   750V   900Nm   5500obr   fi 390mm   95%   85kg   www.neweagle.net   2,9kW/kg
327kW - Silnik BLDC RIMAC PM-OC-300   800V   600A   424Nm   12000obr   59kg   fi 335mm   www.rimac-automobili.com   5,6kW/kg
350kW - Silnik indukcyjny REMY HVH250-115   700V   600A   440Nm   10000obr   57,2kg   fi 250mm   www.remyinc.com   6,1kW/kg
440kW - Silnik BLDC GKN EVO Axial Flux AF240   650V   1200Nm   5000obr   82kg   fi 380mm   www.gkn.com   5,4kW/kg
638kW - Silnik BLDC RIMAC PM-OC-500   800V   600A   660Nm   10600obr   95kg   fi 430mm   95%   www.rhmotor.com   6,7kW/kg
654kW - Silnik BLDC RIMAC PM-OC-600   800V   600A   848Nm   12000obr   115kg   fi 430mm   insideevs.com   5,7kW/kg
700kW - Silnik indukcyjny EVD-AMR-250-115 dual core   700V   968A   812Nm   10000obr   107kg   fi 270mm   www.evdrive.com   6,5kW/kg





















Zlecę wykonanie 20 falowników o dużej mocy.


Potrzebuję falowniki zasilane napięciem 144V, które mogą wytrzymać 800A poboru prądu z zasilania. Wykonanie takich falowników jest bardzo trudne i dlatego chcę to podzielić na kilka etapów.



W pierwszym etapie zlecę, wykonanie najprostszego prototypu falownika.
1. Prototyp falownika powinien być bez obudowy.
2. Posiadać, potencjometr do regulacji obrotów.
3. Zasilanie układu sterującego i drajwerów może być z akumulatorka 12V.
4. Zasilanie stopnia mocy może być z 4 akumulatorków 12V.
5. Stopień mocy falownika powinien być wykonany na 6 tranzystorach IRFP4468PbF, które sprawdzałem, wytrzymują bez radiatorów 40A
http://www.irf.com/product-info/datasheets/data/irfp4468pbf.pdf
6. Tranzystory powinny być tak zamontowane, aby można było zmierzyć ich temperaturę.
7. W trakcie pracy, pod obciążeniem 40A tranzystory powinny się jednakowo nagrzewać ( 60...70 stopni C ).
8. Temperatura żadnego elementu falownika nie może przekroczyć 70 stopni C.
9. Silnik regulowany przez ten prototyp, powinien pracować równomiernie bez szarpnięć.



Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny 691516270 lub mejlowy into@into.pl.





















P.P.H.U. "INTO"   Adam Szymański   57-100 Strzelin   ul. Kamienna 3   tel. 691 51 62 70   into@into.pl   NIP: 914-000-85-78   Powiatowy Bank Spółdzielczy w Strzelinie   Numer konta 69 9588 0004 0012 6003 2000 0010
Zakład czynny od 8:00 do 16:00 w soboty od 8:00 do 14:00