odwiedzin
INTO   into@into.pl   tel./fax. 071 39 22 034,  tel.602 46 54 01     aktualizacja dn. 26-05-2016 Mapa
adres
  Zlecę wykonanie falowników Sposoby chłodzenia silnika Przeliczanie jednostek Elektryczna Astra Kombi z silnikiem 4kW Najczęściej zadawane pytania Najmocniejszy silnik do pojazdów elektrycznych


Silniki  elektryczne  do  motocykli,  samochodów,  łodzi,  motolotni  i  innych  pojazdów.

Silniki mogą być zasilane prądem stałym z akumulatorów kwasowych, litowych lub z pakietów baterii litowych. Silniki przy dłuższej pracy wymagają dobrego chłodzenia.




dokładny opis
16kW  Silnik szczotkowy   24V...72V,   420A,   waga 12kg,    
cena 
2952zł



dokładny opis

23kW  Silnik szczotkowy   24V...96V,   500A,   waga 14kg,    
cena 
3444zł


dokładny opis

27kW  Silnik szczotkowy   24V...96V,   540A,   waga 17kg,    
cena 
3813zł
NOWOŚĆ


dokładny opis

32kW  Silnik szczotkowy   24V...120V,   600A,   waga 18kg,    
cena 
4059zł
NOWOŚĆ

dokładny opis
15kW  Silnik bezszczotkowy   24V...90V,   180A,   waga 2,6kg,     cena 2460zł

dokładny opis

15kW   Silnik bezszczotkowy   24V...90V,   250A,   waga 3kg,     cena 3813zł

dokładny opis

20kW  Silnik bezszczotkowy   24V...90V,   230A,   waga 3,6kg,     cena 3936zł

dokładny opis
60kW  Silnik indukcyjny   24V...144V,   500A,   waga 23kg,    cena  3690zł
dokładny opis
90kW  Silnik indukcyjny   24V...144V,   700A,   waga 25kg,    cena 4920zł






Regulatory  obrotów  silników.

Regulatory służą do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy, na przykład roweru, skutera, motocykla, gokarta, samochodu, łodzi, motolotni lub innego pojazdu.

dokładny opis

11kW   Regulator silnika bezszczotkowego 24...60V,   190A,  waga 0,4kg,      cena 2337zł


dokładny opis

  29kW   Regulator silnika szczotkowego 24V...72V,   400A,  waga 1,3kg,      cena 2091zł



dokładny opis

  50kW   Regulator silnika szczotkowego 24V...72V,   700A,  waga 1,6kg,     cena 4305zł


dokładny opis

20kW  Regulator silnika indukcyjnego 24V...72V,   280A,  waga 1,4kg,     cena 4182zł


dokładny opis

37kW  Regulator silnika indukcyjnego 24V...72V,   520A,  waga 2,6kg,     cena 5289zł


dokładny opis

65kW  Regulator silnika indukcyjnego 24V...144V,   450A,  waga 9kg,     cena 8241zł
NOWOŚĆ







Akcesoria do pojazdów elektrycznych.



dokładny opis


8A  Ładowarka Z8 do akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych,  Prąd ładowania 8A,   waga 0,3kg,     cena 98,40zł
dokładny opis
8A  Ładowarka ZL8 do akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych,  Prąd ładowania 8A,   waga 0,9kg,     cena 159,90zł
dokładny opis
8A  Ładowarka ZW8 akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych,  Prąd ładowania 8A,    waga 0,9kg,     cena 221,40zł

dokładny opis

32A  Ładowarka Z32 akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych,  Prąd ładowania 32A,    waga 1,1kg,     cena 369zł
dokładny opis 32A  Ładowarka ZW32 akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych,  Prąd ładowania 32A,    waga 1,5kg,     cena 492zł





dokładny opis

  Szczotkotrzymacz  do silnika 16kW  z kompletem szczotek,    waga 0,6kg,     cena 
492zł
;

dokładny opis

  Szczotkotrzymacz  do silnika 23kW  z kompletem szczotek,    waga 0,9kg,     cena 
516,60zł
;

dokładny opis

  Stopka płynnej regulacji obrotów,  waga 0,3kg,     cena 246zł

dokładny opis

  Wentylator do chłodzenia silnika elektrycznego, zasilanie 32V,  maksymalna  moc  67W,    waga 0,5kg,     cena 
369zł

dokładny opis

  Wentylator do chłodzenia silnika elektrycznego, zasilanie 12V,  maksymalna  moc  96W,    waga 0,7kg,     cena 
467,40zł

dokładny opis

Wentylator do chłodzenia silnika elektrycznego, zasilanie 12V,  maksymalna  moc  192W,    waga 1,3g,     cena 
738zł








Silnik   bezszczotkowy  15kW  24V...90V

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 90V
Maksymalna moc przez 5 sekund 4kW 6kW 8kW 12kW 15kW
Moc przy pracy ciągłej 2kW 3kW 4kW 6kW 7,5kW
Maksymalny pobór prądu 180A 180A 180A 180A 180A
Prąd przy pracy ciągłej 90A 90A 90A 90A 90A
Prąd bez obciążenia 4A 6A 8A 12A 15A
Obroty przy maksymalnej mocy 3000obr/min  4500obr/min  6000obr/min  9000obr/min  11000obr/min
Obroty przy pracy ciągłej 3250obr/min  4800obr/min  6500obr/min  9800obr/min  12200obr/min
Obroty bez obciążenia 3800obr/min 5700obr/min  7600obr/min  11500obr/min  14400obr/min
Max. moment obr. przez 5 s 13Nm
Max. moment obr. pracy ciągłej 6Nm
Rezystancja 11mOhm
Średnica osi 17mm
Waga silnika 2,6kg
Średnica silnika 100mm
Długość z osią 170mm

Cena 2460zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Silnik bezszczotkowy, polecany do napędu roweru, skutera, motocykla, gokarta, motolotni i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 90A, a przy zasilaniu 90V osiąga moc 7,5kW, oraz może przez 5 sekund pobierać prąd 180A, osiąga wtedy moc 15kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.

























Silnik  szczotkowy  16kW  24V...72V


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Dane techniczne

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V
Maksymalna moc przez 5 sekund 8kW 11kW 13kW 16kW
Moc przy pracy ciągłej 5kW 7kW 9kW 11kW
Maksymalny pobór prądu 420A 360A 320A 260A
Prąd przy pracy ciągłej 280A 240A 210A 170A
Prąd bez obciążenia 3,4A 5,2A 6,6A 8,9A
Obroty bez obciążenia 2200 rpm 3400 rpm 4500 rpm 6800 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 1700 rpm 2600 rpm 3400 rpm 5600 rpm
Maksymalny moment obrotowy 45Nm 40Nm 36Nm 27Nm
Rezystancja 15mOhm
Średnica osi 22mm
Długość wystającej osi 42,6mm
Szerokość klina osi 4,8mm
Waga silnika 12kg
Średnica silnika 176mm
Długość z osią 209mm

Cena 2952zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Termometr cyfrowy
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Silnik szczotkowy prądu stałego, jest polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe i 6 szczotek. Gdy silnik jest zasilany napięciem 72V to może przez 5 sekund pobierać prąd 260A, osiąga wtedy moc 16kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termometr , który wskazuje temperaturę szczotek silnika oraz jest wyposażony w termostat. Gdy temperatura szczotek silnika przekroczy 70stC to styki termostatu się zwierają (maksymalne obciążenie styków wynosi 1A). Z silnika są wyprowadzone przewody od termostatu, które można wykorzystać do włączania sygnalizatora świetlnego lub dźwiękowego.

Rozstaw śrub mocujących, po kwadracie wynosi 105mm, czyli od osi śruby do osi jest 105mm. Śruby mocujące mają gwint na długości 25mm a średnicę 10mm.











silnik_16kW_szczotkowy - wymiary












Silnik   bezszczotkowy  15kW  24V...90V



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 90V
Maksymalna moc przez 20 sekund 5kW 8kW 10kW 13kW 15kW
Moc przy pracy ciągłej 3,8kW 6kW 7,5kW 9,5kW 11kW
Maksymalny pobór prądu 250A 250A 250A 250A 250A
Prąd przy pracy ciągłej 200A 200A 200A 200A 200A
Prąd bez obciążenia 20A 30A 40A 60A 80A
Obroty przy maksymalnej mocy 2400obr/min  3700obr/min  4800obr/min  5800obr/min  7000obr/min
Obroty przy pracy ciągłej 2600obr/min  4000obr/min  5200obr/min  6400obr/min  8000obr/min
Obroty bez obciążenia 3000obr/min 5000obr/min  6000obr/min  8000obr/min  10000obr/min
Max. moment obr. przez 20 s 20Nm
Max. moment obr. pracy ciągłej 14Nm
Rezystancja 11mOhm
Średnica osi 17mm
Waga silnika 3kg
Średnica silnika 100mm
Długość z osią 250mm

Cena 3813zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Silnik bezszczotkowy, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, motolotni i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 200A, a przy zasilaniu 90V osiąga moc 11kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 250A, osiąga wtedy moc 15kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.





















Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie










Silnik   bezszczotkowy  20kW  24V...90V

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 90V
Maksymalna moc przez 5 sekund 5,5kW 8kW 11kW 16kW 20kW
Moc przy pracy ciągłej 3,5kW 5kW 7kW 10kW 13kW
Maksymalny pobór prądu 5 sekund 230A 230A 230A 230A 230A
Prąd przy pracy ciągłej 150A 150A 150A 150A 150A
Prąd bez obciążenia 4A 6A 8A 12A 15A
Obroty przy maksymalnej mocy 2850obr/min 4300obr/min  5700obr/min  8600obr/min  10800obr/min
Obroty przy pracy ciągłej 3100obr/min 4600obr/min  6200obr/min  9300obr/min  11700obr/min
Obroty bez obciążenia 3600obr/min 5400obr/min  7200obr/min  10800obr/min  13500obr/min
Max. moment obr. przez 5 s 18Nm
Max. moment obr. pracy ciągłej 10Nm
Rezystancja 11mOhm
Średnica osi 17mm
Waga silnika 3,6kg
Średnica silnika 120mm
Długość z osią 190mm

Cena 3936zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Silnik bezszczotkowy, polecany do napędu roweru, skutera, motocykla, gokarta, motolotni i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 150A, a przy zasilaniu 90V osiąga moc 13kW, oraz może przez 5 sekund pobierać prąd 230A, osiąga wtedy moc 20kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.





























Silnik  szczotkowy  23kW  24V...96V


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Dane techniczne

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 96V
Maksymalna moc przez 5 sekund 10kW 14kW 18kW 21kW 23kW
Moc przy pracy ciągłej 7kW 9kW 12kW 14kW 15kW
Maksymalny pobór prądu 500A 450A 420A 350A 280A
Prąd przy pracy ciągłej 330A 300A 280A 230A 190A
Prąd bez obciążenia 9A 9,7A 10,2A 11,8A 12,5A
Obroty bez obciążenia 1900 rpm 2900 rpm 3850 rpm 5800 rpm 7700 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 1400 rpm 2000 rpm 2900 rpm 4200 rpm 6000 rpm
Maksymalny moment obrotowy 68Nm 67Nm 59Nm 48Nm 36Nm
Rezystancja 23mOhm
Średnica osi 22mm
Długość wystającej osi 42,6mm
Szerokość klina osi 4,8mm
Waga silnika 14kg
Średnica silnika 201mm
Długość z osią 180mm

Cena 3813zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Termometr cyfrowy
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Silnik szczotkowy prądu stałego, jest polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe i 8 szczotek. Gdy silnik jest zasilany napięciem 96V to może przez 5 sekund pobierać prąd 280A, osiąga wtedy moc 23kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termometr , który wskazuje temperaturę szczotek silnika oraz jest wyposażony w termostat. Gdy temperatura szczotek silnika przekroczy 70stC to styki termostatu się zwierają (maksymalne obciążenie styków wynosi 1A). Z silnika są wyprowadzone przewody od termostatu, które można wykorzystać do włączania sygnalizatora świetlnego lub dźwiękowego.

Rozstaw śrub mocujących, po kwadracie wynosi 105mm, czyli od osi śruby do osi jest 105mm. Śruby mocujące mają gwint na długości 25mm a średnicę 10mm.











Silnik 20kW - wymiary










Silnik  szczotkowy  27kW  24V...96V


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Dane techniczne

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 96V
Maksymalna moc przez 5 sekund 11kW 15kW 19kW 23kW 27kW
Moc przy pracy ciągłej 7kW 10kW 12kW 15kW 17kW
Maksymalny pobór prądu 540A 490A 450A 390A 330A
Prąd przy pracy ciągłej 360A 330A 290A 260A 220A
Prąd bez obciążenia 17,8A 24,8A 28,1A 26,2A 26A
Obroty bez obciążenia 1350 rpm 2060 rpm 2740 rpm 4120 rpm 5490 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 950 rpm 1430 rpm 1900 rpm 2860 rpm 3800 rpm
Maksymalny moment obrotowy 111Nm 100Nm 95Nm 77Nm 68Nm
Rezystancja 25mOhm
Średnica osi 22mm
Długość wystającej osi 42,6mm
Szerokość klina osi 4,8mm
Waga silnika 17kg
Średnica silnika 201mm
Długość z osią 223mm

Cena 3813zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Termometr cyfrowy
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Silnik szczotkowy prądu stałego, jest polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe i 8 szczotek. Gdy silnik jest zasilany napięciem 96V to może przez 5 sekund pobierać prąd 330A, osiąga wtedy moc 27kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termometr , który wskazuje temperaturę szczotek silnika oraz jest wyposażony w termostat. Gdy temperatura szczotek silnika przekroczy 70stC to styki termostatu się zwierają (maksymalne obciążenie styków wynosi 1A). Z silnika są wyprowadzone przewody od termostatu, które można wykorzystać do włączania sygnalizatora świetlnego lub dźwiękowego.

Rozstaw śrub mocujących, po kwadracie wynosi 105mm, czyli od osi śruby do osi jest 105mm. Śruby mocujące mają gwint na długości 25mm a średnicę 10mm.









Silnik 20kW - wymiary










Silnik  szczotkowy  32kW  24V...120V


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Dane techniczne

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 96V 120V
Maksymalna moc przez 5 sekund 12kW 16kW 20kW 26kW 30kW 32kW
Moc przy pracy ciągłej 8kW 11kW 13kW 17kW 20kW 21kW
Maksymalny pobór prądu 600A 550A 500A 430A 370A 320A
Prąd przy pracy ciągłej 400A 370A 330A 290A 250A 210A
Prąd bez obciążenia 10,5A 12,7A 14,5A 15,7A 17,4A 18,8A
Obroty bez obciążenia 1260 rpm 1910 rpm 2550 rpm 3820 rpm 5100 rpm 6350 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 950 rpm 1430 rpm 1900 rpm 2860 rpm 3800 rpm 4800 rpm
Maksymalny moment obrotowy 121Nm 107Nm 100Nm 87Nm 75Nm 64Nm
Rezystancja 28mOhm
Średnica osi 22mm
Długość wystającej osi 42,6mm
Szerokość klina osi 4,8mm
Waga silnika 18kg
Średnica silnika 201mm
Długość z osią 235mm

Cena 4059zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Termometr cyfrowy
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Silnik szczotkowy prądu stałego, jest polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe i 16 szczotek. Gdy silnik jest zasilany napięciem 120V to może przez 5 sekund pobierać prąd 320A, osiąga wtedy moc 32kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termometr , który wskazuje temperaturę szczotek silnika oraz jest wyposażony w termostat. Gdy temperatura szczotek silnika przekroczy 70stC to styki termostatu się zwierają (maksymalne obciążenie styków wynosi 1A). Z silnika są wyprowadzone przewody od termostatu, które można wykorzystać do włączania sygnalizatora świetlnego lub dźwiękowego.

Rozstaw śrub mocujących, po kwadracie wynosi 105mm, czyli od osi śruby do osi jest 105mm. Śruby mocujące mają gwint na długości 25mm a średnicę 10mm.



















Silnik 20kW - wymiary










Silnik  indukcyjny asynchroniczny  60kW  24V...144V


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 144V
Maks. moc przez 5 sekund 10kW 15kW 20kW 30kW 60kW
Moc przy pracy ciągłej 7kW 10kW 13kW 20kW 40kW
Maksymalny pobór prądu 500A 500A 500A 500A 500A
Prąd przy pracy ciągłej 300A 300A 300A 300A 300A
Prąd bez obciążenia 18A 13,5A 9A 6A 3A
Obroty przy maks. mocy 1750obr/min  2625obr/min 3500obr/min  5200obr/min  10400obr/min
Maks. obroty bez obciążenia 12000obr/min 12000obr/min 12000obr/min  12000obr/min  12000obr/min
Max. moment obr. przez 5 s 57Nm
Max. moment obr. pracy ciągłej 36Nm
Średnica osi 28mm
Waga silnika 23kg
Średnica silnika 193mm
Długość z osią 340mm

Cena 3690zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Silnik indukcyjny asynchroniczny, jest polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 300A, a przy zasilaniu 144V osiąga moc 40kW, oraz może przez 5 sekund pobierać prąd 500A, osiąga wtedy moc 60kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termostat, który wyłączy go gdy jego temperatura przekroczy 70 stopni C.



































Silnik  indukcyjny asynchroniczny  90kW  24V...144V


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 


Dane techniczne:

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 144V
Maks. moc przez 20 sekund 15kW 23kW 30kW 45kW 90kW
Moc przy pracy ciągłej 10kW 15kW 20kW 30kW 60kW
Maksymalny pobór prądu 700A 700A 700A 700A 700A
Prąd przy pracy ciągłej 500A 500A 500A 500A 500A
Prąd bez obciążenia dla 3000obr/min 44A 33A 22A 16A 9A
Obroty przy maks. mocy 1750obr/min  2625obr/min 3500obr/min  5200obr/min  10400obr/min
Maks. obroty bez obciążenia 12000obr/min 12000obr/min 12000obr/min  12000obr/min  12000obr/min
Max. moment obr. przez 20 sekund 80Nm
Max. moment obr. pracy ciągłej 55Nm
Średnica osi 28mm
Waga silnika 25kg
Średnica silnika 193mm
Długość z osią 340mm

Cena 4920zł
Komplet zawiera:
- Silnik
- Instrukcja obsługi
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 500A, a przy zasilaniu 144V osiąga moc 60kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 700A, osiąga wtedy moc 90kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termostat, który wyłączy go gdy jego temperatura przekroczy 70 stopni C.































Regulator   24V...60V 190A



 


Dane techniczne


Maksymalna moc 11kW
Napięcie zasilania 24V...60V
Maksymalny ciągły pobór prądu 100A
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 190A
Waga urządzenia 0,4kg
Długość, szerokość i wysokość urządzenia 12cm x 7,3cm x 2,5cm

Cena 2337zł
Komplet  zawiera:
- Regulator  z  potencjometrem
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Elektroniczny regulator obrotów silników bezszczotkowych. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość pojazdu elektrycznego.


Uruchomienie urządzenia:
1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora.
2. Do gniazd A B C  podłączyć bezszczotkowy silnik elektryczny.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 20mm2.
4. Do przewodu czarnego podłączyć minus zasilania.
5. Do przewodu czerwonego podłączyć plus zasilania.
8. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 200A.
5. Ustawić strzałkę gałki potencjometru przy literce T.
6. Włączyć regulator, przesuwając przełącznik w pozycję ON.
6. Przy gałce powinna zapalić się dioda na niebiesko i silnik wyda krótkie dźwięki.
7. Za pomocą włącznika można wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
7. Obracając gałką można regulować obroty silnika.
9. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora.
10. Jeżeli obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.



Schemat podłączenia silnika z regulatorem












Regulator   24V...72V 400A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 


Dane techniczne

Maksymalna moc 29kW
Napięcie zasilania 24V...72V
Maksymalny ciągły pobór prądu 160A
Maksymalny pobór prądu przez minutę 400A
Waga urządzenia 1,3kg
Długość, szerokość i wysokość 20cm x 14,5cm x 6,2cm

Cena 2091zł
Komplet  zawiera:
- Regulator
- Kabel  z  potencjometrem
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Elektroniczny regulator obrotów silników szczotkowych prądu stałego. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika na napięcie 24V...72V.
Regulator posiada:
- zabezpieczenie termiczne, to znaczy gdy temperatura wewnątrz regulatora przekroczy 110 stopni C, to regulator się wyłączy;
- zabezpieczenie prądowe, można ustawić jaki maksymalny prąd może podawać regulator do silnika;
- wolny start (soft-start), można ustawić tak aby, silnik powoli się rozpędzał do maksymalnych obrotów.




Uruchomienie regulatora:
1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora.
2. Do zacisku B+ i M podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 400A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 40mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu 1 PWR i do zacisku B+ podłączyć włącznik.
8. Za pomocą włącznika można włączać i wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 400A.
10. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zacisk M.
11. Jeżeli zacisk M lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.




Schemat podłączenia silnika z regulatorem










Regulator   24V...72V 700A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 


Dane techniczne

Maksymalna moc 50kW
Napięcie zasilania 24V...72V
Maksymalny ciągły pobór prądu 280A
Maksymalny pobór prądu przez 10 sekund 700A
Waga urządzenia 1,6kg
Długość, szerokość i wysokość 20cm x 14,5cm x 6,2cm

Cena 4305zł
Komplet  zawiera:
- Regulator
- Kabel  z  potencjometrem
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Jest to elektroniczny regulator obrotów silników szczotkowych prądu stałego, z odzyskiem energii podczas hamowania.
Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy skutera,
motocykla, gokarta, łodzi, samochodu lub innego pojazdu.




1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora.
2. Do zacisku B+ i M podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 700A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 20mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu 1 PWR i do zacisku B+ podłączyć włącznik.
8. Za pomocą włącznika można wyłączyć silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 700A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zacisk M.
12. Jeżeli zacisk M lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.




Schemat podłączenia silnika z regulatorem










Regulator   24V...72V 280A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



DANE   TECHNICZNE

Maksymalna moc 20kW
Napięcie zasilania 24V...72V
Maksymalny pobór prądu przez 10 sek 280A
Maksymalny ciągły pobór prądu 112A
Waga urządzenia 1,4kg
Długość, szerokość i wysokość 20cm x 14,5cm x 6,2cm

Cena 4182zł
Komplet  zawiera:
- Regulator
- Kabel  z  potencjometrem
- Enkoder
- Mocowanie   enkodera
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Elektroniczny regulator obrotów silników indukcyjnych KIM7230. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość pojazdu elektrycznego.




Szczegółowe dane techniczne są na stronie http://kellycontroller.com/kim723024v-72vac-induction-motor-controller-p-1262.html





Uruchomienie regulatora:
1. W celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora urządzenie należy przymocować do metalowej ramy pojazdu lub do radiatora z wentylatorem.
2. Do zacisków A, B i C podłączyć silnik indukcyjny.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 20mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu czerwonego i do zacisku B+ podłączyć włącznik i szeregowo z nim bezpiecznik 2A, wszystkie połączenia należy wykonać zgodnie z rysunkiem w instrukcji
8. Za pomocą włącznika można włączać i wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 250A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zaciski A, B, C.
12. Jeżeli zaciski A, B, C lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.



Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7230 - schemat połączeń











Regulator   24V...72V  520A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



DANE   TECHNICZNE

Maksymalna moc 37kW
Napięcie zasilania 24V...72V
Maksymalny pobór prądu przez 10 sek 520A
Maksymalny ciągły pobór prądu 192A
Waga urządzenia 2,6kg
Długość, szerokość i wysokość 25cm x 16cm x 8,5cm

Cena 5289zł
Komplet  zawiera:
- Regulator
- Kabel  z  potencjometrem
- Enkoder
- Mocowanie   enkodera
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Elektroniczny regulator obrotów silników indukcyjnych KIM7260E.  Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość pojazdu elektrycznego.








Uruchomienie regulatora:
1. W celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora urządzenie należy przymocować do metalowej ramy pojazdu lub do radiatora z wentylatorem.
2. Do zacisków A, B i C podłączyć silnik indukcyjny.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 40mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu czerwonego i do zacisku B+ podłączyć włącznik i szeregowo z nim bezpiecznik 2A, wszystkie połączenia należy wykonać zgodnie z rysunkiem w instrukcji
8. Za pomocą włącznika można włączać i wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10.Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 500A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zaciski A, B, C.
12. Jeżeli zaciski A, B, C lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.



Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7260E - schemat połączeń











Regulator   24V...144V  450A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



DANE   TECHNICZNE

Maksymalna moc 65kW
Napięcie zasilania 24V...144V
Maksymalny pobór prądu przez 10 sek 450A
Maksymalny ciągły pobór prądu 180A
Waga urządzenia 9kg
Długość, szerokość i wysokość 35cm x 26cm x 12cm

Cena 8241zł
Komplet  zawiera:
- Regulator
- Kabel  z  potencjometrem
- Enkoder
- Mocowanie   enkodera
- Gwarancję
- Fakturę VAT


Jest to elektroniczny regulator obrotów do silników indukcyjnych. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy skutera, motocykla, gokarta, samochodu lub innego pojazdu.








Uruchomienie regulatora:
1. Do zacisków W, V i U podłączyć silnik indukcyjny.
2. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 50mm2.
3. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
4. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
5. Do kwadratowego gniazda włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
6. Do płaskiego gniazda włożyć wtyczkę kabla od enkodera.
7. Połączenia należy wykonać zgodnie z rysunkiem.
8. Za pomocą włącznika można włączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 500A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zaciski przewodów.
12. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy do radiatora przymocować wentylator.



Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7260E - schemat połączeń











ŁADOWARKA  Z8  AKUMULATORÓW  12V




Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

 

 

Ładowarka Z8 akumulatorów 12V
kwasowo-ołowiowych i żelowych

Napięcie zasilania 230V
Napięcie ładowania 14,2V
Maksymalny prąd ładowania 8A
Długość, szerokość i wysokość 11,1cm x 7,7cm x 5cm
Waga urządzenia 0,3kg
Zabezpieczenie przed zwarciem posiada
Zabezpieczenie przed przegrzaniem posiada
Zakres temperatury pracy -5...+35stC


Cena 98,40zł
Komplet zawiera:
- Ładowarkę akumulatorów
- Gwarancję
- Instrukcję
- Fakturę VAT







Jest to automatyczny zasilacz do ładowania akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych o pojemnościach od 10 do 250Ah. Przystosowany jest do ładowania akumulatorów samochodów osobowych, busów, łodzi.

Jest bardzo prosty w obsłudze, wystarczy go podłączyć do akumulatora i do zasilania z sieci 230V. Gdy akumulator jest mocno rozładowany to ładowarka ładuje go prądem 8A. W trakcie ładowania, im akumulator jest bardziej naładowany, to ładowarka obniża prąd ładowania, ponieważ tylko małym prądem da się naładować akumulator do pełna. Po całkowitym naładowaniu akumulatora, ładowarka bardzo małym prądem utrzymuje akumulator w pełnej gotowości do pracy i może go tak utrzymywać non stop nawet przez wiele lat.

W ładowarce zamontowany jest termostat, który zabezpiecza przed przegrzaniem, ładowarka wyłączy się gdy jej temperatura będzie za wysoka. Po ostygnięciu sama się załączy.
Wentylator umożliwia prawidłową pracę ładowarki nawet w temperaturze 35stC. Ładowarkę można na stałe podłączyć do akumulatora.





Uruchomienie urządzenia:

1. Ładowarkę można na stałe przymocować w pobliżu akumulatora, w takim miejscu aby się nie zachlapała wodą, oraz z dala od wysokiej temperatury silnika.
2. Do zacisku L należy podłączyć fazę zasilania 230V.
3. Do zacisku N należy podłączyć zero zasilania.
4. Do zacisku należy podłączyć uziemienie zasilania.
5. Do zacisku -V należy podłączyć minus akumulatora.
6. Do zacisku +V należy podłączyć plus akumulatora.
7. Do zasilacza można podłączyć zwijacz kabla, podobny do zwijacza w odkurzaczu.





Schemat podłączenia silnika z regulatorem




GWARANCJA

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie ładowarki.

Gwarancja jest nieważna w przypadku;
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.











ŁADOWARKA  ZL8  AKUMULATORÓW  12V




Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

 

 

Ładowarka ZL8 akumulatorów 12V
kwasowo-ołowiowych i żelowych

Napięcie zasilania 230V
Napięcie ładowania 14,2V
Maksymalny prąd ładowania 8A
Długość, szerokość i wysokość 13,8cm x 8,6cm x 5,5cm
Waga urządzenia 0,9kg
Zabezpieczenie przed zwarciem posiada
Zabezpieczenie przed przegrzaniem posiada
Zakres temperatury pracy -5...+35stC
długość kabla zasilającego 2m
długość kabla klemy 1m


Cena  159,90zł
Komplet zawiera:
- Ładowarkę akumulatorów
- Gwarancję
- Instrukcję
- Fakturę VAT







Jest to automatyczny zasilacz do ładowania akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych o pojemnościach od 10 do 250Ah. Przystosowany jest do ładowania akumulatorów samochodów osobowych, busów, łodzi .
Jest bardzo prosty w obsłudze, wystarczy go podłączyć do akumulatora i do zasilania z sieci 230V, Czerwona dioda sygnalizuje, że w gniazdku zasilającym jest napięcie 230V.

Zielona dioda przy kablu czerwonej klemy sygnalizuje gotowość urządzenia do ładowania akumulatora. Gdy któraś z klem jest nieprawidłowo podłączona ( nie ma styku z akumulatorem ) to zielona dioda przy kablu czarnej klemy będzie słabiej świecić. Słabsze świecenie diody sygnalizuje, że akumulator nie jest ładowany. Jaśniejsze świecenie diody sygnalizuje, że akumulator jest prawidłowo ładowany. Gdy akumulator jest mocno rozładowany to ładowarka ładuje go prądem 8A. W trakcie ładowania, im akumulator jest bardziej naładowany, to ładowarka obniża prąd ładowania , ponieważ tylko małym prądem da się naładować akumulator do pełna. Po całkowitym naładowaniu akumulatora, ładowarka bardzo małym prądem utrzymuje akumulator w pełnej gotowości do pracy i może go tak utrzymywać non stop nawet przez wiele lat.

W ładowarce zamontowany jest termostat, który zabezpiecza przed przegrzaniem, ładowarka wyłączy się gdy jej temperatura będzie za wysoka. Po ostygnięciu sama się załączy.
Wentylator umożliwia prawidłową pracę ładowarki nawet w temperaturze 35stC. Mrugająca dioda sygnalizuje przypadkowe zwarcie przewodów ładowania lub zwarcie w akumulatorze.




Uruchomienie urządzenia:

1. Najpierw ładowarkę należy podłączyć do akumulatora, a następnie do gniazda zasilania 230V.
2. Klemę czerwoną należy podłączyć do plusa akumulatora.
3. Klemę czarną należy podłączyć do minusa akumulatora.
4. Wtyczkę należy włożyć do gniazdka sieciowego z uziemieniem.
5. Zielona dioda przy kablu z czarną klemą wskazuje prąd ładowania akumulatora, im jaśniej się świeci tym większy jest prąd ładowania.




Gwarancja:
Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie ładowarki.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.












ŁADOWARKA   ZW8  AKUMULATORÓW  12V




Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

 

 

Ładowarka ZW8 akumulatorów 12V
kwasowo-ołowiowych i żelowych

Napięcie zasilania 230V
Napięcie ładowania 13,7V
Maksymalny prąd ładowania 8A
Długość, szerokość i wysokość 13,8cm x 8,6cm x 5,5cm
Waga urządzenia 0,9kg
Zabezpieczenie przed zwarciem posiada
Zabezpieczenie przed przegrzaniem posiada
Zakres temperatury pracy -5...+35stC
długość kabla zasilającego 2m
długość kabla klemy 1m


Cena 221,40zł
Komplet zawiera:
- Ładowarkę akumulatorów
- Gwarancję
- Instrukcję
- Fakturę VAT







Jest to automatyczny zasilacz do ładowania akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych o pojemnościach od 10 do 250Ah. Przystosowany jest do ładowania akumulatorów samochodów osobowych, busów, łodzi.
Jest bardzo prosty w obsłudze, wystarczy go podłączyć do akumulatora i do zasilania z sieci 230V, Gdy zaświeci się czerwona dioda, to zasygnalizuje że w gniazdku zasilającym jest napięcie 230V.
Wyświetlacz czerwonymi cyframi wskazuje napięcie, a niebieskimi cyframi prąd ładowania akumulatora. Gdy akumulator jest mocno rozładowany to ładowarka ładuje go prądem 8A. W trakcie ładowania, im akumulator jest bardziej naładowany, to ładowarka obniża prąd ładowania, ponieważ tylko małym prądem da się naładować akumulator do pełna. Po całkowitym naładowaniu akumulatora, ładowarka bardzo małym prądem utrzymuje akumulator w pełnej gotowości do pracy i może go tak utrzymywać non stop nawet przez wiele lat.

W ładowarce zamontowany jest termostat, który zabezpiecza przed przegrzaniem, ładowarka wyłączy się gdy jej temperatura będzie za wysoka. Po ostygnięciu sama się załączy.
Wentylator umożliwia prawidłową pracę ładowarki nawet w temperaturze 35stC. Przypadkowe zwarcie przewodów ładowania lub zwarcie w akumulatorze jest sygnalizowane dużymi wahaniami prądu ładowania.


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

Uruchomienie urządzenia:

1. Najpierw ładowarkę należy podłączyć do akumulatora, a następnie do gniazda zasilania 230V.
2. Klemę czerwoną należy podłączyć do plusa akumulatora.
3. Klemę czarną należy podłączyć do minusa akumulatora.
4. Wtyczkę należy włożyć do gniazdka sieciowego z uziemieniem.
5. W trakcie ładowania akumulatora, wyświetlacz czerwonymi cyframi wskazuje napięcie a niebieskimi prąd.




GWARANCJA:

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie ładowarki.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.












ŁADOWARKA  Z32  AKUMULATORÓW  12V




Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

 

 

Ładowarka Z32 akumulatorów 12V
kwasowo-ołowiowych i żelowych

Napięcie zasilania 230V
Napięcie ładowania 14,2V
Maksymalny prąd ładowania 32A
Długość, szerokość i wysokość 18,4cm x 10,3cm x 8,8cm
Waga urządzenia 1,1kg
Zabezpieczenie przed zwarciem posiada
Zabezpieczenie przed przegrzaniem posiada
Zakres temperatury pracy -5...+35stC


Cena 369zł
Komplet zawiera:
- Ładowarkę akumulatorów
- Gwarancję
- Instrukcję
- Fakturę VAT








Jest to automatyczny zasilacz do ładowania akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych o pojemnościach od 10 do 250Ah. Przystosowany jest do ładowania akumulatorów samochodów osobowych, busów, łodzi.

Jest bardzo prosty w obsłudze, wystarczy go podłączyć do akumulatora i do zasilania z sieci 230V. Zielona dioda sygnalizuje gotowość urządzenia do ładowania akumulatora. Gdy akumulator jest mocno rozładowany to ładowarka ładuje go prądem 32A. W trakcie ładowania, im akumulator jest bardziej naładowany, to ładowarka obniża prąd ładowania, ponieważ tylko małym prądem da się naładować akumulator do pełna. Po całkowitym naładowaniu akumulatora, ładowarka bardzo małym prądem utrzymuje akumulator w pełnej gotowości do pracy i może go tak utrzymywać non stop nawet przez wiele lat.

W ładowarce zamontowany jest termostat, który zabezpiecza przed przegrzaniem, ładowarka wyłączy się gdy jej temperatura będzie za wysoka. Po ostygnięciu sama się załączy.
Wentylator umożliwia prawidłową pracę ładowarki nawet w temperaturze 35stC.





Uruchomienie urządzenia:

1. Ładowarkę można na stałe przymocować w pobliżu akumulatora, w takim miejscu aby się nie zachlapała wodą, oraz z dala od wysokiej temperatury silnika.
2. Do zacisku L należy podłączyć fazę zasilania 230V.
3. Do zacisku N należy podłączyć zero zasilania.
4. Do zacisku należy podłączyć uziemienie zasilania.
5. Do zacisku -V należy podłączyć minus akumulatora.
6. Do zacisku +V należy podłączyć plus akumulatora.
7. Do zasilacza można podłączyć zwijacz kabla, podobny do zwijacza w odkurzaczu.





Schemat podłączenia silnika z regulatorem





GWARANCJA

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie ładowarki.

Gwarancja jest nieważna w przypadku;
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.











ŁADOWARKA  ZW32  AKUMULATORÓW  12V




Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

 

 

Ładowarka ZW32 akumulatorów 12V
kwasowo-ołowiowych i żelowych

Napięcie zasilania 230V
Napięcie ładowania 13,7V
Maksymalny prąd ładowania 32A
Długość, szerokość i wysokość 18,4cm x 10,3cm x 8,8cm
Waga urządzenia 1,5kg
Zabezpieczenie przed zwarciem posiada
Zabezpieczenie przed przegrzaniem posiada
Zakres temperatury pracy -5...+35stC
długość kabla zasilającego 2m
długość kabla klemy 1m


Cena 492zł
Komplet zawiera:
- Ładowarkę akumulatorów
- Gwarancję
- Instrukcję
- Fakturę VAT







Jest to automatyczny zasilacz do ładowania akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych o pojemnościach od 10 do 250Ah. Przystosowany jest do ładowania akumulatorów samochodów osobowych, busów, łodzi.
Jest bardzo prosty w obsłudze, wystarczy go podłączyć do akumulatora i do zasilania z sieci 230V. Wyświetlacz czerwonymi cyframi wskazuje napięcie, a niebieskimi cyframi prąd ładowania akumulatora. Gdy akumulator jest mocno rozładowany to ładowarka ładuje go prądem 32A. W trakcie ładowania, im akumulator jest bardziej naładowany, to ładowarka obniża prąd ładowania, ponieważ tylko małym prądem da się naładować akumulator do pełna. Po całkowitym naładowaniu akumulatora, ładowarka bardzo małym prądem utrzymuje akumulator w pełnej gotowości do pracy i może go tak utrzymywać non stop nawet przez wiele lat.

W ładowarce zamontowany jest termostat, który zabezpiecza przed przegrzaniem, ładowarka wyłączy się gdy jej temperatura będzie za wysoka. Po ostygnięciu sama się załączy.
Wentylator umożliwia prawidłową pracę ładowarki nawet w temperaturze 35stC. Przypadkowe zwarcie przewodów ładowania lub zwarcie w akumulatorze jest sygnalizowane dużymi wahaniami prądu ładowania.

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

Uruchomienie urządzenia:

1. Najpierw ładowarkę należy podłączyć do akumulatora, a następnie do gniazda zasilania 230V.
2. Klemę czerwoną należy podłączyć do plusa akumulatora.
3. Klemę czarną należy podłączyć do minusa akumulatora.
4. Wtyczkę należy włożyć do gniazdka sieciowego z uziemieniem.
5. W trakcie ładowania akumulatora, wyświetlacz czerwonymi cyframi wskazuje napięcie a niebieskimi prąd.




GWARANCJA:

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie ładowarki.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.












SCZOTKOTRZYMACZ  DO SILNIKA  16KW


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Dane techniczne

Ilość szczotek 6
Długość, szerokość i wysokość szczotki 23mm x 26mm x 7mm
Średnica zewnętrzna pierścienia 165mm
Waga urządzenia 0,6kg

Cena 492zł
Komplet  zawiera:
- Szczotkotrzymacz z kompletem 6 szczotek i 6 sprężyn
- Gwarancję
- Fakturę VAT





Sczotkotrzymacz do silnika 16kW z kompletem 6 szczotek i 6 sprężyn. Pasuje do: silnika szczotkowego o mocy 16kW z naszej oferty













SCZOTKOTRZYMACZ  DO SILNIKA  23KW


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Dane techniczne

Ilość szczotek 8
Długość, szerokość i wysokość szczotki 23mm x 26mm x 7mm
Średnica zewnętrzna pierścienia 195mm
Waga urządzenia 0,9kg

Cena 516,60zł
Komplet  zawiera:
- Szczotkotrzymacz z kompletem 8 szczotek i 8 sprężyn
- Gwarancję
- Fakturę VAT





Sczotkotrzymacz do silnika 23kW z kompletem 8 szczotek i 8 sprężyn. Pasuje do: silnika szczotkowego o mocy 23kW z naszej oferty












STOPKA  PŁYNNEJ  REGULACJI  OBROTÓW


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Dane techniczne

Napięcie zasilania 5V
Długość, szerokość i wysokość 14cm x 4cm x 13,5cm
Wymiary stopki 12cm x 4cm
Średnica otworów 6mm
Długość kabla 1,15m
Waga urządzenia 0,3kg

Cena 246zł
Komplet  zawiera:
- Stopka do regulatora obrotów
- Gwarancję
- Fakturę VAT





Stopka do regulatora obrotów. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy elektrycznego pojazdu.














WENTYLATOR   32V  DO   CHŁODZENIA   SILNIKA   ELEKTRYCZNEGO



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Zasilanie 32V
Maksymalna moc 67W
Maksymalny pobór prądu 2,1A
Średnica zewnętrzna 195mm
Średnica wewnętrzna 193mm
Wysokość 134mm
Średnica turbinki 62mm
Waga 0,5kg

Cena 369zł
Komplet  zawiera:
- Wentylator
- Gwarancję
- Instrukcję
- Fakturę VAT







Wentylator przeznaczony do chłodzenia silnika elektrycznego. Dzięki niemu silnik może dłużej pracować z pełną mocą. Jeżeli silnik elektryczny posiada termostat zabezpieczający (np. 70stC), to gdy temperatura silnika przekroczy 70stC, wtedy wentylator może zostać automatycznie włączony przez termostat żeby zwiększyć wydajność chłodzenia silnika.






Uruchomienie urządzenia:

1. Najpierw wentylator należy nałożyć na tylną część silnika (pasuje do silników o średnicy zewnętrznej do 193mm).
2. Przewód zasilający podłączyć do zasilania 32V.
3. Przewód oznaczony na czerwono podłączyć do plusa zasilania a czarny należy podłączyć do minusa zasilania.






GWARANCJA:

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie urządzenia.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.















WENTYLATOR   DO   CHŁODZENIA   SILNIKA   ELEKTRYCZNEGO



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Zasilanie 12V
Maksymalna moc 96W
Mniejszy poziom mocy 27W
Maksymalny pobór prądu 7A
Prąd przy mniejszej mocy 2A
Średnica zewnętrzna 210mm
Średnica wewnętrzna 200mm
Wysokość 100mm
Średnica turbinki 62mm
Waga 0,7kg

Cena 467,40zł
Komplet  zawiera:
- Wentylator
- Gwarancję
- Instrukcję
- Fakturę VAT







Jest to automatyczny wentylator do chłodzenia silnika elektrycznego. Dzięki niemu silnik może dłużej pracować z pełną mocą. Posiada możliwość ustawienia 2 poziomów wydajności chłodzenia. Jeżeli silnik elektryczny posiada termostat zwierny (np. 70stC), to gdy temperatura silnika przekroczy 70stC, wtedy wentylator automatycznie przełączy się na wydajniejszy poziom chłodzenia.





Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Uruchomienie urządzenia:

1. Najpierw wentylator należy nałożyć na tylną część silnika (pasuje do silników o średnicy zewnętrznej do 200mm).
2. Grubszy przewód podłączyć do zasilania 12V.
3. Przewód brązowy podłączyć do plusa akumulatora a niebieski należy podłączyć do minusa akumulatora.
4. Jeżeli silnik wyposażony jest w termostat zwierny, to cieńszy przewód należy do niego podłączyć. Zwarcie przewodów przez termostat powoduje zwiększenie obrotów i wydajności chłodzenia.





GWARANCJA:

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie urządzenia.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.














WENTYLATOR   DWUTURBINOWY   DO   CHŁODZENIA   SILNIKA   ELEKTRYCZNEGO



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Zasilanie 12V
Maksymalna moc 192W
Mniejszy poziom mocy 54W
Maksymalny pobór prądu 14A
Prąd przy mniejszej mocy 4A
Średnica zewnętrzna 210mm
Średnica wewnętrzna 200mm
Wysokość 200mm
Średnica turbinki 62mm
Ilość turbin 2
Waga 1,3kg

Cena 738zł
Komplet  zawiera:
- Wentylator
- Gwarancję
- Instrukcję
- Fakturę VAT







Jest to automatyczny wentylator do chłodzenia silnika elektrycznego. Dzięki niemu silnik może dłużej pracować z pełną mocą. Wentylator jest wyposażony w dwie turbiny i posiada możliwość ustawienia 2 poziomów wydajności chłodzenia. Jeżeli silnik elektryczny posiada termostat zwierny (np. 70stC), to gdy temperatura silnika przekroczy 70stC, wtedy wentylator automatycznie przełączy się na wydajniejszy poziom chłodzenia.





Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Uruchomienie urządzenia:

1. Najpierw wentylator należy nałożyć na tylną część silnika (pasuje do silników o średnicy zewnętrznej do 200mm).
2. Grubszy przewód podłączyć do zasilania 12V.
3. Przewód brązowy podłączyć do plusa akumulatora a niebieski należy podłączyć do minusa akumulatora.
4. Jeżeli silnik wyposażony jest w termostat zwierny, to cieńszy przewód należy do niego podłączyć. Zwarcie przewodów przez termostat powoduje zwiększenie obrotów i wydajności chłodzenia.





GWARANCJA:

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie urządzenia.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.














WENTYLATOR   DWUTURBINOWY   DO   CHŁODZENIA   SILNIKA   ELEKTRYCZNEGO



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Dane techniczne:

Zasilanie 12V
Maksymalna moc 192W
Mniejszy poziom mocy 54W
Maksymalny pobór prądu 14A
Prąd przy mniejszej mocy 4A
Średnica zewnętrzna 210mm
Średnica wewnętrzna 200mm
Wysokość 200mm
Średnica turbinki 62mm
Ilość turbin 2
Waga 1,3kg

Cena 738zł
Komplet  zawiera:
- Wentylator
- Gwarancję
- Instrukcję
- Fakturę VAT







Jest to automatyczny wentylator do chłodzenia silnika elektrycznego. Dzięki niemu silnik może dłużej pracować z pełną mocą. Wentylator jest wyposażony w dwie turbiny i posiada możliwość ustawienia 2 poziomów wydajności chłodzenia. Jeżeli silnik elektryczny posiada termostat zwierny (np. 70stC), to gdy temperatura silnika przekroczy 70stC, wtedy wentylator automatycznie przełączy się na wydajniejszy poziom chłodzenia.





Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Uruchomienie urządzenia:

1. Najpierw wentylator należy nałożyć na tylną część silnika (pasuje do silników o średnicy zewnętrznej do 200mm).
2. Grubszy przewód podłączyć do zasilania 12V.
3. Przewód brązowy podłączyć do plusa akumulatora a niebieski należy podłączyć do minusa akumulatora.
4. Jeżeli silnik wyposażony jest w termostat zwierny, to cieńszy przewód należy do niego podłączyć. Zwarcie przewodów przez termostat powoduje zwiększenie obrotów i wydajności chłodzenia.





GWARANCJA:

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie urządzenia.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.













Sposoby chłodzenia silnika


Silnik elektryczny podobnie jak silnik spalinowy wymaga chłodzenia. Silnik spalinowy najlepiej pracuje i osiąga największą moc, gdy jego temperatura wynosi 90 stopni C. Silnik elektryczny, im bardziej jest chłodzony tym może dłużej pracować z pełną mocą. Temperatura silnika elektrycznego nie powinna przekraczać 70 stopni C.

Do silnika chłodzonego powietrzem polecam turbinkę z suszarki do włosów z własnym silniczkiem. Bardzo dobra jest turbinka z suszarki Remington PRO-AIR 2200. Turbinka wymaga zasilania prądem stałym o napięciu ok. 30V. Można ją zasilać z akumulatora 12V za pomocą przetwornicy, która podnosi napięcie do 30V.

Do silnika chłodzonego olejem należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową i zbiorniczek wyrównawczy. To wszystko wypełnić olejem przekładniowym stosowanym w skrzyniach biegów. Gdy silnik będzie się kręcić to olej zacznie samoczynnie krążyć. Do silnika można podłączyć pompkę oleju. Pompka zwiększy prędkość krążącego oleju, i silnik będzie lepiej chłodzony.











Astrę Kombi potrafi napędzić już silnik o mocy 4kW















Zalety i wady pojazdów z napędem elektrycznym.


ZALETY:

WADY:

- Pojazdy elektryczne są tańsze w eksploatacji (koszt przejechania 100 km samochodem elektrycznym zamyka się w kwocie 2-10 zł, w zależności od prędkości pojazdu i kosztów 1 kWh) dla porównania koszt przejechania 100 km samochodem spalinowym wynosi ponad 40zł (koszt samej benzyny), wzrasta nawet dwukrotnie przy jeździe w mieście.

- Pojazd elektryczny przy jeździe miejskiej i przy chwilowym postoju na skrzyżowaniu lub przed światłami nie pobiera energii z akumulatora ponieważ silnik jest wtedy wyłączony (dodatkowa oszczędność energii) . Gorzej jest w pojazdach z silnikiem spalinowym, ponieważ większość kierowców nie wyłącza silnika przy postojach na skrzyżowaniu i przed światłami, silnik spalinowy pracuje i zużywa paliwo.

- Zastosowanie silnika elektrycznego sprawia, że jest łatwo sterowalny, posiada najwyższą sprawność przy zamianie energii elektrycznej na ruch (ponad 90% a niektóre modele nawet 98%)

- Silnik elektryczny posiada wysoki moment obrotowy już od pierwszych obrotów.

- Samochody elektryczne są bardzo proste w konstrukcji, silniki elektryczne posiadają bardzo mało części ruchomych, przez co zmniejsza się prawdopodobieństwo awarii oraz koszty eksploatacji, Nie ma też okresowych wymian oleju itd.

- Silnik elektryczny jest w stanie odzyskiwać prąd w czasie hamowania (zachowując się wówczas jako prądnica). Zastosowanie hamowania regeneracyjnego zwiększa, o około 5-30% zasięg pojazdu (szczególnie w jeździe po mieście ).

- Pojazdy elektryczne są cichsze i czyste ekologicznie.

- Ceny energii elektrycznej nie drożeją tak szybko jak ceny gazu albo ropy.
- przy -20 st. C pojemność akumulatorów spada do 50%, co spowoduje też zmniejszenie zasięgu.

- włączenie ogrzewania zmniejsza zasięg, chociaż chłodzenie silnika można też wykorzystać do ogrzewania pojazdu.

- cena konwersji ( przeróbki ) samochodu spalinowego na elektryczny wynosi od 5 000zł do 40 000zł.

- samochody elektryczne są bardzo ciche i przez to łatwiej o kolizję z pieszym.

- do kosztów eksploatacji samochodu elektrycznego dochodzi jeszcze koszt wymiany akumulatorów ( ołowiowych co 2 lata, a litowych co 10lat ).










PRZELICZANIE   JEDNOSTEK   MIAR




Przeliczanie mocy: z kilowatów na konie mechaniczne

1 kW (kilowat) = 1,36 KM (konie mechaniczne).

Aby przeliczyć należy wpisać w oknie wartość jednostki i nacisnąć przycisk "Przelicz".



Przelicza : kW (kilowaty) na KM (konie mechaniczne)
moc w kW   moc w KM
 

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5










Przeliczanie ciągu silnika : z LBS na waty

1 LBS = 13,535 W.

Aby przeliczyć należy wpisać w oknie wartość jednostki i nacisnąć przycisk "Przelicz".



Przelicza : LBS na waty
LBS   waty
 

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5









Przeliczanie prędkości: z kilometrów na godzinę, na mile na godzinę

1 km/h (kilometr na godzinę) = 0,6214 mph (mile na godzinę).

Aby przeliczyć należy wpisać w oknie wartość jednostki i nacisnąć przycisk "Przelicz".



Przelicza : km/h (kilometry na godzinę) na mph (mile na godzinę)
prędkość w km/h   prędkość w mph

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5









Przeliczanie długości: z cali na centymetry

1 cal = 2,54 cm.

Aby przeliczyć należy wpisać w oknie wartość jednostki i nacisnąć przycisk "Przelicz".



Przelicza : cale na centymetry
długość w calach   długość w centymetrach
 

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5









Przeliczanie ciężaru: z funtów na kilogramy

1 lb (funt) = 0,45359237kg (kilogramy).

Aby przeliczyć należy wpisać w oknie wartość jednostki i nacisnąć przycisk "Przelicz".



Przelicza : lb (funty) na kg (kilogramy)
waga w funtach   waga w kilogramach

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5









Przeliczanie momentu obrotowego: z ft lb na niutonometry

1 Nm (niutonometr) = 0.73756214837 ft lb.

Aby przeliczyć należy wpisać w oknie wartość jednostki i nacisnąć przycisk "Przelicz".



Przelicza : ft lb na Nm (niutonometry)
moment obrotowy w ft lb   moment obrotowy w niutonometrach

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5










Obliczenie momentu obrotowego silnika elektrycznego

 

Aby obliczyć należy wpisać moc silnika w kW i obroty silnika (obr/min) oraz nacisnąć przycisk "Przelicz".

moc w kW obroty obr/min   moment obrotowy w Nm

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5














Najczęściej zadawane pytania



Jaką prędkość osiągnie pojazd z silnikiem o mocy 4kW ? Silnik elektryczny o mocy 4kW może rozpędzić pojazd o wadze ok. 100kg do prędkości ponad 60km/h, a motocykl o wadze ok. 60kg do prędkości ponad 90km/h.



Jaką prędkość osiągnie pojazd z silnikiem o mocy 20kW ? Silnik elektryczny o mocy 20kW może rozpędzić pojazd o wadze ok. 1500kg do prędkości ponad 120km/h, a motocykl o wadze ok. 250kg do prędkości ponad 160km/h.



Ile kilometrów można przejechać motocyklem elektrycznym z akumulatorami o wadze 50kg ? W motocyklu elektrycznym akumulatory ołowiowe o wadze 50kg wystarczą na przejechanie ok. 100km, ale wtedy gdy będziemy jechać ekonomicznie z prędkością ok. 60km/h. Jadąc z prędkością 90km/h zasięg zmniejszy się prawie o połowę.



Czy sprzęgło i skrzynia biegów jest potrzebna w pojeździe elektrycznym ? Pojazd bez sprzęgła i bez skrzyni biegów jest prostszy, bardziej trwały i wygodniejszy w obsłudze, ale wymaga zastosowania silnika czterokrotnie mocniejszego.


















Najmocniejszy silnik do pojazdów elektrycznych






















Silnik   indukcyjny   EVD-AMR-250-115 dual core



                  Dane  techniczne:

Napięcie zasilania 700V
Maksymalna moc przez 5 sekund 700kW
Maksymalny pobór prądu 968A
Obroty przy maksymalnej mocy 10000 rpm
Maksymalny moment obrotowy 812Nm
Waga silnika 107kg
Średnica silnika 270mm

 

 

 

 

 

 

 







Charakterystyka:





Wymiary:

Szczegółowe dane techniczne są na stronie http://www.evdrive.com/products/evd-motor-controller/

 






Zlecę wykonanie 50 sztuk falowników (regulatorów obrotów).


Szukam producenta lub osoby prywatnej, która ma możliwość wykonania jednego prototypu lub wielu falowników.



Potrzebuję falowniki do silników indukcyjnych trójfazowych asynchronicznych i do silników BLDC, które wytrzymują ciągły pobór prądu większy lub mogą być zasilane wyższym napięciem niż falowniki oferowane na tej stronie.



Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny 691516270 lub mejlowy into@into.pl.






















P.P.H.U. "INTO"   Adam Szymański   57-100 Strzelin   ul. Kamienna 3   tel. fax. 071 39 22 034,   0602 46 54 01   into@into.pl   NIP: 914-000-85-78   Powiatowy Bank Spółdzielczy w Strzelinie   Numer konta 69 9588 0004 0012 6003 2000 0010
Zakład czynny od 8:00 do 16:00 w soboty od 8:00 do 14:00