|
||||||||||||||||
Silnik indukcyjny asynchroniczny 100kW |
||||||||||||||||
| KOMPLET: Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja, faktura | ||||||||||||||||
| Cena 8 487zł brutto | ||||||||||||||||
| Silnik najbardziej polecany: do napędu samochodów osobowych, dostawczych, innych pojazdów. Do łodzi, pontonu, motorówki, katamarana, barki, jachtu i innych jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start. Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 48V to osiąga moc tylko 22kW a gdy jest zasilany z napięcia 220V to osiąga moc aż 100kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 400A, a przy zasilaniu 220V osiąga moc 67kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 600A, osiąga wtedy moc 100kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1,2 litra oleju Reniso Km32, który jest stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C. Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 220V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 6000 obrotów na minutę. UWAGA !Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||