|
||||||||||||||||
Silnik indukcyjny asynchroniczny 100kW, 48V...220V |
||||||||||||||||
| KOMPLET: Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja, faktura | ||||||||||||||||
| Cena 7 380zł brutto | ||||||||||||||||
| Silnik najbardziej polecany: do napędu samochodów osobowych, dostawczych, innych pojazdów. Do łodzi, pontonu, motorówki, katamarana, barki, jachtu i innych jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start. Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 48V to osiąga moc tylko 22kW a gdy jest zasilany z napięcia 220V to osiąga moc aż 100kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle, pobierać prąd 200A, a przy zasilaniu 220V osiąga moc 33kW, oraz może przez 5 sekund pobierać prąd 600A, osiąga wtedy moc 100kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to silnik wystarczy chłodzić tylko jednym wentylatorem. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to silnik należy chłodzić dwoma mocnymi wentylatorami. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C. Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 220V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 6000 obrotów na minutę. UWAGA !Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||