|
||||||||||||||||
Silnik indukcyjny asynchroniczny 250kW |
||||||||||||||||
| KOMPLET: Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja, faktura | ||||||||||||||||
| Cena 14 022zł brutto | ||||||||||||||||
| Silnik najbardziej polecany: do napędu samochodów dostawczych, ciężarowych, busów, autobusów, innych pojazdów. Do łodzi, motorówki, katamarana, barki, jachtu i innych jednostek pływających. Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 48V to osiąga moc tylko 31kW a gdy jest zasilany z napięcia 400V to osiąga moc aż 250kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 600A, a przy zasilaniu 400V osiąga moc 170kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 900A, osiąga wtedy moc 250kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 2 litry oleju stosowanego w chłodnictwie Reniso KM32. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C. Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 400V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 4800 obrotów na minutę. UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||