|
||||||||||||||||
Silnik indukcyjny asynchroniczny 38kW |
||||||||||||||||
| KOMPLET: Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja, faktura VAT | ||||||||||||||||
| Cena 4 674 zł brutto | ||||||||||||||||
| Silnik najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów oraz pontonu, łódki, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start. Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 24V to osiąga moc tylko 5kW, a gdy jest zasilany z napięcia 200V, to osiąga moc aż 38kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 260A, a przy zasilaniu 200V osiąga moc 25kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 400A, osiąga wtedy moc 38kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko, to do silnika wystarczy wlać tylko, około 0,8 litra oleju Reniso Km32, który jest stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C. Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 200V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 7300 obrotów na minutę. UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||