|
||||||||||||||||
Silnik BLDC PMSM 66kW |
||||||||||||||||
| KOMPLET: Silnik z termometrem, gwarancja 5 lat, instrukcja, faktura | ||||||||||||||||
| Cena 7 995 zł brutto | ||||||||||||||||
| Silnik najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy. Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 24V to osiąga moc tylko 9kW a gdy jest zasilany z napięcia 180V to osiąga moc aż 66kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 460A, a przy zasilaniu 180V osiąga moc 44kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 700A, osiąga wtedy moc 66kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1,2 litra oleju Reniso Km32, który jest stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C. Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 180V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 6600 obrotów na minutę. UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||