into@into.pl    tel. 691516270     aktualizacja dn. 6-01-2025
Mapa
adres
  Silniki   Zestawy
silnik i sterownik
Sterowniki do silnika Akcesoria Pojazdy elektryczne Pojazdy elektryczne
naszych klientów
Przeliczanie jednostek Najczęściej zadawane pytania Sposoby chłodzenia silnika





 

Sterownik   4,8kW silnika szczotkowego  9V...60V 80A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Maksymalna moc 4,8kW
Napięcie zasilania 9V...60V
Maksymalny ciągły pobór prądu 60A
Maksymalny pobór prądu przez 20 sek 80A
Waga urządzenia 1,1kg
Długość, szerokość i wysokość 165x130x45mm


KOMPLET ZAWIERA

- Sterownik
- Potencjometr
- Przełącznik obrotów
- Instrukcje obsługi
- Rok gwarancji
- Fakturę VAT

Cena   693zł

Rlektroniczny regulator obrotów do silników szczotkowych, służy do regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość płynięcia łodzi lub prędkość jazdy roweru, skutera, motocykla, gokarta lub innego pojazdu.






Uruchomienie sterownika:
1. W celu dobrego odprowadzania ciepła z obudowy, sterownika należy przymocować do radiatora lub metalowej obudowy pojazdu.
2. Do sterownika podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 80A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 10mm2.
4. Do niebieskiego kabla należy podłączyć minus zasilania.
5. Do czerwonego kabla należy podlączyc plus zasilania.
6. Za pomocą potencjometru można włączyć silnik i regulować jego obroty.
7. Za pomocą przełącznika można zmieniać kierunek obrotów silnika.
8. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 80A.
9. Po dłuszej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa.
10. Jeżeli obudowa sterownika jest tak gorąca że nie można jej utezymać w ręce, to do chłodzenia należy zamontować wentylator.




Schemat podłączenia silnika z sterownikiem









 

Sterownik   8kW silnika BLDC   18V...90V 90/120A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Maksymalna moc 8kW
Napięcie zasilania 18V...90V
Maksymalny prąd do silnika przez 20s 120A
Maksymalny pobór prądu przez 20sek 90A
Maksymalny ciągły pobór prądu 70A
Waga urządzenia 450g
Długość, szerokość i wyskość 12cm x 7,8cm x 4cm

KOMPLET ZAWIERA

- Sterownik
- Kabel z potencjometrem
- Opornik
- Instrukcje obsługi
- Rok gwarancji
- Fakturę VAT

Cena   1 624zł

Elektroniczny regulator obrotów do silników BLDC, służy do regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość płynięcia łodzi oraz prędkość jazdy motocykla, gokarta lub innego pojazdu


UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze i dobrze izolowane, na złącze należy nałożyć koszulkę izolacyjną.




Uruchomienie sterownika:
1. Sterownik należy podłączyć zgodnie z rysunkiem.
2. Kabel żółty, zielony i niebieski podłączyć do silnika.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 8mm2.
4. Do kabla czarnego podłączyć minus zasilania.
5. Do kabla czerwonego podłączyć plus zasilania.
6. Czerwony cienki kabel podłączyć do włącznika.
7. Włącznik podłączyć do czerwonego kabla zasilającego .
8. Przed włączeniem sterownika, potencjometr należy ustawić na zero ( początek regulacji ).
9. Za pomocą włącznika można włączać silnik w każdym momencie jego pracy.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 150A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa
sterownika i zaciski przewodów.
12. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce,
to do chłodzenia należy zamontować wentylator.



Schemat podłączenia silnika z sterownikiem









 

Sterownik   9,6kW silnika szczotkowego   18V...60V 200A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Maksymalna moc 9,6kW
Napięcie zasilania 18V...60V
Maksymalny ciągły pobór prądu 100A
Maksymalny pobór prądu przez minutę 200A
Waga urządzenia 1,3kg
Długość, szerokość i wysokość 20cm x 14,5cm x 6,2cm

KOMPLET ZAWIERA

- Sterownik
- Kabel z potencjometrem
- Opornik
- Instrukcje obsługi
- Rok gwarancji
- Fakturę VAT

Cena   2 575zł

Elektroniczny sterownik silników szczotkowych prądu stałego, służy do płynnej regulacji obrotów silnika na napięcie 18V...60V.

STEROWNIK POSIADA:
- zabezpieczenie termiczne, to znaczy gdy temperatura wewnątrz sterownik przekroczy 110 stopni C, to sterownik się wyłączy;
- zabezpieczenie prądowe, można ustawić jaki maksymalny prąd może podawać sterownik do silnika;
- wolny start (soft-start), można ustawić tak aby, silnik powoli się rozpędzał do maksymalnych obrotów.





Uruchomienie sterownika:
1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy sterownika.
2. Do zacisku B+ i M podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 200A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 25mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu 1 PWR i do zacisku B+ podłączyć włącznik.
8. Za pomocą włącznika można włączać i wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 200A.
10. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa sterownika i zacisk M.
11. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to można ją chłodzić wentylatorem.

Schemat podłączenia silnika z sterownikiem
Schemat podłączenia silnika z sterownikiem









 

Sterownik 12kW silnika BLDC  18V...90V 180/200A

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Maksymalna moc 12kW
Napięcie zasilania 18V...90V
Maksymalny prąd do silnika przez 20s 200A
Maksymalny pobór prądu przez 20sek 180A
Maksymalny ciągły pobór prądu 100A
Waga urządzenia 900g
Długość, szerokość i wyskość 18cm x 9,5cm x 5cm

KOMPLET ZAWIERA

- Sterownik
- Kabel z potencjometrem
- Opornik
- Instrukcje obsługi
- Rok gwarancji
- Fakturę VAT

Cena   2 070zł

Elektroniczny regulator obrotów do bezszczotkowych silników BLDC, służy do regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość płynięcia łodzi lub prędkość jazdy motocykla, gokarta lub innego pojazdu




Uruchomienie sterownika:
1. Sterownik należy podłączyć zgodnie z rysunkiem.
2. Kabel żółty, zielony i niebieski podłączyć do silnika.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 20mm2.
4. Do kabla czarnego podłączyć minus zasilania.
5. Do kabla czerwonego podłączyć plus zasilania.
6. Czerwony cienki kabel podłączyć do włącznika.
7. Włącznik podłączyć do czerwonego kabla zasilającego .
8. Przed włączeniem sterownika, potencjometr należy ustawić na zero ( początek regulacji ).
9. Za pomocą włącznika można włączać silnik w każdym momencie jego pracy.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 200A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa
sterownika i zaciski przewodów.
12. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce,
to do chłodzenia należy zamontować wentylator.




Schemat podłączenia silnika z sterownikiem







 

Sterownik   14kW silnika indukcyjnego  40V...90V 200A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



DANE   TECHNICZNE

Maksymalna moc 14kW
Napięcie zasilania 40V...90V
Maksymalny pobór prądu przez 20 sek 200A
Maksymalny ciągły pobór prądu 100A
Waga urządzenia 1,3kg
Długość, szerokość i wysokość 19,5cm x 12,5cm x 8,5cm

KOMPLET ZAWIERA

- Sterownik
- Kabel z potencjometrem
- Enkoder
- Mocowanie Enkodera
- Instrukcje obsługi
- Rok gwarancji
- Fakturę VAT

Cena   3 169zł

Elektroniczny regulator obrotów do silników indukcyjnych, służy regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość płynięcia łodzi lub jazdy motocykla, gokarta, samochodu lub innego pojazdu.


UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze i dobrze izolowane, na złącze należ nałożyć koszulkę izolacyjną.





Uruchomienie sterownika:
1. Sterownik należy podłączyć zgodnie z rysunkiem.
2. Do zacisków W, V i U podłączyć silnik.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 20mm2.
4. Do zacisku - podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku + podłączyć plus zasilania.
6. Czerwony cienki kabel podłączyć do włącznika.
7. Włącznik podłączyć do zacisku + .
8. Przed włączeniem sterownika, potencjometr należy ustawić na zero ( początek regulacji ).
9. Za pomocą włącznika można włączać silnik w każdym momencie jego pracy.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 200A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa
sterownika i zaciski przewodów.
12. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce,
to do chłodzenia należy zamontować wentylator.



Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7230 - schemat połączeń





 

Sterownik   18kW silnika BLDC  18V...86V 240/280A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Maksymalna moc 18kW
Napięcie zasilania 18V...86V
Maksymalny prąd do silnika przez 20s 280A
Maksymalny pobór prądu przez 20s 240A
Maksymalny ciągły pobór prądu 140A
Waga urządzenia 1,2g
Długość, szerokość i wyskość 18cm x 12,5cm x 6cm

KOMPLET ZAWIERA

- Sterownik
- Kabel z potencjometrem
- Opornik
- Instrukcje obsługi
- Rok gwarancji
- Fakturę VAT

Cena   2 989zł

Elektroniczny regulator obrotów do bezszczotkowych silników BLDC. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość płynięcia łodzi lub jazdy motocykla, gokarta lub innego pojazdu.




UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze i dobrze izolowane, na złącze należy nałożyć koszulkę izolacyjną.




Uruchomienie sterownika:
1. Sterownik należy podłączyć zgodnie z rysunkiem.
2. Kabel żółty, zielony i niebieski podłączyć do silnika.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 25mm2.
4. Do kabla czarnego podłączyć minus zasilania.
5. Do kabla czerwonego podłączyć plus zasilania.
6. Czerwony cienki kabel podłączyć do włącznika.
7. Włącznik podłączyć do czerwonego kabla zasilającego .
8. Przed włączeniem sterownika, potencjometr należy ustawić na zero ( początek regulacji ).
9. Za pomocą włącznika można włączać silnik w każdym momencie jego pracy.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 300A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa sterownika.
12. Jeżeli obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce,
to do chłodzenia należy zamontować wentylator.




Schemat podłączenia silnika z sterownikiem








 

Sterownik   20kW silnika indukcyjnego 18V...90V 280A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

DANE   TECHNICZNE

Maksymalna moc 20kW
Napięcie zasilania 18V...90V
Maksymalny pobór prądu przez 10 sek 280A
Maksymalny ciągły pobór prądu 112A
Waga urządzenia 1,4kg
Długość, szerokość i wysokość 20cm x 14,5cm x 6,2cm

KOMPLET ZAWIERA

- Sterownik
- Kabel z potencjometrem
- Enkoder
- Mocowanie Enkodera
- Instrukcje obsługi
- Rok gwarancji
- Fakturę VAT

Cena   3 566zł

Elektroniczny sterownik silników indukcyjnych, służy do regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość pojazdu elektrycznego.






Uruchomienie sterownika:
1. W celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy sterownika urządzenie należy przymocować do metalowej ramy pojazdu lub do radiatora z wentylatorem.
2. Do zacisków A, B i C podłączyć silnik indukcyjny.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 20mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu czerwonego i do zacisku B+ podłączyć włącznik i szeregowo z nim bezpiecznik 2A, wszystkie połączenia należy wykonać zgodnie z rysunkiem w instrukcji
8. Za pomocą włącznika można włączać i wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 300A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa sterownika i zaciski A, B, C.
12. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to można ją chłodzić wentylatorem.



Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7230 - schemat połączeń








 

Sterownik   25kW silnika indukcyjnego  40V...100V 400A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

DANE   TECHNICZNE

Maksymalna moc 25kW
Napięcie zasilania 40V...100V
Maksymalny pobór prądu przez 20 sek 400A
Maksymalny ciągły pobór prądu 200A
Waga urządzenia 1,6kg
Długość, szerokość i wysokość 19,5cm x 14,8cm x 9cm

KOMPLET ZAWIERA

- Sterownik
- Kabel z potencjometrem
- Enkoder
- Mocowanie Enkodera
- Instrukcje obsługi
- Rok gwarancji
- Fakturę VAT

Cena   4 684zł

Elektroniczny regulator obrotów do silników indukcyjnych. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość płynięcia łodzi oraz jazdy motocykla, gokarta, samochodu lub innego pojazdu.





Uruchomienie urządzenia:
1. Sterownik należy podłączyć zgodnie z rysunkiem.
2. Do zacisków W, V i U podłączyć silnik.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 50mm2.
4. Do zacisku - podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku + podłączyć plus zasilania.
6. Czerwony cienki kabel podłączyć do włącznika.
7. Włącznik podłączyć do zacisku + .
8. Przed włączeniem sterownika, potencjometr należy ustawić na zero ( początek regulacji ).
9. Za pomocą włącznika można włączać silnik w każdym momencie jego pracy.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 400A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa
sterownika i zaciski przewodów.
12. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce,
to do chłodzenia należy zamontować wentylator.



Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7260E - schemat połączeń








 

Sterownik   29kW silnika szczotkowego  18V...90V 400A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Maksymalna moc 29kW
Napięcie zasilania 18V...90V
Maksymalny ciągły pobór prądu 160A
Maksymalny pobór prądu przez minutę 400A
Waga urządzenia 1,3kg
Długość, szerokość i wysokość 20cm x 14,5cm x 6,2cm

KOMPLET ZAWIERA

- Sterownik
- Kabel z potencjometrem
- Instrukcje obsługi
- Rok gwarancji
- Fakturę VAT

Cena   3 368zł

Elektroniczny sterownik silników szczotkowych prądu stałego, służy do płynnej regulacji obrotów silnika na napięcie 18V...90V.

STEROWNIK POSIADA:

- zabezpieczenie termiczne, to znaczy gdy temperatura wewnątrz sterownik przekroczy 110 stopni C, to sterownik się wyłączy;
- zabezpieczenie prądowe, można ustawić jaki maksymalny prąd może podawać sterownik do silnika;
- wolny start (soft-start), można ustawić tak aby, silnik powoli się rozpędzał do maksymalnych obrotów.




Uruchomienie sterownika:
1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy sterownika.
2. Do zacisku B+ i M podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 400A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 40mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu 1 PWR i do zacisku B+ podłączyć włącznik.
8. Za pomocą włącznika można włączać i wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 400A.
10. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa sterownika i zacisk M.
11. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to można ją chłodzić wentylatorem.



Schemat podłączenia silnika z sterownikiem



Schemat podłączenia silnika z sterownikiem









 

Sterownik   33kW silnika szczotkowego 18V...60V 550A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Maksymalna moc 33kW
Napięcie zasilania 18V...60V
Maksymalny ciągły pobór prądu 220A
Maksymalny pobór prądu przez minutę 550A
Waga urządzenia 1,5kg
Długość, szerokość i wysokość 20cm x 14,5cm x 6,2cm

KOMPLET ZAWIERA

- Sterownik
- Kabel z potencjometrem
- Instrukcje obsługi
- Rok gwarancji
- Fakturę VAT

Cena   3 190zł



Elektroniczny regulator obrotów silników szczotkowych prądu stałego. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy roweru, skutera, motocykla, gokarta, samochodu lub innego pojazdu.

STEROWNIK POSIADA:
- zabezpieczenie termiczne, to znaczy gdy temperatura wewnątrz sterownika przekroczy 110 stopni C, to sterownik się wyłączy,
- zabezpieczenie prądowe, można ustawić jaki maksymalny prąd może podawać sterownik do silnika,
- wolny start (soft-start), można ustawić tak aby, silnik powoli się rozpędzał do maksymalnych obrotów.




Uruchomienie sterownika:
1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy sterownika.
2. Do zacisku B+ i M podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 550A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 50mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu 1 PWR i do zacisku B+ podłączyć włącznik.
8. Za pomocą włącznika można wyłączyć silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 500A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa sterownika i zacisk M.
12. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to można ją chłodzić wentylatorem




Schemat podłączenia silnika z sterownikiem








 

Sterownik   36kW silnika indukcyjnego  18V...90V  500A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

DANE   TECHNICZNE

Maksymalna moc 36kW
Napięcie zasilania 18V...90V
Maksymalny pobór prądu przez 10 sek 500A
Maksymalny ciągły pobór prądu 192A
Waga urządzenia 3,1kg
Długość, szerokość i wysokość 28,5cm x 18,5cm x 8cm

KOMPLET ZAWIERA

- Sterownik
- Kabel z potencjometrem
- Enkoder
- Mocowanie Enkodera
- Instrukcje obsługi
- Rok gwarancji
- Fakturę VAT

Cena  6 765zł

Elektroniczny sterownik silników indukcyjnych, służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość płynięcia łodzi lub prędkość jazdy motocykla, gokarta, samochodu lub innego pojazdu.




Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7260E - schemat połączeń

Uruchomienie sterownika:
1. Sterownik należy podłączyć zgodnie z rysunkiem.
2. Do zacisków U V W podłączyć silnik.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 50mm2.
4. Do zacisku - podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku + podłączyć plus zasilania.
6. Czerwony cienki kabel podłączyć do włącznika.
7. Włącznik podłączyć do zacisku + .
8. Przed włączeniem sterownika, potencjometr należy ustawić na zero ( początek regulacji ).
9. Za pomocą włącznika można włączać silnik w każdym momencie jego pracy.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 500A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa sterownika i zaciski przewodów.
12. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to do chłodzenia należy zamontować wentylator.









 

Sterownik   37kW silnika indukcyjnego 18V...90V  520A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

DANE   TECHNICZNE

Maksymalna moc 37kW
Napięcie zasilania 18V...90V
Maksymalny pobór prądu przez 10 sek 520A
Maksymalny ciągły pobór prądu 192A
Waga urządzenia 2,6kg
Długość, szerokość i wysokość 25cm x 16cm x 8,5cm

KOMPLET ZAWIERA

- Sterownik
- Kabel z potencjometrem
- Enkoder
- Mocowanie Enkodera
- Instrukcje obsługi
- Rok gwarancji
- Fakturę VAT

Cena  8 518zł

Elektroniczny sterownik silników indukcyjnych, służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość pojazdu elektrycznego.








Uruchomienie sterownika:
1. W celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy sterownika urządzenie należy przymocować do metalowej ramy pojazdu lub do radiatora z wentylatorem.
2. Do zacisków A, B i C podłączyć silnik indukcyjny.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 40mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu czerwonego i do zacisku B+ podłączyć włącznik i szeregowo z nim bezpiecznik 2A, wszystkie połączenia należy wykonać zgodnie z rysunkiem w instrukcji
8. Za pomocą włącznika można włączać i wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10.Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 500A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa sterownika i zaciski A, B, C.
12. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to można ją chłodzić wentylatorem.



Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7260E - schemat połączeń












 

Sterownik   48kW silnika szczotkowego 18V...120V 400A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Maksymalna moc 48kW
Napięcie zasilania 18V...136V
Maksymalny ciągły pobór prądu 160A
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 400A
Waga urządzenia 1,9kg
Długość, szerokość i wysokość 20cm x 14,5cm x 6,2cm

KOMPLET ZAWIERA

- Sterownik
- Kabel z potencjometrem
- Instrukcje obsługi
- Rok gwarancji
- Fakturę VAT

Cena  5 745zł

Elektroniczny sterownik silników szczotkowych prądu stałego. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika na napięcie 18V...136V.

STEROWNIK POSIADA:
- zabezpieczenie termiczne, to znaczy gdy temperatura wewnątrz sterownik przekroczy 110 stopni C, to sterownik się wyłączy;
- zabezpieczenie prądowe, można ustawić jaki maksymalny prąd może podawać sterownik do silnika;
- wolny start (soft-start), można ustawić tak aby, silnik powoli się rozpędzał do maksymalnych obrotów.




Uruchomienie sterownika:
1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy sterownika.
2. Do zacisku B+ i M podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 400A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 40mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu 1 PWR i do zacisku B+ podłączyć włącznik.
8. Za pomocą włącznika można wyłączyć silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 400A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa sterownika i zacisk M.
12. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to można ją chłodzić wentylatorem

Schemat podłączenia silnika z sterownikiem









 

Sterownik   50kW silnika szczotkowego  18V...90V 700A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Maksymalna moc 50kW
Napięcie zasilania 18V...90V
Maksymalny ciągły pobór prądu 280A
Maksymalny pobór prądu przez 10 sekund 700A
Waga urządzenia 1,6kg
Długość, szerokość i wysokość 20cm x 14,5cm x 6,2cm


KOMPLET ZAWIERA

- Sterownik
- Kabel z potencjometrem
- Instrukcje obsługi
- Rok gwarancji
- Fakturę VAT

Cena  6 933zł

Elektroniczny sterownik silników szczotkowych prądu stałego, z odzyskiem energii podczas hamowania.
Służy do płynnej regulacji obrotów silnika na napięcie 18V...90V. Za pomocą tego urządzenia można regulować prędkość jazdy skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu lub innego pojazdu.

STEROWNIK POSIADA:
- zabezpieczenie termiczne, to znaczy gdy temperatura wewnątrz sterownik przekroczy 110 stopni C, to sterownik się wyłączy;
- zabezpieczenie prądowe, można ustawić jaki maksymalny prąd może podawać sterownik do silnika;
- wolny start (soft-start), można ustawić tak aby, silnik powoli się rozpędzał do maksymalnych obrotów.




Uruchomienie sterownika:
1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy sterownika.
2. Do zacisku B+ i M podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 700A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 100mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu 1 PWR i do zacisku B+ podłączyć włącznik.
8. Za pomocą włącznika można wyłączyć silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 700A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa sterownika i zacisk M.
12. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to można ją chłodzić wentylatorem.




Schemat podłączenia silnika z sterownikiem








 

Sterownik silnika indukcyjnego 50kW  18V...136V  460A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

DANE   TECHNICZNE

Maksymalna moc 50kW
Napięcie zasilania 18V...136V
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 460A
Maksymalny ciągły pobór prądu 230A
Waga urządzenia 4,5kg
Długość, szerokość i wysokość 30cm x 20cm x 10cm

KOMPLET ZAWIERA

- Regulator
- Sterownik
- Kabel z potencjometrem
- Enkoder
- Mocowanie Enkodera
- Instrukcje obsługi
- Rok gwarancji
- Fakturę VAT

Cena  11 885zł

Elektroniczny regulator obrotów do silników indukcyjnych z odzyskiem energii. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość płynięcia łodzi lub jazdy motocykla, gokarta, samochodu i innych pojazdów.
Sterownik posiada funkcję odzysku energii, w trakcie jazdy z góry i podczas hamowania, silnik zachowuje się jak prądnica, ładuje akumulatory.





Uruchomienie sterownika:
1. Do zacisków W, V i U podłączyć silnik dokładnie według rysunku.
2. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 50mm2.
3. Do zacisku - podłączyć minus zasilania.
4. Do zacisku + podłączyć plus zasilania.
5. Czerwony cienki kabel podłączyć do plusa akumulatora 12V.
6. Czarny cienki kabel podłączyć do minusa akumulatora 12V.
7. Połączenia należy wykonać zgodnie z rysunkiem.
8. Przed włączeniem sterownika, potencjometr należy ustawić na zero ( początek regulacji ).
9. Za pomocą włącznika można włączać silnik w każdym momencie jego pracy.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 500A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa sterownika i zaciski przewodów.
12. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy ją chłodzić wentylatorem.



Sterownik do silnika indukcyjnego - schemat połączeń







 

Sterownik silnika szczotkowego  57kW  18V...180V 400A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Maksymalna moc 57kW
Napięcie zasilania 18V...180V
Maksymalny ciągły pobór prądu 200A
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 400A
Waga urządzenia 3,8kg
Długość, szerokość i wysokość 25cm x 16cm x 8,5cm

KOMPLET ZAWIERA

- Sterownik
- Kabel z potencjometrem
- Instrukcje obsługi
- Rok gwarancji
- Fakturę VAT

Cena  7 132zł

Elektroniczny sterownik silników szczotkowych prądu stałego, z odzyskiem energii podczas hamowania. Służy do regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu lub innego pojazdu.




Uruchomienie sterownika:
1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy sterownika.
2. Do zacisku B+ i M podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 400A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 50mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Włącznik należy podłączyć do przewodu czerwonego i do zacisku + akumulatora 12V.
8. Aby uruchomić silnik potencjometr obrotów powinien być ustawiony na zero.
9. Za pomocą włącznika można wyłączyć silnik w każdym momencie jego pracy.
10. Potencjometr obrotów służy do regulacji obrotów silnika.
11. Potencjometr hamowania służy do ustawienia prądu odzysku podczas hamowania.
12. Podczas hamowania włącznik hamowania powinien być włączony.
13. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 700A.
14. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa sterownika i zacisk M.
15. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to można ją chłodzić wentylatorem.




Schemat podłączenia silnika z sterownikiem








 

Sterownik silnika szczotkowego  86kW  18V...180V 600A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Maksymalna moc 86kW
Napięcie zasilania 18V...180V
Maksymalny ciągły pobór prądu 300A
Maksymalny pobór prądu przez 60 sekund 600A
Waga urządzenia 3,4kg
Długość, szerokość i wysokość 25cm x 16cm x 8,5cm

KOMPLET ZAWIERA

- Sterownik
- Kabel z potencjometrem
- Instrukcje obsługi
- Rok gwarancji
- Fakturę VAT

Cena  11 092zł

Jest to elektroniczny sterownik silników szczotkowych prądu stałego, z odzyskiem energii podczas hamowania.
Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można regulować prędkość jazdy skutera,
motocykla, gokarta, łodzi, samochodu lub innego pojazdu.




Uruchomienie sterownika:
1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy sterownika.
2. Do zacisku B+ i M podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 600A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 100mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Włącznik należy podłączyć do przewodu czerwonego i do zacisku + akumulatora 12V.
8. Aby uruchomić silnik potencjometr obrotów powinien być ustawiony na zero.
9. Za pomocą włącznika można wyłączyć silnik w każdym momencie jego pracy.
10. Potencjometr obrotów służy do regulacji obrotów silnika.
11. Potencjometr hamowania służy do ustawienia prądu odzysku podczas hamowania.
12. Podczas hamowania włącznik hamowania powinien być włączony.
13. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 700A.
14. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa sterownika i zacisk M.
15. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to można ją chłodzić wentylatorem.




Schemat podłączenia silnika z sterownikiem









 

BEZPIECZNIK 150A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

DANE TECHNICZNE

Maksymalny prąd 150A
Długość, szerokość 81mm x 19mm
Średnica otworów 8mm

 

KOMPLET ZAWIERA

- Bezpiecznik
- Fakturę VAT

Cena  24zł



Bezpiecznik 150A . Służy do zabezpieczenia urządzenia przed zbyt wysokim prądem.










 

BEZPIECZNIK 200A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

DANE TECHNICZNE

Maksymalny prąd 200A
Długość, szerokość 81mm x 19mm
Średnica otworów 8mm

 

KOMPLET ZAWIERA

- Bezpiecznik
- Fakturę VAT

Cena  32zł



Bezpiecznik 200A . Służy do zabezpieczenia urządzenia przed zbyt wysokim prądem.








 

BEZPIECZNIK 300A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


DANE TECHNICZNE

Maksymalny prąd 300A
Długość, szerokość 81mm x 19mm
Średnica otworów 8mm

 

KOMPLET ZAWIERA

- Bezpiecznik
- Fakturę VAT

Cena  40zł



Bezpiecznik 300A . Służy  do  zabezpieczenia urządzenia przed zbyt wysokim prądem.









 

BEZPIECZNIK 400A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


DANE TECHNICZNE

Maksymalny prąd 400A
Długość, szerokość 81mm x 19mm
Średnica otworów 8mm

 

KOMPLET ZAWIER

- Bezpiecznik
- Fakturę VAT

Cena  64zł



Bezpiecznik 400A . Służy  do  zabezpieczenia urządzenia przed zbyt wysokim prądem.













 

BEZPIECZNIK 500A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

DANE TECHNICZNE

Maksymalny prąd 500A
Długość, szerokość 81mm x 19mm
Średnica otworów 8mm

 

KOMPLET ZAWIERA

- Bezpiecznik
- Fakturę VAT

Cena  71zł



Bezpiecznik 500A . Służy  do  zabezpieczenia urządzenia przed zbyt wysokim prądem.









 

BEZPIECZNIK 600A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

DANE TECHNICZNE

Maksymalny prąd 600A
Długość, szerokość 81mm x 19mm
Średnica otworów 8mm

 

KOMPLET ZAWIERA

- Bezpiecznik
- Fakturę VAT

Cena  80zł



Bezpiecznik 600A . Służy  do  zabezpieczenia urządzenia przed zbyt wysokim prądem.










 

ENKODER 100 IMPULSÓW NA OBRÓT

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

DANE TECHNICZNE

Typ enkodera RLE3806-AB-100N
Napięcie zasilania 5V ... 24V
Rozdzielczość 100 imp./obr
Maksymalna prędkość 5000 obr/min
Typ wyjścia open collector
Sygnały wyjściowe AB
Maksymalna częstotliwość 20 kHz
Średnica wałka 6mm
Długość wałka 17mm
Średnica enkodera 38mm
Długość przewodu 1,2m
Waga 0,11kg

KOMPLET ZAWIERA
Enkoder, instrukcja obsłgi, gwarancję, fakturę vat.

Cena  386zł

Enkoder to urządzenie elektroniczne pokazujące położenie wału silnika w danej chwili. Może służyć do sterowania pozycją maszyny, ewentualnie do obliczenia prędkości silnika


Opis kabelków enkodera:
Czerwony
Plus
Czarny
Minus
Biały
A
Zielony
B










 

SZCZOTKOTRZYMACZ  DO SILNIKA  16KW


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Ilość szczotek 6
Długość, szerokość i wysokość szczotki 23mm x 26mm x 7mm
Średnica zewnętrzna pierścienia 165mm
Waga urządzenia 0,6kg

 

KOMPLET ZAWIERA

- Szczotkotrzymacz z
  kompletem 6 szczotek  i 6 sprężyn
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Cena  1 028zł



Szczotkotrzymacz do silnika 16kW z kompletem 6 szczotek i 6 sprężyn. Pasuje do: silnika szczotkowego o mocy 16kW z naszej oferty









 

SZCZOTKOTRZYMACZ  DO SILNIKA  23KW


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Ilość szczotek 8
Długość, szerokość i wysokość szczotki 23mm x 26mm x 7mm
Średnica zewnętrzna pierścienia 195mm
Waga urządzenia 0,9kg

 

KOMPLET ZAWIERA

- Szczotkotrzymacz z
  kompletem 8 szczotek  i 8 sprężyn
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Cena  1 082zł



Szczotkotrzymacz do silnika 23kW z kompletem 8 szczotek i 8 sprężyn. Pasuje do: silnika szczotkowego o mocy 23kW z naszej oferty








 

SZCZOTKOTRZYMACZ  DO SILNIKA   32KW


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

DANE TECHNICZNE

Ilość szczotek 16
Długość, szerokość i wysokość szczotki 24mm x 19,5mm x 7mm
Średnica zewnętrzna pierścienia 195mm
Waga urządzenia 1kg

 

KOMPLET ZAWIERA

- Szczotkotrzymacz z   kompletem 16 szczotek
  i 16 sprężyn
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Cena  1 288zł



Szczotkotrzymacz do silnika 32kW z kompletem 16 szczotek i 16 sprężyn. Pasuje do: silnika szczotkowego o mocy 32kW z naszej oferty









 

TERMOMETR MONTAŻOWY Z SONDĄ OD -50stC DO 110stC


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Zasilanie 2 baterie LR44 1,5V 200A
Długość, szerokość , wysokość 48mm x 28,6mm x 15,5mm
Pomiar temperatury co 2 sekundy
Zakres temperatur od -50stC do 110stC
Rozdzielczość 0,1 stC
Precyzja +/-1stC
Długość czujnika temperatury 1 metr

 

KOMPLET ZAWIERA

- Termometr
- Czujnik temperatury
- Fakturę VAT

Cena  45zł



Termometr montażowy z sondą, służy do pomiaru temperatury w zakresie od -50stC do 110stC.









 

NAKRĘTKI  MOSIĘŻNE   M10


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Średnica wewnętrzna 10mm
Szerokość nakrętki pod klucz 17mm
Grubość nakrętki 8mm
Materiał mosiądz
Gwint metryczny, prawy
Ilość: 6 szt.

 

KOMPLET ZAWIERA

- 6 sztuk nakrętek M10
- Fakturę VAT


Cena  40zł


Komplet 6 szt. nakrętek mosiężnych M10












 

ZWORA  DO  PODŁĄCZENIA  SILNIKA  INDUKCYJNEGO  W  GWIAZDĘ


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Maksymalny prąd 600A
Długość, szerokość i grubość 78mm x 20mm x 3mm
Średnica otworów 11mm
Odległość między środkami otworów 26mm
Materiał miedź
Waga 33g

 

KOMPLET ZAWIERA

- Zworę do silnika  indukcyjnego
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Cena  69zł



Zwora do silnika indukcyjnego, służy do podłączenia silnika indukcyjnego w gwiazdę.









 

KABEL USB-RS232  DO ZMIANY USTAWIEŃ STEROWNIKÓW

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Zgodny z USB 1.1 / USB 2.0 / USB 3.0
Chipset Prolific PL-2303 Link
Złącze RS-232 DB9M ( 9 pin )
Długość kabla 1,50 m
Kolor czarny

 

KOMPLET ZAWIERA

- Kabel USB-RS232
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Cena  158zł



Kabel służy do połączenia komputera lub laptopa z sterownikiem. Za pomocą komputera można zmienić ustawienia sterownika. Kabel łączy port szeregowy RS-232 sterownika z portem USB komputera lub laptopa.








 

STOPKA  PŁYNNEJ  REGULACJI  OBROTÓW


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Napięcie zasilania 5V
Długość, szerokość i wysokość 13,7cm x 5,6cm x 12,7cm
Wymiary stopki 17,7cm x 5,6cm
Średnica otworów 8mm
Długość kabla 1,5m
Waga urządzenia 0,39kg

 

KOMPLET ZAWIERA

- Stopka do sterownika
- Gwarancję
- Fakturę VAT

Cena  397zł



Stopka do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy pojazdu elektrycznego. Pasuje do sterowników silników elektrycznych z naszej oferty. Oznaczenia przewodów: czerwony +5V, zielony - sygnał , zółty - masa.












 

WENTYLATOR   12V  DO   CHŁODZENIA   SILNIKA   ELEKTRYCZNEGO   LUB   STEROWNIKA



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

DANE TECHNICZNE

Zasilanie 12V
Maksymalna moc 40W
Maksymalny pobór prądu 3,24A
Szerokość x wysokość x głębokość 120mm x120mm x 45mm
Średnica turbinki 110mm
Waga 0,5kg

 

KOMPLET ZAWIERA

- Wentylator
- Gwarancję
- Instrukcję
- Fakturę VAT

Cena  197zł



Wentylator przeznaczony do chłodzenia silnika elektrycznego lub sterownika. Dzięki niemu silnik lub sterownik może dłużej pracować z pełną mocą. Można zastosować termostat, który będzie automatycznie włączał wentylator.



Uruchomienie urządzenia:

1. Najpierw wentylator należy przymocować na tylną część silnika lub na sterownik w miejscu gdzie się najbardziej nagrzewa.
2. Przewód zasilający podłączyć do zasilania 12V.
3. Przewód oznaczony na czerwono podłączyć do plusa zasilania a czarny należy podłączyć do minusa zasilania.




GWARANCJA

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie urządzenia.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:

1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.

 








 

WENTYLATOR   12V  Z  POTENCJOMETREM   DO  CHŁODZENIA   SILNIKA   LUB   STEROWNIKA



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

DANE TECHNICZNE

Zasilanie 12V
Maksymalna moc 40W
Maksymalny pobór prądu 3,24A
Szerokość x wysokość x głębokość 120mm x120mm x 45mm
Średnica turbinki 110mm
Waga 0,5kg

 

KOMPLET ZAWIERA

- Wentylator
- Gwarancję
- Instrukcję
- Fakturę VAT

Cena  257zł



Wentylator przeznaczony do chłodzenia silnika elektrycznego lub sterownika. Dzięki niemu silnik lub sterownik może dłużej pracować z pełną mocą. Wentylator wyposażony jest w potencjometr. Za pomocą potencjometru można regulować obroty wentylatora.


Uruchomienie urządzenia:


1. Najpierw wentylator należy przymocować na tylną część silnika lub na sterownik w miejscu gdzie się najbardziej nagrzewa.
2. Przewód zasilający podłączyć do zasilania 12V.
3. Przewód oznaczony na czerwono podłączyć do plusa zasilania a czarny należy podłączyć do minusa zasilan
ia.



GWARANCJA:

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie urządzenia.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:

1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.












 

Pojazdy elektryczne








10 najlepszych samochodów elektrycznych na 2020 r.






 

Tesla Model X P100D - prędkość 249km/h przyśpieszenie 2,9s
moc 508kW zasięg 465km waga 2441kg







Toyota Prius Plug-in hybrid - prędkość napęd: elektryczny 135km/h , spalinowy 162km/h
przyśpieszenie 11,1s łączna moc 90kW zasięg na silniku elektrycznym 50km waga 1550kg

BMW i3 94Ah Range Extender - prędkość 150km/h
przyśpieszenie 8,1s moc 125kW zasięg 330km waga 1440kg

Nissan LEAF - prędkość 144km/h przyśpieszenie
7,9s moc 110kW zasięg 378km waga 1594kg







Drive eO PP100 najmocniejszy samochód elektryczny
260km/h 3,5s 1190kW 1200kg 2520Nm

RIMAC Concept S najszybszy samochód elektryczny
365km/h 2,5s 1018kW 1800kg 1800Nm

White Zombie, najszybciej startujący samochód
elektryczny 199km/h 1,8s 570kW 193km 1065kg 355V







Subaru Impreza WRX z silnikiem elektrycznym

Porsche 911 z silnikiem elektrycznym

Samolot elektryczny Cri Cri - E-Cristaline.
Rekord prędkości 283km/h pobity przez
pilota Huguesa Duvala 11 czerwca 2011

Helikopter elektryczny Tier 1 Engineering,
lot 20 minut prędkość 148km/h








 

Tesla Model X P100D  -  prędkość 249km/h    przyśpieszenie 2,9s    moc 508kW
    zasięg 465km    waga 2441kg



Strona producenta









 

Toyota Prius Plug-in hybrid  -  prędkość napęd: elektryczny 135km/h , spalinowy 162km/h     przyśpieszenie 11,1s
    łączna moc 90kW    zasięg na silniku elektrycznym 50km    waga 1550kg  




Strona producenta









 

BMW i3 94Ah Range Extender  -  prędkość 150km/h    przyśpieszenie 8,1s    
moc 125kW    zasięg 330km    waga 1440kg




Strona producenta










 

Nissan LEAF  -  prędkość 144km/h    przyśpieszenie 7,9s    moc 110kW    zasięg 378km    waga 1594kg  




Strona producenta









 

Drive eO PP100 najmocniejszy samochód elektryczny    prękość 260km/h    przyśpieszenie 3,5s
    moc 1190kW    waga 1200kg    moment obrotowy 2520Nm











 

RIMAC Concept S  najszybszy samochód elektryczny    prędkość 365km/h    przyśpieszenie 2,5s
    moc 1018kW    waga 1800kg    moment obrotowy 1800Nm




Strona producenta









 

White Zombie, najszybciej startujący samochód elektryczny    prędkość 199km/h    przyśpieszenie 1,8s
    moc 570kW    zasięg 193km    waga 1065kg    napięcie 355V




Strona producenta









 

Porsche 911 z silnikiem elektrycznym











 

Samolot elektryczny Cri Cri - 4 silnikowy




Strona z informacjami









 

Helikopter elektryczny Tier 1 Engineering,     lot 20minut     prędkość 148km/h


Strona z informacjami









 

Pojazdy elektryczne klientów którzy zamontowali nasze silniki




Elektryczny Fiat Cinquecento z silnikiem
szczotkowym 23kW i sterownikiem 72V 400A







Silnik szczotkowy 32kW zamontowany do skrzyni
biegów i sprzęgła w maluchu, próba bez obciążenia.

Pierwsze jazdy próbne elektrycznego malucha
z silnikiem szczotkowym 32kW i sterownikiem 57kW.

Przykład montażu potencjometru do pedału gazu

Fiat 126p po konwersji na elektryczny - 2017r

Silnik INTO raz jeszcze - tuż po wyważeniu koła zamachowego









 

Elektryczny Fiat Cinquecento z silnikiem szczotkowym 23kW i sterownikiem 72V 400A











 

Silnik szczotkowy 32kW zamontowany do skrzyni biegów i sprzęgła w maluchu, próba bez obciążenia.









 

Pierwsze jazdy próbne elektrycznego malucha z silnikiem szczotkowym 32kW i sterownikiem 57kW.









 

Przykład montażu potencjometru do pedału gazu

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie









 

Fiat 126p po konwersji na elektryczny - 2017r











 

Silnik INTO - tuż po wyważeniu koła zamachowego









 

Montaż silnika elektrycznego w samochodzie BMW









 

Montaż silnika elektrycznego w samochodzie Suzuki Swift











 

PRZELICZANIE   JEDNOSTEK   MIAR


Moc: z kilowatów na konie mechaniczne

1 kW (kilowat) = 1,36 KM (konie mechaniczne).

Wpisz w oknie wartość jednostki i naciśnij "Przelicz".

moc w kW   moc w KM
Zamiast przecinka wpisz kropkę np: 1.5
Ciąg silnika: z LBS na waty

1 LBS = 13,535 W.

Wpisz w oknie wartość jednostki i naciśnij "Przelicz".
LBS   waty
Zamiast przecinka wpisz kropkę np: 1.5
Prędkość: z km/h, na mile na godzinę

1 km/h (kilometr na godzinę) = 0,6214 mph (mile na godzinę).

Wpisz w oknie wartość jednostki i naciśnij "Przelicz".
prędkość w km/h   prędkość w mph
Zamiast przecinka wpisz kropkę np: 1.5




Długość: z cali na centymetry

1 cal = 2,54 cm.

Wpisz w oknie wartość jednostki i naciśnij "Przelicz".
długość w calach   długość w centymetrach
Zamiast przecinka wpisz kropkę np: 1.5
Temperatura: Celsiusz, Fahrenheit, kelwin

Wpisz w oknie wartość jednostki.
[°C] [°F] [K]
Zamiast przecinka wpisz kropkę np: 1.5
Ciężar: z funtów na kilogramy

1 lb (funt) = 0,45359237kg (kilogramy).

Wpisz w oknie wartość jednostki i naciśnij "Przelicz".
waga w funtach   waga w kilogramach
Zamiast przecinka wpisz kropkę np: 1.5




Moment obrotowy: z ft lb na niutonometry

1 Nm (niutonometr) = 0.73756214837 ft lb.

Wpisz w oknie wartość jednostki i naciśnij "Przelicz".
moment obrotowy w ft lb   moment
obrotowy
w Nm
Zamiast przecinka wpisz kropkę np: 1.5
Moc silnika elektrycznego

Wpisz moment obrotowy silnika w Nm i obroty silnika
(obr/min) oraz naciśnij przycisk "Przelicz".
moment  
obrotowy
w Nm    
obroty obr/min
moc w kW
Zamiast przecinka wpisz kropkę np: 1.5
Moment obrotowy silnika elektrycznego

Wpisz moc silnika w kW i obroty silnika
(obr/min) oraz naciśnij przycisk "Przelicz".
moc w kW obroty obr/min
moment  
obrotowy
w Nm    
Zamiast przecinka wpisz kropkę np: 1.5




 
Przelicznik jednostek ciśnienia: atmosfera , megapaskal , bar , funt na cal kwadratowy

1 atm = 0,101325 MPa
1 atm = 14,696 psi


Wpisz w oknie wartość jednostki i naciśnij "Przelicz".
ciśnienie w atm ciśnienie w MPa ciśnienie w bar ciśnienie w psi

Zamiast przecinka wpisz kropkę np: 1.5
 









 

Najczęściej zadawane pytania

  • Jaki jest koszt przejechania pojazdem elektrycznym 100km?
    Koszt przejechania 100km pojazdem elektrycznym jest średnio 5 razy niższy niż pojazdem z napędem spalinowym.
  • Który silnik klienci najczęściej kupują do napędu samochodu ?
    Najczęściej sprzedawany jest silnik szczotkowy o mocy 23kW.
  • Jaki jest koszt całego kompletu silnika 23kW z akumulatorami kwasowymi 300kg i pozostałymi akcesoriami do przeróbki samochodu na elektryczny?
    Koszt całego kompletu wynosi około 12000zł.
  • Jaką prędkość osiągnie samochód z silnikiem o mocy 23kW?
    Po dłuższym rozpędzeniu przekroczy 120km/h.
  • Ile kilometrów można przejechać samochodem elektrycznym z 6 akumulatorami kwasowymi o pojemności 100Ah?
    Można przejechać 50km, ale tylko wtedy gdy będziemy jechać z prędkością około 50km/h.
  • Ile kilometrów można przejechać pojazdem elektrycznym z akumulatorami o wadze 300 kg?
    Na akumulatorach kwasowych można przejechać ok 150 km ale jadąc tylko z prędkością 50km/h . Można przejechać nawet 300 km ale na akumulatorach litowych i jadąc z prędkością ok 90km/h.
  • Na ile lat wystarczą akumulatory, przy jeździe 50km dziennie?
    Akumulatory litowe można użytkować co najmniej przez 5 lat, a kwasowe tylko przez 1 rok.
  • Dlaczego silniki indukcyjne nie posiadają wentylatora?
    Ponieważ mają szerokie zastosowanie. Wentylator jest niepotrzebny, gdy silnik pracuje krótko lub gdy pracuje z małą mocą. Wentylator należy zamontować wtedy, gdy stwierdzimy że silnik się mocno grzeje, przekracza temperaturę 70 stopni C.
  • Czy sprzęgło i skrzynia biegów jest potrzebna w pojeździe elektrycznym?
    Pojazd bez sprzęgła i bez skrzyni biegów jest prostszy, bardziej trwały i wygodniejszy w obsłudze, ale wymaga zastosowania silnika czterokrotnie mocniejszego.
  • Czy do napędu motocykla można zamontować silnik indukcyjny?
    Można, ale należy założyć takie przełożenie, aby na 1 obrót koła było co najmniej 10 obrotów osi silnika.
  • Jaką prędkość osiągnie motocykl z silnikiem indukcyjnym o mocy 20kW?
    Jeżeli motocykl nie będzie miał biegów to osiągnie prędkość tylko około 60km na godzinę. Aby motocykl mógł uzyskać prędkość ponad 100km na godzinę i mieć duże przyśpieszenie, to powinien mieć skrzynię biegów lub wariator taki jaki jest w skuterach.
  • Ile kilometrów można przejechać motocyklem elektrycznym z akumulatorami o wadze 50kg?
    W motocyklu elektrycznym akumulatory litowe o wadze 50kg wystarczą na przejechanie ok. 250km, ale wtedy gdy będziemy jechać ekonomicznie z prędkością ok. 60km/h. Jadąc z prędkością 90km/h zasięg zmniejszy się prawie o połowę.












 

Sposoby chłodzenia silnika

Silnik elektryczny podobnie jak silnik spalinowy wymaga chłodzenia. Silnik spalinowy najlepiej pracuje i osiąga największą moc, gdy jego temperatura wynosi około 90 stopni C. Silnik elektryczny, im bardziej jest chłodzony tym może dłużej pracować z pełną mocą. Silnik elektryczny najlepiej pracuje i osiąga największą moc, gdy jego temperatura wynosi około 50 stopni C.

Do silnika chłodzonego powietrzem polecam wentylator o mocy conajmniej 40W. Wentylator można zasilać z akumulatora 12V. Wentylator wyposażony jest w potencjometr. Za pomocą potencjometru można płynnie regulować obroty wentylatora.

Do silnika chłodzonego olejem należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową i zbiorniczek wyrównawczy. To wszystko wypełnić rzadkim olejem stosowanym w klimatyzacji na przykład Reniso KM 32. Gdy silnik będzie się kręcić to olej zacznie samoczynnie krążyć. Do silnika można podłączyć pompkę oleju. Pompka zwiększy prędkość krążącego oleju, i silnik będzie lepiej chłodzony.















P.P.H.U. "INTO"   Adam Szymański   57-100 Strzelin   ul. Kamienna 3   tel. 691 51 62 70   into@into.pl   NIP: 914-000-85-78   Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie   Numer konta 69 9588 0004 0012 6003 2000 0010
Zakład czynny od 8:00 do 16:00 w soboty od 8:00 do 14:00