into@into.pl    tel. 691516270     aktualizacja dn. 14-01-2025
Mapa
adres
  Silniki   Zestawy
silnik i sterownik
Sterowniki do silnika Akcesoria Pojazdy elektryczne Pojazdy elektryczne
naszych klientów
Przeliczanie jednostek Najczęściej zadawane pytania Sposoby chłodzenia silnika





Silnik elektryczny do łodzi samochodu motocykla gokarta tel. 691516270


Silniki  elektryczne  do  motocykli,  samochodów,  łodzi      Ceny brutto


16kW   20Nm 
 Silnik BLDC
24V... 180V   4,5kg

cena  1 665zł


24kW   28Nm 
Silnik indukcyjny
24V... 200V   7,5kg

cena  3 444 zł


24kW   28Nm 
Silnik indukcyjny
24V... 200V   7,5kg

cena  3 690 zł


30kW   46Nm 
Silnik BLDC
24V... 120V   10,3kg

cena  3 200zł


35kW   30Nm 
Silnik indukcyjny
400V   7,5kg

cena  3 936 zł


38kW   50Nm 
Silnik indukcyjny
24V... 200V    12kg

cena  5 166zł


38kW   50Nm 
Silnik indukcyjny
24V... 200V   12kg

cena  5 412 zł



48kW   50Nm 
Silnik indukcyjny
400V    12kg

cena  5 658 zł



62kW   90Nm 
Silnik indukcyjny
48V... 200V     18kg

cena  6 642 zł



62kW   90Nm 
Silnik indukcyjny
48V... 200V    20kg

cena  6 888 zł



70kW   84Nm 
Silnik indukcyjny
400V    20kg

cena  7 134 zł



100kW   160Nm 
Silnik indukcyjny
48V... 220V    25kg

cena  7 380 zł


100kW   160Nm 
Silnik indukcyjny
48V... 220V    25kg

cena  9 102 zł


100kW   160Nm 
Silnik indukcyjny
48V... 220V   31kg

cena  9 471zł



110kW   140Nm 
Silnik indukcyjny
400V   25kg

cena  9 840 zł



160kW   300Nm 
Silnik indukcyjny
48V... 300V   64kg

cena  13 530zł


250kW   500Nm 
Silnik indukcyjny
48V... 400V   82kg

cena  17 580zł






Zestawy   napędowe   do   łodzi   i   pojazdów      Ceny brutto

8kW    20Nm
Polecany do skuterów, motocykli, gokartów.
Silnik 16kW z sterownikiem 8kW
 waga 5kg

cena    3 289zł

10kW    20Nm
Polecany do skuterów, łodzi, gokartów
Silnik 24kW z sterownikiem 14kW
 waga 9kg

cena  6 613 zł

12kW    28Nm
Polecany do skuterów, gokartów.
Silnik 30kW z sterownikiem 12kW
 waga 11,2kg

cena   5 270zł

dokładny opis

14kW    33Nm
Polecany do motocyki, łodzi, gokartów
Silnik 38kW z sterownikiem 14kW
 waga 14kg

cena  8 335zł

dokładny opis

18kW    43Nm
Polecany do skuterów, gokartów.
Silnik 30kW z sterownikiem 18kW
 waga 11,5kg

cena    6 187

dokładny opis

20kW    48Nm
Polecany do motocyki, łodzi, gokartów
Silnik 38kW z sterownikiem 25kW

 waga 13,6kg

cena  9 850 zł

dokładny opis

22kW    75Nm
Polecany do samochodów
Silnik 62kW z sterownikiem 25kW
 waga 21,6kg

cena  11 572 zł

dokładny opis

25kW    88Nm
Polecany do samochodów, łodzi
Silnik 100kW z sterownikiem 25kW
 waga 32,6kg

cena  14 155 zł

dokładny opis

36kW    90Nm
Polecany do samochodu
Silnik 62kW z sterownikiem 50kW
 waga 24,5kg

cena  18 527zł

dokładny opis

50kW    130Nm
Polecany do samochodów, łodzi, jachtów
Silnik 100kW z sterownikiem 50kW
 waga 36kg

cena  21 356zł









Sterowniki   silnika     Ceny brutto


dokładny opis

  4,8kW 
Sterownik
silnika szczotkowego
9V...60V   80A   1,1kg

cena 693zł


dokładny opis

  8kW 
Sterownik
silnika BLDC
18V...90V   90/120A   1,5kg

cena  1 624zł


dokładny opis

  9,6kW 
Sterownik
silnika szczotkowego
18V...60V   200A   1,5kg

cena  2 575zł


dokładny opis

  12kW 
Sterownik
silnika BLDC
18V...90V   180/200A   0,9kg

cena 2 070zł


dokładny opis

14kW 
Sterownik
silnika indukcyjnego
18V...90V   200A   1,3kg

cena  3 169zł


dokładny opis

  18kW 
Sterownik
silnika BLDC
18V...86V   250A   1,2kg

cena 2 989zł


dokładny opis

20kW 
Sterownik
silnika indukcyjnego
18V...90V   280A   1,4kg

cena  3 566zł


dokładny opis

25kW 
Sterownik
silnika indukcyjnego
40V...100V   400A   1,6kg

cena  4 684zł


dokładny opis

  29kW 
Sterownik
silnika szczotkowego
18V...90V   400A   1,3kg

cena  3 368zł



dokładny opis

  33kW 
Sterownik
silnika szczotkowego
18V...60V   550A   1,5kg

cena  3 190zł



dokładny opis

  36kW 
Sterownik
silnika indukcyjnego
18V...90V   500A   3,1kg

cena  6 765zł


dokładny opis

37kW 
Sterownik
silnika indukcyjnego
18V...90V   520A   2,6kg

cena  8 518zł



dokładny opis

  48kW 
Sterownik
silnika szczotkowego
18V...136V   400A   1,9kg

cena  5 745zł



dokładny opis

  50kW 
Sterownik
silnika szczotkowego
18V...90V   700A   1,6kg

cena  6 933zł


dokładny opis

50kW 
Sterownik
silnika indukcyjnego
18V...136V   460A   4,5kg

cena 11 885zł



dokładny opis

  57kW 
Sterownik
silnika szczotkowego
18V...180V   400A   3,4kg

cena 7 132zł



dokładny opis

  86kW 
Sterownik
silnika szczotkowego
18V...180V   600A   3,4kg

cena 11 092zł






Akcesoria do pojazdów elektrycznych     Ceny brutto



dokładny opis

 Bezpiecznik 150A

 

cena  24zł



dokładny opis

 Bezpiecznik 200A

 

cena  32zł



dokładny opis

 Bezpiecznik 300A

 

cena  40zł



dokładny opis

 Bezpiecznik 400A

 

cena  64zł



dokładny opis

 Bezpiecznik 500A

 

cena  71zł



dokładny opis

 Bezpiecznik 600A

 

cena  80zł

dokładny opis

Enkoder,
100 imp./obr     
waga 0,11kg

 

cena  386zł


dokładny opis

40W
  Wentylator
do chłodzenia
12V ,  40W ,  0,5kg

cena  197zł


dokładny opis

40W
  Wentylator
z potencjometrem
12V ,   40W ,  0,5kg

cena  257zł




dokładny opis

 Termometr 110stC

 

  cena  45zł



dokładny opis

  Komplet  nakrętek mosiężnych M10  

  cena  40zł



dokładny opis

  Zwora  do podłączenia 
 silnika w gwiazdę  
waga 33g

cena  69zł


dokładny opis

Kabel USB-RS232
do zmiany ustawień
sterowników

cena  158zł


dokładny opis

  Stopka płynnej 
regulacji obrotów 
waga 0,39kg

cena  397zł


dokładny opis

16kW
  Szczotkotrzymacz
 z kompletem  szczotek
waga 0,6kg

cena  1 028zł


dokładny opis

23kW
  Szczotkotrzymacz
  z kompletem  szczotek
waga 0,9kg

cena  1 082zł


dokładny opis

32kW
Szczotkotrzymacz
  z kompletem szczotek 
  waga 0,9kg

cena   1 288zł




















 

Silnik  bezszczotkowy BLDC  16kW  24V...180V

dokładny opis

DANE TECHNICZNE

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 90V 120V 180V
Maksymalna moc przez 20 sekund 2,1kW 3,2kW 4,3kW 8kW 11kW 16kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 1kW 1,6kW 2,1kW 4kW 5,5kW 8kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 120A 120A 120A 120A 120A 120A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 60A 60A 60A 60A 60A 60A
Obroty bez obciążenia 1300 rpm 2000 rpm 2700 rpm 5000 rpm 6700 rpm 10000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 1000 rpm 1500 rpm 2000 rpm 3800 rpm 5000 rpm 7600 rpm
Maksymalny moment obrotowy 20Nm 20Nm 20Nm 20Nm 20Nm 20Nm
Średnica osi 24,6mm
Średnica silnika 147mm
Waga silnika 4,5kg


KOMPLET   ZAWIERA
 Silnik z termometrem, gwarancja 5 lat, termometr cyfrowy, instrukcja obsługi, fakturę VAT

Cena  1 665zł


 

Silnik najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów, pontonu, łódki, motorówki i innych lekkich jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń które wymagają łagodny start.

Moc silnika zależy od chłodzenia, im silnik jest lepiej chłodzony tym dłużej pracuje z maksymalną mocą. Aby zwiększyć chłodzenie, po bokach silnika można zamontować dwa mocne wentylatory. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może bez przerwy pobierać prąd 60A, osiągając moc 8kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 120A, wtedy osiąga moc 16kW. Temperatura silnika nie może przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą od napięcia, im wyższe napięcie na silnik, tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 180V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 7600 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.

 






dokładny opis












 

Silnik  indukcyjny asynchroniczny  24kW  24V...200V  chłodzony olejem

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 144V 200V
Maksymalna moc przez 20 sekund 3kW 4,5kW 6kW 9kW 18kW 24kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 2kW 3kW 4kW 6kW 12kW 16kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 350A 350A 350A 350A 350A 350A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 230A 230A 230A 230A 230A 230A
Obroty bez obciążenia 7000 rpm  11000 rpm 15000 rpm  15000 rpm 15000 rpm 15000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 1000 rpm 1500 rpm 2000 rpm  3000 rpm 6000 rpm  8200 rpm
Maksymalny moment obrotowy 28Nm 28Nm 28Nm  28Nm 28Nm  28Nm
Średnica osi
14mm
Średnica silnika
137mm
Waga silnika
7,5kg

KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja obsługi, fakturę VAT.

Cena   3 444zł

Silnik najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów oraz pontonu, łódki, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start.

Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 24V to osiąga moc tylko 3kW a gdy jest zasilany z napięcia 200V to osiąga moc aż 24kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 230A, a przy zasilaniu 200V osiąga moc 16kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 350A, osiąga wtedy moc 24kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 0,5 litra oleju Reniso Km32, który jest stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 200V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 8200 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą.

 





 

Silnik Indukcyjny 100kW - wymiary












 

Silnik  indukcyjny asynchroniczny z kołnierzem  24kW  24V...200V  chłodzony olejem

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 


DANE TECHNICZNE

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 144V 200V
Maksymalna moc przez 20 sekund 3kW 4,5kW 6kW 9kW 18kW 24kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 2kW 3kW 4kW 6kW 12kW 16kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 350A 350A 350A 350A 350A 350A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 230A 230A 230A 230A 230A 230A
Obroty bez obciążenia 7000 rpm  11000 rpm 15000 rpm  15000 rpm 15000 rpm 15000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 1000 rpm 1500 rpm 2000 rpm  3000 rpm 6000 rpm  8200 rpm
Maksymalny moment obrotowy 28Nm 28Nm 28Nm  28Nm 28Nm  28Nm
Średnica osi
14mm
Średnica silnika
137mm
Waga silnika
7,5kg

KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat , instrukcja obsługi, fakturę VAT
.

Cena   3 690zł

Silnik najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów oraz pontonu, łódki, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start.

Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 24V to osiąga moc tylko 3kW a gdy jest zasilany z napięcia 200V to osiąga moc aż 24kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 230A, a przy zasilaniu 200V osiąga moc 16kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 350A, osiąga wtedy moc 24kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 0,5 litra oleju Reniso Km32, który jest stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 200V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 8200 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą.

 







Silnik Indukcyjny 24kW - wymiary












 

Silnik  bezszczotkowy BLDC  30kW  24V...120V

DANE TECHNICZNE

Napięcie silnika 24V 36V 48V 90V 120V
Maksymalna moc przez 20 sekund 6kW 9kW 12kW 22kW 30kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 2kW 4,5kW 6kW 11kW 15kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 300A 300A 300A 300A 300A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 150A 150A 150A 150A 150A
Obroty bez obciążenia 1 900 rpm 2 800 rpm 3 700 rpm 7 000 rpm 9 300 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 1 400 rpm 2 000 rpm 2 700 rpm 5 100 rpm 6 800 rpm
Maksymalny moment obrotowy 46Nm 46Nm 46Nm 46Nm 46Nm
Średnica osi 16mm
Średnica silnika 158mm
Waga silnika 10,3kg


KOMPLET   ZAWIERA
 
Silnik z termometrem, gwarancja 5 lat, termometr cyfrowy, instrukcja obsługi, fakturę VAT
.

Cena   3 200zł


 

Silnik najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów lub pontonu, łódki, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających.
Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń które wymagają łagodny start.

Moc silnika zależy od chłodzenia, im silnik jest lepiej chłodzony tym dłużej pracuje z maksymalną mocą. Aby zwiększyć chłodzenie, po bokach silnika można zamontować dwa mocne wentylatory. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle bez przerwy pobierać prąd 150A, osiągając moc 15kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 300A, wtedy osiąga moc 30kW. Temperatura silnika nie może przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą od napięcia, im wyższe napięcie na silnik, tym większe osiąga obroty.
Gdy silnik jest zasilany napięciem 120V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 6800 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.






















 

Silnik   indukcyjny   asynchroniczny   35kW   400V   chłodzony   olejem

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Napięcie zasilania 400V
Maksymalna moc przez 20 sekund 35kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 17kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 140A
Maksymalna czętotliwość 400Hz
Maksymalne obroty 12000rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 11000 rpm 
Maksymalny moment obrotowy 30Nm
Średnica osi 14mm
Średnica silnika 137mm
Waga silnika 7,5kg


KOMPLET ZAWIERA

Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja obsługi, fakturę VAT.

Cena   3 936zł

Silnik najbardziej polecany: do napędu urządzeń, które wymagają małego, lekkiego i mocnego silnika.

Jeżeli silnik będzie pracował krótko z dużymi przerwami to do silnika wystarczy wlać tylko około 0,5 litra oleju stosowanego w chłodnictwie Reniso KM32. Aby silnik mógł pracować długo z dużą mocą to należy silnik podłączyć w trójkąt do falownika o mocy dwukrotnie większej niż silnik, to jest około 75kW i zamontować bardzo dobre chłodzenie. Do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć.
Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C. Gdy silnik ma bardzo dobre chłodzenie, to może ciągle pobierać prąd 70A, osiąga wtedy moc 17kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 140A, osiąga wtedy moc 35kW.

UWAGA ! Silnik nie wolno bezpośrednio podłączać do prądu trójfazowego 400V, należy podłączyć przezfalownik. Przewody łączące falownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą.



wykres dla silnika indukcyjnego 38kW






Silnik Indukcyjny 100kW - wymiary












 

Silnik  indukcyjny asynchroniczny  38kW  24V...200V  chłodzony olejem

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 144V 200V
Maksymalna moc przez 20 sekund 5kW 7kW 9kW 14kW 27kW 38kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 3kW 4,5kW 6kW 9kW 18kW 25kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 400A 400A 400A 400A 400A 400A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 260A 260A 260A 260A 260A 260A
Obroty bez obciążenia 4000 rpm  6000 rpm 8000 rpm 9000 rpm 11000 rpm 12000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 1000 rpm 1300 rpm 1700 rpm  2600 rpm 5200 rpm  7300 rpm
Maksymalny moment obrotowy 50Nm 50Nm 50Nm 50Nm 50Nm 50Nm
Średnica osi
19mm
Średnica silnika
154mm
Waga silnika
12kg


KOMPLET ZAWIERA

Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja obsługi, fakturę VAT.

Cena   5 166zł

Silnik najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów oraz pontonu, łódki, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start.

Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 24V to osiąga moc tylko 5kW a gdy jest zasilany z napięcia 200V to osiąga moc aż 38kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 260A, a przy zasilaniu 200V osiąga moc 25kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 400A, osiąga wtedy moc 38kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 0,8 litra oleju Reniso Km32, który jest stosowany w chłodnictwie.
Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 200V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 7300 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.



wykres dla silnika indukcyjnego 38kW






Silnik Indukcyjny 100kW - wymiary
"














 

Silnik  indukcyjny asynchroniczny  38kW  24V...200V  z kołnierzem chłodzony olejem

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


DANE TECHNICZNE

Napięcie zasilania 24V 36V 48V 72V 144V 200V
Maksymalna moc przez 20 sekund 5kW 7kW 9kW 14kW 27kW 38kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 3kW 4,5kW 6kW 9kW 18kW 25kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 400A 400A 400A 400A 400A 400A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 260A 260A 260A 260A 260A 260A
Obroty bez obciążenia 4000 rpm  6000 rpm 8000 rpm 9000 rpm 10000 rpm 12000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 1000 rpm 1300 rpm 1700 rpm  2600 rpm 5200 rpm  7300 rpm
Maksymalny moment obrotowy 50Nm 50Nm 50Nm 50Nm 50Nm 50Nm
Średnica osi
19mm
Średnica silnika
154mm
Waga silnika
12kg

KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja obsług, fakturę VAT
.

Cena   5 412zł

Silnik najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów oraz pontonu, łódki, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających.
Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start.

Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 24V to osiąga moc tylko 5kW a gdy jest zasilany z napięcia 200V to osiąga moc aż 38kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle pobierać prąd 260A, a przy zasilaniu 200V osiąga moc 25kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 400A, osiąga wtedy moc 38kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 0,8 litra oleju Reniso Km32, który jest stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 200V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 7300 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.



wykres dla silnika indukcyjnego 38kW






Silnik Indukcyjny 38kW - wymiary












 

Silnik  indukcyjny asynchroniczny  48kW  400V  chłodzony olejem

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


DANE TECHNICZNE

Napięcie zasilania 400V
Maksymalna moc przez 20 sekund 48kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 24kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 200A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 100A
Maksymalna częstotliwość 400Hz
Maksymalne obroty 12 000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 9200 rpm
Maksymalny moment obrotowy 50Nm
Średnica osi 19mm
Średnica silnika 154mm
Waga silnika 12kg

KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja obsługi, fakturę VAT
.

Cena  5 658 zł

Silnik najbardziej polecany: do napędu urządzeń, które wymagają małego, lekkiego i mocnego silnika.

Jeżeli silnik będzie pracował krótko z dużymi przerwami to do silnika wystarczy wlać tylko około 0,8 litra oleju stosowanego w chłodnictwie Reniso KM32.Aby silnik mógł pracować długo z dużą mocą to należy silnik podłączyć w trójkąt do falownika o mocy dwukrotnie większej niż silnik, to jest około 100kW i zamontować bardzo dobre chłodzenie.
Do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Gdy silnik ma bardzo dobre chłodzenie, to może ciągle pobierać prąd 100A, osiąga wtedy moc 24kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 200A, osiąga wtedy moc 48kW.

UWAGA ! Silnik nie wolno bezpośrednio podłączać do prądu trójfazowego 400V, należy podłączyć przezfalownik. Przewody łączące falownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą.



wykres dla silnika indukcyjnego 48kW






Silnik Indukcyjny 48kW - wymiary












 

Silnik  indukcyjny asynchroniczny  62kW  48V...200V  chłodzony olejem



DANE TECHNICZNE

Napięcie zasilania 48V 72V 120V 200V
Maksymalna moc przez 20 sekund 15kW 22kW 37kW 62kW
Moc przy pracy ciągłej 10kW 15kW 25kW 41kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 500A 500A 500A 500A
Maksymalny prąd przy pracy ciągłej 330A 330A 330A 330A
Maksymalna częstotliwość 113Hz 173Hz 266Hz 400Hz
Obroty bez obciążenia 34000 rpm  52000 rpm 8000 rpm  12000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 1600 rpm  2600 rpm 4000 rpm  6600 rpm
Max moment obrotowy 90Nm 90Nm 90Nm 90Nm
Średnica osi 24mm
Średnica silnika 171mm
Waga silnika 18kg

KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja obsługi, fakturę VAT

Cena   6 642zł

Silnik najbardziej polecany: do napędu quada, trójkołowca, buggy, samochodów osobowych i innych pojazdów, oraz pontonu, łódki, motorówki, katamarana i innych jednostek pływających.

Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 48V to osiąga moc tylko 15kW a gdy jest zasilany z napięcia 200V to osiąga moc aż 62kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 330A, a przy zasilaniu 200V osiąga moc 41kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 500A, osiąga wtedy moc 62kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1 litr oleju Reniso Km32, który jest stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 200V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 6600 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.























 

Silnik  indukcyjny asynchroniczny  62kW  48V...200V  z kołnierzem   chłodzony olejem

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Napięcie zasilania 48V 72V 120V 200V
Maksymalna moc przez 20 sekund 15kW 22kW 37kW 62kW
Moc przy pracy ciągłej 10kW 15kW 25kW 41kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 500A 500A 500A 500A
Maksymalny prąd przy pracy ciągłej 330A 330A 330A 330A
Obroty bez obciążenia 3400 rpm  5200 rpm 8000 rpm  12000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 1600 rpm 2400 rpm 4000 rpm  6600 rpm
Max moment obrotowy 90Nm 90Nm 90Nm 90Nm
Średnica osi
24mm
Średnica silnika
171mm
Waga silnika
20kg

KOMPLET ZAWIERA:
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja obsługi, fakturę VAT.

Cena   6 888zł

Silnik najbardziej polecany: do napędu quada, trójkołowca, buggy, samochodów osobowych i innych pojazdów, oraz pontonu, łódki, motorówki, katamarana i innych jednostek pływających.

Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 48V to osiąga moc tylko 15kW a gdy jest zasilany z napięcia 200V to osiąga moc aż 62kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 330A, a przy zasilaniu 200V osiąga moc 41kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 500A, osiąga wtedy moc 62kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1 litr oleju Reniso Km32, który jest stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 200V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 6600 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.











Silnik Indukcyjny 62kW - wymiary













 

Silnik  indukcyjny asynchroniczny  70kW  400V  chłodzony olejem

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


DANE TECHNICZNE

Napięcie zasilania 400V
Maksymalna moc przez 20 sekund 70kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 35kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 280A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 140A
Maksymalna częstotliwość 400Hz
Maksymalne obroty 12 000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 8 000 rpm
Maksymalny moment obrotowy 84Nm
Średnica osi 24mm
Średnica silnika 171mm
Waga silnika 20kg

KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja obsługi, fakturę VAT
.

Cena  7 134zł

Silnik najbardziej polecany: do napędu urządzeń, które wymagają małego, lekkiego i mocnego silnika.

Jeżeli silnik będzie pracował krótko z dużymi przerwami to do silnika wystarczy wlać tylko około 1 litr oleju stosowanego w chłodnictwie Reniso KM32. Aby silnik mógł pracować długo z dużą mocą to należy silnik podłączyć w trójkąt do falownika o mocy dwukrotnie większej niż silnik, to jest około 150kW i zamontować bardzo dobre chłodzenie.
Do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Gdy silnik ma bardzo dobre chłodzenie, to może ciągle pobierać prąd 140A, osiąga wtedy moc 35kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 280A, osiąga wtedy moc 70kW.

UWAGA ! Silnik nie wolno bezpośrednio podłączać do prądu trójfazowego 400V, należy podłączyć przezfalownik. Przewody łączące falownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą.



wykres dla silnika indukcyjnego 70kW






Silnik Indukcyjny 70kW - wymiary













 

Silnik  indukcyjny asynchroniczny  100kW  48V...220V


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

DANE TECHNICZNE

Napięcie zasilania 48V 72V 110V 220V
Maksymalna moc przez 5 sekund 22kW 33kW 50kW 100kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 7kW 11kW 17kW 33kW
Maksymalny pobór prądu przez 5 sekund 600A 600A 600A 600A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 200A 200A 200A 200A
Obroty bez obciążenia 8000 rpm  8000 rpm 8000 rpm  8000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 1300 rpm  2000 rpm 3000 rpm  6000 rpm
Maksymalny moment obrotowy 160Nm  160Nm 160Nm  160Nm
Średnica osi
28mm
Średnica silnika
193mm
Waga silnika
25kg

KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja obsługi, fakturę VAT.

Cena   7 380zł

Silnik najbardziej polecany: do napędu samochodów osobowych i innych pojazdów. Do łodzi, pontonu, motorówki, katamarana, barki, jachtu i innych jednostek pływających.

Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 48V to osiąga moc tylko 22kW a gdy jest zasilany z napięcia 220V to osiąga moc aż 100kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle, pobierać prąd 200A, a przy zasilaniu 220V osiąga moc 33kW, oraz może przez 5 sekund pobierać prąd 600A, osiąga wtedy moc 100kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to silnik wystarczy chłodzić tylko jednym wentylatorem. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to silnik należy chłodzić dwoma mocnymi wentylatorami. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 220V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 6000 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą.

 






dokładny opis














 

Silnik  indukcyjny asynchroniczny  100kW  48V...220V  chłodzony olejem

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

DANE TECHNICZNE

Napięcie zasilania 48V 72V 110V 220V
Maksymalna moc przez 20 sekund 22kW 33kW 50kW 100kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 15kW 22kW 33kW 67kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 600A 600A 600A 600A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 400A 400A 400A 400A
Obroty bez obciążenia 8000 rpm  8000 rpm 8000 rpm  8000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 1300 rpm  2000 rpm 3000 rpm  6000 rpm
Maksymalny moment obrotowy 160Nm  160Nm 160Nm  160Nm
Średnica osi
28mm
Średnica silnika
191mm
Waga silnika
25kg

KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja obsługi, fakturę VAT
.

Cena   9 102zł

Silnik najbardziej polecany: do napędu samochodów osobowych, dostawczych i innych pojazdów. Do łodzi, pontonu, motorówki, katamarana, barki, jachtu i innych jednostek pływających.

Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 48V, to osiąga moc tylko 22kW, a gdy jest zasilany z napięcia 220V, to osiąga moc aż 100kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle pobierać prąd 400A, a przy zasilaniu 220V osiąga moc 67kW oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 600A, osiąga wtedy moc 100kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1,2 litra oleju Reniso Km32, który jest stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 220V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 6000 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą.

 









Silnik Indukcyjny 100kW - wymiary












 

Silnik  indukcyjny asynchroniczny  100kW  48V...220V  z  kołnierzem  chłodzony olejem

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Napięcie zasilania 48V 72V 110V 220V
Maksymalna moc przez 20 sekund 22kW 33kW 50kW 100kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 15kW 22kW 33kW 67kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 600A 600A 600A 600A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 400A 400A 400A 400A
Obroty bez obciążenia 8000 rpm  8000 rpm 8000 rpm  8000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 1300 rpm  2000 rpm 3000 rpm  6000 rpm
Maksymalny moment obrotowy 160Nm  160Nm 160Nm  160Nm
Średnica osi
28mm
Średnica silnika
193mm
Waga silnika
31kg

KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja obsługi, fakturę VAT

Cena   9 471zł

Silnik najbardziej polecany: do napędu samochodów osobowych, dostawczych i innych pojazdów. Do łodzi, pontonu, motorówki, katamarana, barki, jachtu i innych jednostek pływających.
Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 48V to osiąga moc tylko 22kW a gdy jest zasilany z napięcia 220V to osiąga moc aż 100kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 400A, a przy zasilaniu 220V osiąga moc 67kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 600A, osiąga wtedy moc 100kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1,2 litra oleju Reniso Km32, który jest stosowany w chłodnictwie.
Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 220V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 6000 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą.

 







Silnik Indukcyjny 100kW - wymiary












 

Silnik  indukcyjny asynchroniczny  110kW  400V  chłodzony olejem

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


DANE TECHNICZNE

Napięcie zasilania 400V
Maksymalna moc przez 20 sekund 110kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 55kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 340A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 170A
Maksymalna częstotliwość 400Hz
Maksymalne obroty 12 000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 7 500 rpm
Maksymalny moment obrotowy 140Nm
Średnica osi 28mm
Średnica silnika 191mm
Waga silnika 29kg

KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja obsługi, fakturę VAT
.

Cena  9 840zł

Silnik najbardziej polecany: do napędu urządzeń, które wymagają małego, lekkiego i mocnego silnika.

Jeżeli silnik będzie pracował krótko z dużymi przerwami to do silnika wystarczy wlać tylko około 1 litr oleju stosowanego w chłodnictwie Reniso KM32. Aby silnik mógł pracować długo z dużą mocą to należy silnik podłączyć w trójkąt do falownika o mocy dwukrotnie większej niż silnik, to jest około 250kW i zamontować bardzo dobre chłodzenie.
Do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Gdy silnik ma bardzo dobre chłodzenie, to może ciągle pobierać prąd 170A, osiąga wtedy moc 55kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 340A, osiąga wtedy moc 110kW.

UWAGA ! Silnik nie wolno bezpośrednio podłączać do prądu trójfazowego 400V, należy podłączyć przez falownik. Przewody łączące falownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą.



wykres dla silnika indukcyjnego 110kW






Silnik Indukcyjny 110kW - wymiary

















 

Silnik  indukcyjny asynchroniczny  160kW  48V...300V  chłodzony olejem


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Napięcie zasilania 48V 72V 150V 300V
Maks. moc przez 20 sekund 26kW 38kW 80kW 160kW
Moc przy pracy ciągłej 17kW 25kW 53kW 107kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 700A 700A 700A 700A
Maks. prąd przy pracy ciągłej 470A 470A 470A 470A
Obroty bez obciążenia 5000 rpm  6000 rpm  7000 rpm 7000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 830 rpm  1200 rpm  2250 rpm 5100 rpm
Max moment obrotowy 300Nm  300Nm  300Nm 300Nm
Średnica osi
38mm
Średnica silnika
254mm
Waga silnika
64kg

KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja obsługi, fakturę VAT

Cena   13 530zł


Silnik najbardziej polecany: do napędu samochodów osobowych, dostawczych i innych pojazdów. Do łodzi, pontonu, motorówki, katamarana, barki, jachtu i innych jednostek pływających.

Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 48V to osiąga moc tylko 26kW a gdy jest zasilany z napięcia 300V to osiąga moc aż 160kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 470A, a przy zasilaniu 300V osiąga moc 107kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 700A, osiąga wtedy moc 160kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1,7 litra oleju stosowanego w chłodnictwie Reniso Km32. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 300V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 6000 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą.










Silnik Indukcyjny 250kW - wymiary















 

Silnik  indukcyjny asynchroniczny  250kW  48V...400V  chłodzony olejem


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

DANE TECHNICZNE

Napięcie zasilania 48V 100V 200V 400V
Maks. moc przez 20 sekund 31kW 62kW 125kW 250kW
Moc przy pracy ciągłej 21kW 41kW 83kW 170kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 900A 900A 900A 900A
Maks. prąd przy pracy ciągłej 600A 600A 600A 600A
Obroty bez obciążenia 3000 rpm 4000 rpm  5000 rpm 6000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 600 rpm 1200 rpm  2400 rpm 4800 rpm
Max moment obrotowy 500Nm 500Nm  500Nm 500Nm
Średnica osi
42mm
Średnica silnika
290mm
Waga silnika
82kg

KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja obsługi, fakturę VAT

Cena   17 580zł


Silnik najbardziej polecany: do napędu samochodów dostawczych, ciężarowych, busów, autobusów, innych pojazdów. Do łodzi, motorówki, katamarana, barki, jachtu i innych jednostek pływających.

Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 48V to osiąga moc tylko 31kW a gdy jest zasilany z napięcia 400V to osiąga moc aż 250kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 600A, a przy zasilaniu 400V osiąga moc 170kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 900A, osiąga wtedy moc 250kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 2 litry oleju stosowanego w chłodnictwie Reniso KM32. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 400V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 4800 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą.










Silnik Indukcyjny 250kW - wymiary




















 

Moc zestawu 8kW , najbardziej polecany do skuterów, motocykli, gokartów


dokładny opis dokładny opis

DANE   TECHNICZNE

Napięcie zasilania 84V
Maksymalna moc przez 20 sekund 8kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 4kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 120A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 60A
Obroty bez obciążenia 5000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 3800 rpm
Maksymalny moment obrotowy 20Nm
Waga całego zestawu 5kg

KOMPLET  ZAWIERA

- silnik z termometrem,
- sterownik z potencjometrem,
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat.

Cena 3 289zł

Zestaw najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów, pontonu, łódki, motorówki i innych lekkich jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń które wymagają łagodny start.

Moc silnika zależy od chłodzenia, im silnik jest lepiej chłodzony tym dłużej pracuje z maksymalną mocą. Aby zwiększyć chłodzenie, po bokach silnika można zamontować dwa mocne wentylatory. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może bez przerwy pobierać prąd 60A, osiągając moc 4kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 120A, wtedy osiąga moc 8kW. Temperatura silnika nie może przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą od napięcia, im wyższe napięcie na silnik, tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 84V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 3800 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.











Regulator obrotów - schemat połączeń













 

Moc zestawu 10kW, najbardziej polecany do skuterów, łodzi, gokartów


dokładny opisdokładny opis

DANE   TECHNICZNE

Napięcie zasilania 90V
Maksymalna moc przez 20 sekund 10kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 5kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 200A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 100A
Obroty bez obciążenia 5000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 4800 rpm
Maksymalny moment obrotowy 20Nm
Waga całego zestawu 9kg

KOMPLET  ZAWIERA

- silnik,
- sterownik z potencjometrem,
- enkoder z uchwytem,
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat.

Cena 6 613 zł

Zestaw najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów, pontonu, łodzi, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start.

Gdy silnik jest zasilany z napięcia 90V i jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 100A, osiąga moc 5kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 200A, osiąga wtedy moc 10kW.
Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 0,5 litra oleju Reniso KM32 który jest też stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 90V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 4800 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą.










Regulator obrotów - schemat połączeń













 

Moc zestawu 12kW, najbardziej polecany do skuterów, motocykli, gokartów


dokładny opis dokładny opis

DANE   TECHNICZNE

Napięcie zasilania 90V
Maksymalna moc przez 20 sekund 12kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 6kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 180A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 90A
Obroty bez obciążenia 7500 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 5300 rpm
Maksymalny moment obrotowy 28Nm
Waga całego zestawu 11,2kg

KOMPLET  ZAWIERA

- silnik,
- sterownik z potencjometrem,
- termometr,
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat.

Cena 5 270zł

Silnik najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów lub pontonu, łódki, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających.
Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń które wymagają łagodny start.

Moc silnika zależy od chłodzenia, im silnik jest lepiej chłodzony tym dłużej pracuje z maksymalną mocą. Aby zwiększyć chłodzenie, po bokach silnika można zamontować dwa mocne wentylatory. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle bez przerwy pobierać prąd 90A, osiągając moc 6kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 180A, wtedy osiąga moc 12kW.
Temperatura silnika nie może przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą od napięcia, im wyższe napięcie na silnik, tym większe osiąga obroty.
Gdy silnik jest zasilany napięciem 90V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 5300 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.










Regulator obrotów - schemat połączeń













 

Moc zestawu 14kW, najbardziej polecany do motocykli, łodzi, gokartów


dokładny opisdokładny opis

DANE   TECHNICZNE

Napięcie zasilania 90V
Maksymalna moc przez 20 sekund 14kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 7kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 200A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 100A
Obroty bez obciążenia 5000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 4000 rpm
Maksymalny moment obrotowy 33Nm
Waga całego zestawu 13,3kg

KOMPLET  ZAWIERA

- silnik,
- sterownik z potencjometrem,
- enkoder z uchwytem,
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat.

Cena 8 335 zł

Zestaw najbardziej jest polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów oraz pontonu, łodzi, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start.

Gdy silnik jest zasilany z napięcia 90V i jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 100A, osiąga moc 7kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 200A, osiąga wtedy moc 14kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 0,8 litra oleju Reniso KM32 który jest też stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty.Gdy silnik jest zasilany napięciem 90V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 4000 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.










Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7230 - schemat połączeń











 

Moc zestawu 18kW, najbardziej polecany do skuterów, motocykli, gokartów


dokładny opis dokładny opis

DANE   TECHNICZNE

Napięcie zasilania 86V
Maksymalna moc przez 20 sekund 18kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 9kW
Maksymalny prąd do silnika przez 20 s 280A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 140A
Obroty bez obciążenia 5000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 4000 rpm
Maksymalny moment obrotowy 43Nm
Waga całego zestawu 11,5kg

KOMPLET  ZAWIERA

- silnik,
- sterownik z potencjometrem,
- termometr,
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat.

Cena 6 187zł

Silnik najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów lub pontonu, łódki, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń które wymagają łagodny start.

Moc silnika zależy od chłodzenia, im silnik jest lepiej chłodzony tym dłużej pracuje z maksymalną mocą. Aby zwiększyć chłodzenie, po bokach silnika można zamontować dwa mocne wentylatory. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle bez przerwy pobierać prąd 140A, osiągając moc 9kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 280A, wtedy osiąga moc 18kW.
Temperatura silnika nie może przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą od napięcia, im wyższe napięcie na silnik, tym większe osiąga obroty.
Gdy silnik jest zasilany napięciem 86V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 4000 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.











Regulator obrotów 18kW - schemat połączeń













 

Moc zestawu 20kW , najbardziej polecany do motocykli, łodzi, gokartów


dokładny opis dokładny opis

DANE   TECHNICZNE

Napięcie zasilania 100V
Maksymalna moc przez 20 sekund 20kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 10kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 400A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 200A
Obroty bez obciążenia 5000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 4000 rpm
Maksymalny moment obrotowy 48Nm
Waga całego zestawu 13,6kg

KOMPLET  ZAWIERA

- silnik,
- sterownik z potencjometrem,
- enkoder z uchwytem,
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat.

Cena 9 850zł

Zestaw najbardziej jest polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów oraz pontonu, łodzi, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start.

Gdy silnik jest zasilany z napięcia 100V i jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 200A, osiąga moc 10kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 400A, osiąga wtedy moc 20kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 0,8 litra oleju Reniso KM32, który jest też stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty.
Gdy silnik jest zasilany napięciem 100V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 4000 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.











Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7260E - schemat połączeń















 

Moc zestawu 22kW, najbardziej polecany do samochodów


dokładny opis dokładny opis

DANE   TECHNICZNE

Napięcie zasilania 100V
Maksymalna moc przez 20 sekund 22kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 11kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 400A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 200A
Obroty bez obciążenia 5000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 2800 rpm
Maksymalny moment obrotowy 75Nm
Waga całego zestawu 21,6kg

KOMPLET  ZAWIERA

- silnik,
- sterownik z potencjometrem,
- enkoder z uchwytem,
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat.

Cena 11 572zł

Zestaw najbardziej jest polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, i innych pojazdów oraz pontonu, łodzi, motorówki, katamarana i innych jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start.

Gdy silnik jest zasilany z napięcia 100V i jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 200A, osiąga moc 11kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 400A, osiąga wtedy moc 22kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1 litr oleju Reniso KM32, który jest też stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 100V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 2800 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.














Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7260E - schemat połączeń











 

Moc zestawu 25kW, najbardziej polecany do samochodów, łodzi, jachtów

dokładny opisdokładny opis

DANE   TECHNICZNE

Napięcie zasilania 100V
Maksymalna moc przez 20 sekund 25kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 12kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 400A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 200A
Obroty bez obciążenia 5000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 2700 rpm
Maksymalny moment obrotowy 88Nm
Waga całego zestawu 32,6kg

KOMPLET  ZAWIERA

- silnik,
- sterownik z potencjometrem,
- enkoder z uchwytem,
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat.

Cena 14 155zł

Zestaw najbardziej polecany: do napędu gokartów, samochodów, innych pojazdów. Do łodzi, pontonu, motorówki, katamarana, barki, jachtu i innych jednostek pływających.

Gdy silnik jest zasilany z napięcia 100V i jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 200A, osiąga moc 12kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 400A, osiąga wtedy moc 25kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1 litr oleju Reniso KM32, który jest też stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty.
Gdy silnik jest zasilany napięciem 100V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 2700 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą.














Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7260E - schemat połączeń














 

Moc zestawu 36kW, najbardziej polecany do samochodów


dokładny opis dokładny opis

DANE   TECHNICZNE

Napięcie zasilania 136V
Maksymalna moc przez 20 sekund 36kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 18kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 460A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 230A
Obroty bez obciążenia 5000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 3600 rpm
Maksymalny moment obrotowy 90Nm
Waga całego zestawu 24,5kg

KOMPLET  ZAWIERA

- silnik z termometrem
- sterownik z potencjometrem,
- enkoder z uchwytem,
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat.

Cena 18 527zł

Zestaw najbardziej jest polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, i innych pojazdów oraz pontonu, łodzi, motorówki, katamarana i innych jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start.

Gdy silnik jest zasilany z napięcia 136V i jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 230A, osiąga moc 18kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 460A, osiąga wtedy moc 36kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1 litr oleju Reniso KM32, który jest też stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty.Gdy silnik jest zasilany napięciem 136V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 3900 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.














Sterownik do silnika indukcyjnego - schemat połączeń













 

Moc zestawu 50kW, najbardziej polecany do samochodów, łodzi, jachtów



dokładny opis dokładny opis

DANE   TECHNICZNE

Napięcie zasilania 136V
Maksymalna moc przez 20 sekund 50kW
Maksymalna moc przy pracy ciągłej 25kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund 460A
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej 230A
Obroty bez obciążenia 5000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy 3700 rpm
Maksymalny moment obrotowy 130Nm
Waga całego zestawu 36kg

KOMPLET  ZAWIERA

- silnik,
- sterownik z potencjometrem,
- enkoder z uchwytem,
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat.

Cena 21 356zł

Zestaw najbardziej polecany: do napędu gokartów, samochodów, innych pojazdów. Do łodzi, pontonu, motorówki, katamarana, barki, jachtu i innych jednostek pływających.

Gdy silnik jest zasilany z napięcia 136V i jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 230A, osiąga moc 18kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 460A, osiąga wtedy moc 36kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1 litr oleju Reniso KM32, który jest też stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.

Obroty silnika zależą od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 136V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 3900 obrotów na minutę.

UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą.














Sterownik do silnika indukcyjnego - schemat połączeń



Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi



Silniki elektryczne do gokarta motocykla samochodu łodzi tel. 691516270 , silnik elektryczny do łodzi , silnik elektryczny do łodzi 100kW , silnik elektryczny do samochodu , silnik elektryczny do samochodu 100kW , silnik elektryczny do motocykla , silnik elektryczny do gokarta , mały silnik elektryczny o dużej mocy , silnik elektryczny , silnik elektryczny 100kW , silnik elektryczny 200kW , napęd elektryczny , sterownik silnika elektrycznego , regulator obrotów , silnik DC , samochód elektryczny , pojazd elektryczny , silnik prądu stałego , silnik elektryczny podnośnika , silnik elektryczny pompy , silnik elektryczny wyciągarki , silnik elektryczny skutera , silnik elektryczny motocykla , silnik elektryczny motoru , silnik elektryczny gokarta , silnik elektryczny quada , silnik elektryczny buggy , silnik elektryczny pontonu , silnik elektryczny łódki , silnik elektryczny motorówki , silnik elektryczny łodzi , silnik elektryczny jachtu , silnik elektryczny pojazdu , silnik elektryczny samochodu , silnik elektryczny auta





 

P.P.H.U. "INTO"   Adam Szymański   57-100 Strzelin   ul. Kamienna 3   tel. 691 51 62 70   into@into.pl   NIP: 914-000-85-78   Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie   Numer konta 69 9588 0004 0012 6003 2000 0010
Zakład czynny w godzinach 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku.