Zestawy napędowe do łodzi i pojazdów Ceny brutto |
8kW 20Nm
Polecany do skuterów, motocykli, gokartów.
Silnik 16kW z sterownikiem 8kW waga 5kg
cena 3 289zł |
10kW 20Nm
Polecany do skuterów, łodzi, gokartów
Silnik 24kW z sterownikiem 14kW waga 9kg
cena 6 613 zł |
12kW 28Nm
Polecany do skuterów, gokartów.
Silnik 30kW z sterownikiem 12kW waga 11,2kg
cena 5 270zł |
14kW 33Nm
Polecany do motocyki, łodzi, gokartów
Silnik 38kW z sterownikiem 14kW waga 14kg
cena 8 335zł
|
18kW 43Nm
Polecany do skuterów, gokartów.
Silnik 30kW z sterownikiem 18kW waga 11,5kg
cena 6 187zł |
Sterowniki silnika Ceny brutto |
4,8kW Sterownik
silnika szczotkowego
9V...60V 80A 1,1kg
cena 693zł |
8kW Sterownik
silnika BLDC
18V...90V 90/120A 1,5kg
cena 1 624zł |
9,6kW Sterownik
silnika szczotkowego
18V...60V 200A 1,5kg
cena 2 575zł |
12kW Sterownik
silnika BLDC
18V...90V 180/200A 0,9kg
cena 2 070zł |
14kW Sterownik
silnika indukcyjnego
18V...90V 200A 1,3kg
cena 3 169zł |
18kW Sterownik
silnika BLDC
18V...86V 250A 1,2kg
cena 2 989zł |
20kW Sterownik
silnika indukcyjnego
18V...90V 280A 1,4kg
cena 3 566zł |
25kW Sterownik
silnika indukcyjnego
40V...100V 400A 1,6kg
cena 4 684zł
|
29kW Sterownik
silnika szczotkowego
18V...90V 400A 1,3kg
cena 3 368zł |
Akcesoria do pojazdów elektrycznych Ceny brutto |
Silnik bezszczotkowy BLDC
16kW 24V...180V |
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
24V |
36V |
48V |
90V |
120V |
180V |
Maksymalna moc przez 20 sekund |
2,1kW |
3,2kW |
4,3kW |
8kW |
11kW |
16kW |
Maksymalna moc przy pracy ciągłej |
1kW |
1,6kW |
2,1kW |
4kW |
5,5kW |
8kW |
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund |
120A |
120A |
120A |
120A |
120A |
120A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
60A |
60A |
60A |
60A |
60A |
60A |
Obroty bez obciążenia |
1300 rpm |
2000 rpm |
2700 rpm |
5000 rpm |
6700 rpm |
10000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
1000 rpm |
1500 rpm |
2000 rpm |
3800 rpm |
5000 rpm |
7600 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
20Nm |
20Nm |
20Nm |
20Nm |
20Nm |
20Nm |
Średnica osi |
24,6mm |
Średnica silnika |
147mm |
Waga silnika |
4,5kg |
KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 5 lat, termometr cyfrowy, instrukcja obsługi, fakturę VAT
Cena 1 665zł |
|
|
|
Silnik najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów, pontonu, łódki, motorówki i innych lekkich jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń które wymagają łagodny start.
Moc silnika zależy od chłodzenia, im silnik jest lepiej chłodzony tym dłużej pracuje z maksymalną mocą. Aby zwiększyć chłodzenie, po bokach silnika można zamontować dwa mocne wentylatory. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może bez przerwy pobierać prąd 60A, osiągając moc 8kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 120A, wtedy osiąga moc 16kW. Temperatura silnika nie może przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą od napięcia, im wyższe napięcie na silnik, tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 180V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 7600 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.
|
|
|
Silnik indukcyjny asynchroniczny
24kW 24V...200V chłodzony olejem |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
24V |
36V |
48V |
72V |
144V |
200V |
Maksymalna moc przez
20 sekund |
3kW |
4,5kW |
6kW |
9kW |
18kW |
24kW |
Maksymalna moc
przy pracy ciągłej |
2kW |
3kW |
4kW |
6kW |
12kW |
16kW |
Maksymalny pobór prądu przez
20 sekund |
350A |
350A |
350A |
350A |
350A |
350A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
230A |
230A |
230A |
230A |
230A |
230A |
Obroty bez obciążenia |
7000 rpm |
11000 rpm |
15000 rpm |
15000 rpm |
15000 rpm |
15000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
1000 rpm |
1500 rpm |
2000 rpm |
3000 rpm |
6000 rpm |
8200 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
28Nm |
28Nm |
28Nm |
28Nm |
28Nm |
28Nm |
Średnica osi |
14mm |
Średnica silnika |
137mm |
Waga silnika |
7,5kg |
KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat,
instrukcja obsługi, fakturę VAT.
Cena 3 444zł
|
|
|
Silnik najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów oraz pontonu, łódki, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start.
Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 24V to osiąga moc tylko 3kW a gdy jest zasilany z napięcia 200V to osiąga moc aż 24kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 230A, a przy zasilaniu 200V osiąga moc 16kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 350A, osiąga wtedy moc 24kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 0,5 litra oleju Reniso Km32, który jest stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 200V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 8200 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą. |
|
|
Silnik indukcyjny asynchroniczny z kołnierzem
24kW 24V...200V chłodzony olejem |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
24V |
36V |
48V |
72V |
144V |
200V |
Maksymalna moc przez
20 sekund |
3kW |
4,5kW |
6kW |
9kW |
18kW |
24kW |
Maksymalna moc
przy pracy ciągłej |
2kW |
3kW |
4kW |
6kW |
12kW |
16kW |
Maksymalny pobór prądu przez
20 sekund |
350A |
350A |
350A |
350A |
350A |
350A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
230A |
230A |
230A |
230A |
230A |
230A |
Obroty bez obciążenia |
7000 rpm |
11000 rpm |
15000 rpm |
15000 rpm |
15000 rpm |
15000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
1000 rpm |
1500 rpm |
2000 rpm |
3000 rpm |
6000 rpm |
8200 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
28Nm |
28Nm |
28Nm |
28Nm |
28Nm |
28Nm |
Średnica osi |
14mm |
Średnica silnika |
137mm |
Waga silnika |
7,5kg |
KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat , instrukcja obsługi,
fakturę VAT.
Cena 3 690zł
|
|
|
Silnik najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów oraz pontonu, łódki, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start.
Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 24V to osiąga moc tylko 3kW a gdy jest zasilany z napięcia 200V to osiąga moc aż 24kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 230A, a przy zasilaniu 200V osiąga moc 16kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 350A, osiąga wtedy moc 24kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 0,5 litra oleju Reniso Km32, który jest stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 200V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 8200 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą.
|
|
|
Silnik bezszczotkowy BLDC
30kW 24V...120V |
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie silnika |
24V |
36V |
48V |
90V |
120V |
Maksymalna moc przez 20 sekund |
6kW |
9kW |
12kW |
22kW |
30kW |
Maksymalna moc przy pracy ciągłej |
2kW |
4,5kW |
6kW |
11kW |
15kW |
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund |
300A |
300A |
300A |
300A |
300A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
150A |
150A |
150A |
150A |
150A |
Obroty bez obciążenia |
1 900 rpm |
2 800 rpm |
3 700 rpm |
7 000 rpm |
9 300 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
1 400 rpm |
2 000 rpm |
2 700 rpm |
5 100 rpm |
6 800 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
46Nm |
46Nm |
46Nm |
46Nm |
46Nm |
Średnica osi |
16mm |
Średnica silnika |
158mm |
Waga silnika |
10,3kg |
KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 5 lat, termometr cyfrowy, instrukcja obsługi, fakturę VAT.
Cena 3 200zł |
|
|
|
Silnik najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów lub pontonu, łódki, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających.
Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń które wymagają łagodny start.
Moc silnika zależy od chłodzenia, im silnik jest lepiej chłodzony tym dłużej pracuje z maksymalną mocą. Aby zwiększyć chłodzenie, po bokach silnika można zamontować dwa mocne wentylatory. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle bez przerwy pobierać prąd 150A, osiągając moc 15kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 300A, wtedy osiąga moc 30kW. Temperatura silnika nie może przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą od napięcia, im wyższe napięcie na silnik, tym większe osiąga obroty.
Gdy silnik jest zasilany napięciem 120V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 6800 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa. |
|
|
Silnik indukcyjny asynchroniczny
35kW 400V chłodzony olejem |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
400V |
Maksymalna moc przez
20 sekund |
35kW |
Maksymalna moc
przy pracy ciągłej |
17kW |
Maksymalny pobór prądu przez
20 sekund |
140A |
Maksymalna czętotliwość |
400Hz |
Maksymalne obroty |
12000rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
11000 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
30Nm |
Średnica osi |
14mm |
Średnica silnika |
137mm |
Waga silnika |
7,5kg |
KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat,
instrukcja obsługi,
fakturę VAT.
Cena 3 936zł
|
|
|
Silnik najbardziej polecany: do napędu urządzeń, które wymagają małego, lekkiego i mocnego silnika.
Jeżeli silnik będzie pracował krótko z dużymi przerwami to do silnika wystarczy wlać tylko około 0,5 litra oleju stosowanego w chłodnictwie Reniso KM32. Aby silnik mógł pracować długo z dużą mocą to należy silnik podłączyć w trójkąt do falownika o mocy dwukrotnie większej niż silnik, to jest około 75kW i zamontować bardzo dobre chłodzenie. Do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć.
Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C. Gdy silnik ma bardzo dobre chłodzenie, to może ciągle pobierać prąd 70A, osiąga wtedy moc 17kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 140A, osiąga wtedy moc 35kW.
UWAGA ! Silnik nie wolno bezpośrednio podłączać do prądu trójfazowego 400V, należy podłączyć przezfalownik. Przewody łączące falownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą. |
|
|
Silnik indukcyjny asynchroniczny
38kW 24V...200V chłodzony olejem |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
24V |
36V |
48V |
72V |
144V |
200V |
Maksymalna moc przez
20 sekund |
5kW |
7kW |
9kW |
14kW |
27kW |
38kW |
Maksymalna moc
przy pracy ciągłej |
3kW |
4,5kW |
6kW |
9kW |
18kW |
25kW |
Maksymalny pobór prądu przez
20 sekund |
400A |
400A |
400A |
400A |
400A |
400A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
260A |
260A |
260A |
260A |
260A |
260A |
Obroty bez obciążenia |
4000 rpm |
6000 rpm |
8000 rpm |
9000 rpm |
11000 rpm |
12000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
1000 rpm |
1300 rpm |
1700 rpm |
2600 rpm |
5200 rpm |
7300 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
50Nm |
50Nm |
50Nm |
50Nm |
50Nm |
50Nm |
Średnica osi |
19mm |
Średnica silnika |
154mm |
Waga silnika |
12kg |
KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat,
instrukcja obsługi,
fakturę VAT.
Cena 5 166zł
|
|
|
Silnik najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów oraz pontonu, łódki, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start.
Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 24V to osiąga moc tylko 5kW a gdy jest zasilany z napięcia 200V to osiąga moc aż 38kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 260A, a przy zasilaniu 200V osiąga moc 25kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 400A, osiąga wtedy moc 38kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 0,8 litra oleju Reniso Km32, który jest stosowany w chłodnictwie.
Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C. Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 200V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 7300 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa. |
|
|
"
Silnik indukcyjny asynchroniczny
38kW 24V...200V z kołnierzem chłodzony olejem |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
24V |
36V |
48V |
72V |
144V |
200V |
Maksymalna moc przez
20 sekund |
5kW |
7kW |
9kW |
14kW |
27kW |
38kW |
Maksymalna moc
przy pracy ciągłej |
3kW |
4,5kW |
6kW |
9kW |
18kW |
25kW |
Maksymalny pobór prądu przez
20 sekund |
400A |
400A |
400A |
400A |
400A |
400A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
260A |
260A |
260A |
260A |
260A |
260A |
Obroty bez obciążenia |
4000 rpm |
6000 rpm |
8000 rpm |
9000 rpm |
10000 rpm |
12000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
1000 rpm |
1300 rpm |
1700 rpm |
2600 rpm |
5200 rpm |
7300 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
50Nm |
50Nm |
50Nm |
50Nm |
50Nm |
50Nm |
Średnica osi |
19mm |
Średnica silnika |
154mm |
Waga silnika |
12kg |
KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja obsług, fakturę VAT.
Cena 5 412zł
|
|
|
Silnik najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów oraz pontonu, łódki, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających.
Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start.
Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 24V to osiąga moc tylko 5kW a gdy jest zasilany z napięcia 200V to osiąga moc aż 38kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle pobierać prąd 260A, a przy zasilaniu 200V osiąga moc 25kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 400A, osiąga wtedy moc 38kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 0,8 litra oleju Reniso Km32, który jest stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C. Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 200V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 7300 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.
|
|
|
Silnik indukcyjny asynchroniczny
48kW 400V chłodzony olejem |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
400V |
Maksymalna moc przez 20 sekund |
48kW |
Maksymalna moc przy pracy ciągłej |
24kW |
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund |
200A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
100A |
Maksymalna częstotliwość |
400Hz |
Maksymalne obroty |
12 000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
9200 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
50Nm |
Średnica osi |
19mm |
Średnica silnika |
154mm |
Waga silnika |
12kg |
KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja obsługi, fakturę VAT.
Cena 5 658 zł
|
|
|
Silnik najbardziej polecany: do napędu urządzeń, które wymagają małego, lekkiego i mocnego silnika.
Jeżeli silnik będzie pracował krótko z dużymi przerwami to do silnika wystarczy wlać tylko około 0,8 litra oleju stosowanego w chłodnictwie Reniso KM32.Aby silnik mógł pracować długo z dużą mocą to należy silnik podłączyć w trójkąt do falownika o mocy dwukrotnie większej niż silnik, to jest około 100kW i zamontować bardzo dobre chłodzenie.
Do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Gdy silnik ma bardzo dobre chłodzenie, to może ciągle pobierać prąd 100A, osiąga wtedy moc 24kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 200A, osiąga wtedy moc 48kW.
UWAGA ! Silnik nie wolno bezpośrednio podłączać do prądu trójfazowego 400V, należy podłączyć przezfalownik. Przewody łączące falownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą. |
|
|
Silnik indukcyjny asynchroniczny
62kW 48V...200V chłodzony olejem |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
48V |
72V |
120V |
200V |
Maksymalna moc przez
20 sekund |
15kW |
22kW |
37kW |
62kW |
Moc
przy pracy ciągłej |
10kW |
15kW |
25kW |
41kW |
Maksymalny pobór prądu przez
20 sekund |
500A |
500A |
500A |
500A |
Maksymalny prąd przy pracy ciągłej |
330A |
330A |
330A |
330A |
Maksymalna częstotliwość |
113Hz |
173Hz |
266Hz |
400Hz |
Obroty bez obciążenia |
34000 rpm |
52000 rpm |
8000 rpm |
12000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
1600 rpm |
2600 rpm |
4000 rpm |
6600 rpm |
Max moment obrotowy |
90Nm |
90Nm |
90Nm |
90Nm |
Średnica osi |
24mm |
Średnica silnika |
171mm |
Waga silnika |
18kg |
KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja obsługi,
fakturę VAT
Cena 6 642zł
|
|
|
Silnik najbardziej polecany: do napędu quada, trójkołowca, buggy, samochodów osobowych i innych pojazdów, oraz pontonu, łódki, motorówki, katamarana i innych jednostek pływających.
Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 48V to osiąga moc tylko 15kW a gdy jest zasilany z napięcia 200V to osiąga moc aż 62kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 330A, a przy zasilaniu 200V osiąga moc 41kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 500A, osiąga wtedy moc 62kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1 litr oleju Reniso Km32, który jest stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 200V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 6600 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.
|
|
Silnik indukcyjny asynchroniczny
62kW 48V...200V z kołnierzem chłodzony olejem |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
48V |
72V |
120V |
200V |
Maksymalna moc przez
20 sekund |
15kW |
22kW |
37kW |
62kW |
Moc
przy pracy ciągłej |
10kW |
15kW |
25kW |
41kW |
Maksymalny pobór prądu przez
20 sekund |
500A |
500A |
500A |
500A |
Maksymalny prąd przy pracy ciągłej |
330A |
330A |
330A |
330A |
Obroty bez obciążenia |
3400 rpm |
5200 rpm |
8000 rpm |
12000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
1600 rpm |
2400 rpm |
4000 rpm |
6600 rpm |
Max moment obrotowy |
90Nm |
90Nm |
90Nm |
90Nm |
Średnica osi |
24mm |
Średnica silnika |
171mm |
Waga silnika |
20kg |
KOMPLET ZAWIERA:
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat,
instrukcja obsługi,
fakturę VAT.
Cena 6 888zł
|
|
|
Silnik najbardziej polecany: do napędu quada, trójkołowca, buggy, samochodów osobowych i innych pojazdów, oraz pontonu, łódki, motorówki, katamarana i innych jednostek pływających.
Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 48V to osiąga moc tylko 15kW a gdy jest zasilany z napięcia 200V to osiąga moc aż 62kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 330A, a przy zasilaniu 200V osiąga moc 41kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 500A, osiąga wtedy moc 62kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1 litr oleju Reniso Km32, który jest stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 200V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 6600 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa. |
|
|
Silnik indukcyjny asynchroniczny
70kW 400V chłodzony olejem |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
400V |
Maksymalna moc przez 20 sekund |
70kW |
Maksymalna moc przy pracy ciągłej |
35kW |
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund |
280A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
140A |
Maksymalna częstotliwość |
400Hz |
Maksymalne obroty |
12 000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
8 000 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
84Nm |
Średnica osi |
24mm |
Średnica silnika |
171mm |
Waga silnika |
20kg |
KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja obsługi, fakturę VAT.
Cena 7 134zł
|
|
|
Silnik najbardziej polecany: do napędu urządzeń, które wymagają małego, lekkiego i mocnego silnika.
Jeżeli silnik będzie pracował krótko z dużymi przerwami to do silnika wystarczy wlać tylko około 1 litr oleju stosowanego w chłodnictwie Reniso KM32. Aby silnik mógł pracować długo z dużą mocą to należy silnik podłączyć w trójkąt do falownika o mocy dwukrotnie większej niż silnik, to jest około 150kW i zamontować bardzo dobre chłodzenie.
Do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Gdy silnik ma bardzo dobre chłodzenie, to może ciągle pobierać prąd 140A, osiąga wtedy moc 35kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 280A, osiąga wtedy moc 70kW.
UWAGA ! Silnik nie wolno bezpośrednio podłączać do prądu trójfazowego 400V, należy podłączyć przezfalownik. Przewody łączące falownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą.
|
|
|
Silnik indukcyjny asynchroniczny
100kW 48V...220V |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
48V |
72V |
110V |
220V |
Maksymalna moc przez
5 sekund |
22kW |
33kW |
50kW |
100kW |
Maksymalna moc
przy pracy ciągłej |
7kW |
11kW |
17kW |
33kW |
Maksymalny pobór prądu przez
5 sekund |
600A |
600A |
600A |
600A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
200A |
200A |
200A |
200A |
Obroty bez obciążenia |
8000 rpm |
8000 rpm |
8000 rpm |
8000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
1300 rpm |
2000 rpm |
3000 rpm |
6000 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
160Nm |
160Nm |
160Nm |
160Nm |
Średnica osi |
28mm |
Średnica silnika |
193mm |
Waga silnika |
25kg |
KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat,
instrukcja obsługi,
fakturę VAT.
Cena 7 380zł
|
|
|
Silnik najbardziej polecany: do napędu samochodów osobowych i innych pojazdów. Do łodzi, pontonu, motorówki, katamarana, barki, jachtu i innych jednostek pływających.
Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 48V to osiąga moc tylko 22kW a gdy jest zasilany z napięcia 220V to osiąga moc aż 100kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle, pobierać prąd 200A, a przy zasilaniu 220V osiąga moc 33kW, oraz może przez 5 sekund pobierać prąd 600A, osiąga wtedy moc 100kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to silnik wystarczy chłodzić tylko jednym wentylatorem. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to silnik należy chłodzić dwoma mocnymi wentylatorami. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 220V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 6000 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą. |
|
|
Silnik indukcyjny asynchroniczny
100kW 48V...220V chłodzony olejem |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
48V |
72V |
110V |
220V |
Maksymalna moc przez
20 sekund |
22kW |
33kW |
50kW |
100kW |
Maksymalna moc
przy pracy ciągłej |
15kW |
22kW |
33kW |
67kW |
Maksymalny pobór prądu przez
20 sekund |
600A |
600A |
600A |
600A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
400A |
400A |
400A |
400A |
Obroty bez obciążenia |
8000 rpm |
8000 rpm |
8000 rpm |
8000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
1300 rpm |
2000 rpm |
3000 rpm |
6000 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
160Nm |
160Nm |
160Nm |
160Nm |
Średnica osi |
28mm |
Średnica silnika |
191mm |
Waga silnika |
25kg |
KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat,
instrukcja obsługi,
fakturę VAT.
Cena 9 102zł
|
|
|
Silnik najbardziej polecany: do napędu samochodów osobowych, dostawczych i innych pojazdów. Do łodzi, pontonu, motorówki, katamarana, barki, jachtu i innych jednostek pływających.
Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 48V, to osiąga moc tylko 22kW, a gdy jest zasilany z napięcia 220V, to osiąga moc aż 100kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle pobierać prąd 400A, a przy zasilaniu 220V osiąga moc 67kW oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 600A, osiąga wtedy moc 100kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1,2 litra oleju Reniso Km32, który jest stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 220V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 6000 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą. |
|
|
Silnik indukcyjny asynchroniczny
100kW 48V...220V z kołnierzem chłodzony olejem |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
48V |
72V |
110V |
220V |
Maksymalna moc przez
20 sekund |
22kW |
33kW |
50kW |
100kW |
Maksymalna moc
przy pracy ciągłej |
15kW |
22kW |
33kW |
67kW |
Maksymalny pobór prądu przez
20 sekund |
600A |
600A |
600A |
600A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
400A |
400A |
400A |
400A |
Obroty bez obciążenia |
8000 rpm |
8000 rpm |
8000 rpm |
8000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
1300 rpm |
2000 rpm |
3000 rpm |
6000 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
160Nm |
160Nm |
160Nm |
160Nm |
Średnica osi |
28mm |
Średnica silnika |
193mm |
Waga silnika |
31kg |
KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat,
instrukcja obsługi,
fakturę VAT
Cena 9 471zł |
|
|
Silnik najbardziej polecany: do napędu samochodów osobowych, dostawczych i innych pojazdów. Do łodzi, pontonu, motorówki, katamarana, barki, jachtu i innych jednostek pływających.
Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 48V to osiąga moc tylko 22kW a gdy jest zasilany z napięcia 220V to osiąga moc aż 100kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 400A, a przy zasilaniu 220V osiąga moc 67kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 600A, osiąga wtedy moc 100kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1,2 litra oleju Reniso Km32, który jest stosowany w chłodnictwie.
Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 220V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 6000 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą. |
|
|
Silnik indukcyjny asynchroniczny
110kW 400V chłodzony olejem |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
400V |
Maksymalna moc przez 20 sekund |
110kW |
Maksymalna moc przy pracy ciągłej |
55kW |
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund |
340A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
170A |
Maksymalna częstotliwość |
400Hz |
Maksymalne obroty |
12 000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
7 500 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
140Nm |
Średnica osi |
28mm |
Średnica silnika |
191mm |
Waga silnika |
29kg |
KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat, instrukcja obsługi, fakturę VAT.
Cena 9 840zł
|
|
|
Silnik najbardziej polecany: do napędu urządzeń, które wymagają małego, lekkiego i mocnego silnika.
Jeżeli silnik będzie pracował krótko z dużymi przerwami to do silnika wystarczy wlać tylko około 1 litr oleju stosowanego w chłodnictwie Reniso KM32. Aby silnik mógł pracować długo z dużą mocą to należy silnik podłączyć w trójkąt do falownika o mocy dwukrotnie większej niż silnik, to jest około 250kW i zamontować bardzo dobre chłodzenie.
Do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Gdy silnik ma bardzo dobre chłodzenie, to może ciągle pobierać prąd 170A, osiąga wtedy moc 55kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 340A, osiąga wtedy moc 110kW.
UWAGA ! Silnik nie wolno bezpośrednio podłączać do prądu trójfazowego 400V, należy podłączyć przez falownik. Przewody łączące falownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą. |
|
|
Silnik indukcyjny asynchroniczny
160kW 48V...300V chłodzony olejem |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
48V |
72V |
150V |
300V |
Maks. moc przez
20 sekund |
26kW |
38kW |
80kW |
160kW |
Moc
przy pracy ciągłej |
17kW |
25kW |
53kW |
107kW |
Maksymalny pobór prądu przez
20 sekund |
700A |
700A |
700A |
700A |
Maks. prąd przy pracy ciągłej |
470A |
470A |
470A |
470A |
Obroty bez obciążenia |
5000 rpm |
6000 rpm |
7000 rpm |
7000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
830 rpm |
1200 rpm |
2250 rpm |
5100 rpm |
Max moment obrotowy |
300Nm |
300Nm |
300Nm |
300Nm |
Średnica osi |
38mm |
Średnica silnika |
254mm |
Waga silnika |
64kg |
KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat,
instrukcja obsługi,
fakturę VAT
Cena 13 530zł
|
|
|
Silnik najbardziej polecany: do napędu samochodów osobowych, dostawczych i innych pojazdów. Do łodzi, pontonu, motorówki, katamarana, barki, jachtu i innych jednostek pływających.
Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 48V to osiąga moc tylko 26kW a gdy jest zasilany z napięcia 300V to osiąga moc aż 160kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 470A, a przy zasilaniu 300V osiąga moc 107kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 700A, osiąga wtedy moc 160kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1,7 litra oleju stosowanego w chłodnictwie Reniso Km32. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 300V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 6000 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą. |
|
|
Silnik indukcyjny asynchroniczny
250kW 48V...400V chłodzony olejem |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
48V |
100V |
200V |
400V |
Maks. moc przez
20 sekund |
31kW |
62kW |
125kW |
250kW |
Moc
przy pracy ciągłej |
21kW |
41kW |
83kW |
170kW |
Maksymalny pobór prądu przez
20 sekund |
900A |
900A |
900A |
900A |
Maks. prąd przy pracy ciągłej |
600A |
600A |
600A |
600A |
Obroty bez obciążenia |
3000 rpm |
4000 rpm |
5000 rpm |
6000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
600 rpm |
1200 rpm |
2400 rpm |
4800 rpm |
Max moment obrotowy |
500Nm |
500Nm |
500Nm |
500Nm |
Średnica osi |
42mm |
Średnica silnika |
290mm |
Waga silnika |
82kg |
KOMPLET ZAWIERA
Silnik z termometrem, gwarancja 10 lat,
instrukcja obsługi,
fakturę VAT
Cena 17 580zł
|
|
|
Silnik najbardziej polecany: do napędu samochodów dostawczych, ciężarowych, busów, autobusów, innych pojazdów. Do łodzi, motorówki, katamarana, barki, jachtu i innych jednostek pływających.
Moc silnika zależy od napięcia z jakiego jest zasilany. Gdy silnik jest zasilany z napięcia 48V to osiąga moc tylko 31kW a gdy jest zasilany z napięcia 400V to osiąga moc aż 250kW. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 600A, a przy zasilaniu 400V osiąga moc 170kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 900A, osiąga wtedy moc 250kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 2 litry oleju stosowanego w chłodnictwie Reniso KM32. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą też od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty.
Gdy silnik jest zasilany napięciem 400V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 4800 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą. |
|
|
Moc zestawu 8kW , najbardziej polecany do skuterów, motocykli, gokartów |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
84V |
Maksymalna moc przez 20 sekund |
8kW |
Maksymalna moc przy pracy ciągłej |
4kW |
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund |
120A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
60A |
Obroty bez obciążenia |
5000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
3800 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
20Nm |
Waga całego zestawu |
5kg |
- silnik z termometrem,
- sterownik z potencjometrem,
|
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat. |
Cena 3 289zł
|
Zestaw najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów, pontonu, łódki, motorówki i innych lekkich jednostek pływających.
Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń które wymagają łagodny start.
Moc silnika zależy od chłodzenia, im silnik jest lepiej chłodzony tym dłużej pracuje z maksymalną mocą. Aby zwiększyć chłodzenie, po bokach silnika można zamontować dwa mocne wentylatory.
Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może bez przerwy pobierać prąd 60A, osiągając moc 4kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 120A, wtedy osiąga moc 8kW.
Temperatura silnika nie może przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą od napięcia, im wyższe napięcie na silnik, tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 84V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 3800 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.
|
|
|
Moc zestawu 10kW, najbardziej polecany do skuterów, łodzi, gokartów |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
90V |
Maksymalna moc przez 20 sekund |
10kW |
Maksymalna moc przy pracy ciągłej |
5kW |
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund |
200A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
100A |
Obroty bez obciążenia |
5000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
4800 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
20Nm |
Waga całego zestawu |
9kg |
- silnik,
- sterownik z potencjometrem,
- enkoder z uchwytem, |
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat. |
Cena 6 613 zł
|
Zestaw najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów, pontonu, łodzi, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających.
Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start.
Gdy silnik jest zasilany z napięcia 90V i jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 100A, osiąga moc 5kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 200A, osiąga wtedy moc 10kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 0,5 litra oleju Reniso KM32 który jest też stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 90V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 4800 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą.
|
|
|
Moc zestawu 12kW, najbardziej polecany do skuterów, motocykli, gokartów |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
90V |
Maksymalna moc przez 20 sekund |
12kW |
Maksymalna moc przy pracy ciągłej |
6kW |
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund |
180A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
90A |
Obroty bez obciążenia |
7500 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
5300 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
28Nm |
Waga całego zestawu |
11,2kg |
- silnik,
- sterownik z potencjometrem,
- termometr, |
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat. |
Cena 5 270zł
|
Silnik najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów lub pontonu, łódki, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających.
Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń które wymagają łagodny start.
Moc silnika zależy od chłodzenia, im silnik jest lepiej chłodzony tym dłużej pracuje z maksymalną mocą. Aby zwiększyć chłodzenie, po bokach silnika można zamontować dwa mocne wentylatory. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle bez przerwy pobierać prąd 90A, osiągając moc 6kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 180A, wtedy osiąga moc 12kW.
Temperatura silnika nie może przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą od napięcia, im wyższe napięcie na silnik, tym większe osiąga obroty.
Gdy silnik jest zasilany napięciem 90V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 5300 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.
|
|
|
Moc zestawu 14kW, najbardziej polecany do motocykli, łodzi, gokartów |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
90V |
Maksymalna moc przez 20 sekund |
14kW |
Maksymalna moc przy pracy ciągłej |
7kW |
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund |
200A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
100A |
Obroty bez obciążenia |
5000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
4000 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
33Nm |
Waga całego zestawu |
13,3kg |
- silnik,
- sterownik z potencjometrem,
- enkoder z uchwytem, |
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat. |
Cena 8 335 zł |
Zestaw najbardziej jest polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów oraz pontonu, łodzi, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start.
Gdy silnik jest zasilany z napięcia 90V i jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 100A, osiąga moc 7kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 200A, osiąga wtedy moc 14kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 0,8 litra oleju Reniso KM32 który jest też stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty.Gdy silnik jest zasilany napięciem 90V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 4000 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.
|
|
|
Moc zestawu 18kW, najbardziej polecany do skuterów, motocykli, gokartów |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
86V |
Maksymalna moc przez 20 sekund |
18kW |
Maksymalna moc przy pracy ciągłej |
9kW |
Maksymalny prąd do silnika przez 20 s |
280A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
140A |
Obroty bez obciążenia |
5000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
4000 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
43Nm |
Waga całego zestawu |
11,5kg |
- silnik,
- sterownik z potencjometrem,
- termometr, |
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat. |
Cena 6 187zł
|
Silnik najbardziej polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów lub pontonu, łódki, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń które wymagają łagodny start.
Moc silnika zależy od chłodzenia, im silnik jest lepiej chłodzony tym dłużej pracuje z maksymalną mocą. Aby zwiększyć chłodzenie, po bokach silnika można zamontować dwa mocne wentylatory. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle bez przerwy pobierać prąd 140A, osiągając moc 9kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 280A, wtedy osiąga moc 18kW.
Temperatura silnika nie może przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą od napięcia, im wyższe napięcie na silnik, tym większe osiąga obroty.
Gdy silnik jest zasilany napięciem 86V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 4000 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.
|
|
|
Moc zestawu 20kW , najbardziej polecany do motocykli, łodzi, gokartów |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
100V |
Maksymalna moc przez 20 sekund |
20kW |
Maksymalna moc przy pracy ciągłej |
10kW |
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund |
400A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
200A |
Obroty bez obciążenia |
5000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
4000 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
48Nm |
Waga całego zestawu |
13,6kg |
- silnik,
- sterownik z potencjometrem,
- enkoder z uchwytem, |
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat. |
Cena 9 850zł |
Zestaw najbardziej jest polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, lekkich pojazdów oraz pontonu, łodzi, motorówki, katamarana i innych lekkich jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start.
Gdy silnik jest zasilany z napięcia 100V i jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 200A, osiąga moc 10kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 400A, osiąga wtedy moc 20kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 0,8 litra oleju Reniso KM32, który jest też stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty.
Gdy silnik jest zasilany napięciem 100V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 4000 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.
|
|
|
Moc zestawu 22kW, najbardziej polecany do samochodów |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
100V |
Maksymalna moc przez 20 sekund |
22kW |
Maksymalna moc przy pracy ciągłej |
11kW |
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund |
400A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
200A |
Obroty bez obciążenia |
5000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
2800 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
75Nm |
Waga całego zestawu |
21,6kg |
- silnik,
- sterownik z potencjometrem,
- enkoder z uchwytem, |
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat. |
Cena 11 572zł |
Zestaw najbardziej jest polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, i innych pojazdów oraz pontonu, łodzi, motorówki, katamarana i innych jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start.
Gdy silnik jest zasilany z napięcia 100V i jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 200A, osiąga moc 11kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 400A, osiąga wtedy moc 22kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1 litr oleju Reniso KM32, który jest też stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 100V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 2800 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.
|
|
|
Moc zestawu 25kW, najbardziej polecany do samochodów, łodzi, jachtów |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
100V |
Maksymalna moc przez 20 sekund |
25kW |
Maksymalna moc przy pracy ciągłej |
12kW |
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund |
400A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
200A |
Obroty bez obciążenia |
5000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
2700 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
88Nm |
Waga całego zestawu |
32,6kg |
- silnik,
- sterownik z potencjometrem,
- enkoder z uchwytem, |
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat. |
Cena 14 155zł |
Zestaw najbardziej polecany: do napędu gokartów, samochodów, innych pojazdów. Do łodzi, pontonu, motorówki, katamarana, barki, jachtu i innych jednostek pływających.
Gdy silnik jest zasilany z napięcia 100V i jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 200A, osiąga moc 12kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 400A, osiąga wtedy moc 25kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1 litr oleju Reniso KM32, który jest też stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty.
Gdy silnik jest zasilany napięciem 100V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 2700 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą.
|
|
|
Moc zestawu 36kW, najbardziej polecany do samochodów |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
136V |
Maksymalna moc przez 20 sekund |
36kW |
Maksymalna moc przy pracy ciągłej |
18kW |
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund |
460A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
230A |
Obroty bez obciążenia |
5000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
3600 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
90Nm |
Waga całego zestawu |
24,5kg |
- silnik z termometrem
- sterownik z potencjometrem,
- enkoder z uchwytem, |
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat. |
Cena 18 527zł |
Zestaw najbardziej jest polecany: do napędu skutera, motocykla, gokarta, quada, trójkołowca, buggy, i innych pojazdów oraz pontonu, łodzi, motorówki, katamarana i innych jednostek pływających. Do pompy, podnośnika, wyciągarki i urządzeń, które wymagają łagodny start.
Gdy silnik jest zasilany z napięcia 136V i jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 230A, osiąga moc 18kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 460A, osiąga wtedy moc 36kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1 litr oleju Reniso KM32, który jest też stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty.Gdy silnik jest zasilany napięciem 136V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 3900 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Powinny być łączone najlepiej za pomocą lutowania, na złącze lutowane powinna być nałożona koszulka termokurczliwa.
|
|
|
Moc zestawu 50kW, najbardziej polecany do samochodów, łodzi, jachtów |
|
|
DANE TECHNICZNE
Napięcie zasilania |
136V |
Maksymalna moc przez 20 sekund |
50kW |
Maksymalna moc przy pracy ciągłej |
25kW |
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund |
460A |
Maksymalny pobór prądu przy pracy ciągłej |
230A |
Obroty bez obciążenia |
5000 rpm |
Obroty przy maksymalnej mocy |
3700 rpm |
Maksymalny moment obrotowy |
130Nm |
Waga całego zestawu |
36kg |
- silnik,
- sterownik z potencjometrem,
- enkoder z uchwytem, |
- instrukcje obsługi,
- gwarancje,
- fakturę Vat. |
Cena 21 356zł |
Zestaw najbardziej polecany: do napędu gokartów, samochodów, innych pojazdów. Do łodzi, pontonu, motorówki, katamarana, barki, jachtu i innych jednostek pływających.
Gdy silnik jest zasilany z napięcia 136V i jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, pobierać prąd 230A, osiąga moc 18kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 460A, osiąga wtedy moc 36kW. Jeżeli pełna moc silnika będzie wykorzystywana rzadziej i krótko to do silnika wystarczy wlać tylko około 1 litr oleju Reniso KM32, który jest też stosowany w chłodnictwie. Gdy pełna moc silnika będzie wykorzystywana często i długo to do silnika należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową, zbiorniczek wyrównawczy i pompkę oleju. Do układu chłodzenia należy nalać tyle oleju aby on zaczął równomiernie krążyć. Temperatura silnika nie powinna przekraczać 90°C.
Obroty silnika zależą od napięcia z jakiego jest zasilany, im wyższe napięcie tym większe osiąga obroty. Gdy silnik jest zasilany napięciem 136V, to przy maksymalnej mocy osiąga około 3900 obrotów na minutę.
UWAGA ! Przewody łączące sterownik z silnikiem powinny być jak najkrótsze. Śruby mocujące przewody elektryczne należy osłonić izolacyjną pokrywą.
|
|
|
Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi , Silnik elektryczny do łodzi
Silniki elektryczne do gokarta motocykla samochodu łodzi tel. 691516270 , silnik elektryczny do łodzi , silnik elektryczny do łodzi 100kW , silnik elektryczny do samochodu , silnik elektryczny do samochodu 100kW , silnik elektryczny do motocykla , silnik elektryczny do gokarta , mały silnik elektryczny o dużej mocy , silnik elektryczny , silnik elektryczny 100kW , silnik elektryczny 200kW , napęd elektryczny , sterownik silnika elektrycznego , regulator obrotów , silnik DC , samochód elektryczny , pojazd elektryczny , silnik prądu stałego , silnik elektryczny podnośnika , silnik elektryczny pompy , silnik elektryczny wyciągarki , silnik elektryczny skutera , silnik elektryczny motocykla , silnik elektryczny motoru , silnik elektryczny gokarta , silnik elektryczny quada , silnik elektryczny buggy , silnik elektryczny pontonu , silnik elektryczny łódki , silnik elektryczny motorówki , silnik elektryczny łodzi , silnik elektryczny jachtu , silnik elektryczny pojazdu , silnik elektryczny samochodu , silnik elektryczny auta
| |